Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar arkadaşlarımla oynamalık bi sunucu ayarlardım localden girebiliyorum ama nasıl hamachiye bağlarım nasıl arkadşalarımla girerim yardımcı olabilecek varmı baktığım konuların hepsi eski ya fotoğrafları silinmiş yada freebsd sürümleri düşük 13.3 kullanıyorum sysintall kullanılmıyor