Merhaba. Bu sistemi uyguladım ama bir sorum var. /stand komutunu kullanmak yerine, ayağa kalkmak için sadece boşluk tuşunu kullanmak istedim. Her şeyi mükemmel bir şekilde yaptım. Ama ayağa kalkma zamanı geldiğinde, boşluk tuşuna bastığımda sorunsuz bir şekilde kalkıyor, ancak "otur" komutunda...