Arama Sonuçları

  1. Whistle

    GTA 5 Bölümleri

    GTA 5 güzel oyun. Grafikleri filan. GTA 4'den sonra araba dinamikleri biraz kötü geldi o kadar. Genel anlamda oyunları oynarken sıkılıyorum. Kötü bulduğum için değil. :D
  2. Whistle

    GTA 5 Bölümleri

    Vice City, San andreas ve 4'ü bitirdiydim. Fakat bu oyunu kurdum bir kaç bölüm oynadıktan sonra sıkıldıydım. :(
Geri
Üst