Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Burada root yerel kullanıcı şu komutları kullanarak halledebilirsin. Her bir satırı tek tek yaz.
mysql -p
CREATE USER 'root'@'%' IDENTIFIED BY 'xxx';
GRANT ALL PRIVILEGES ON *.* TO 'root'@'%' WITH GRANT OPTION;
flush privileges;
quit;
freebsd 11 ve ya 12 ise mysql 5.5 ise bunu pkg delete mysql55-client mysql55-server mysql 5.6 ise bunu pkg delete mysql56-client mysql56-server yazarak silebilirsin.