Arama Sonuçları

  1. jjkoxy

    Yardım Nasıl Hamachi ile girişleri açarım

    Merhabalar arkadaşlarımla oynamalık bi sunucu ayarlardım localden girebiliyorum ama nasıl hamachiye bağlarım nasıl arkadşalarımla girerim yardımcı olabilecek varmı baktığım konuların hepsi eski ya fotoğrafları silinmiş yada freebsd sürümleri düşük 13.3 kullanıyorum sysintall kullanılmıyor
Geri
Üst