Bence şuan ki hali mantıklı. Başlıklara tıklamak bir alışkanlık ben hiç okumadım, okuyupta tıklayarak çok denk gelmedim. Başlıksiz da pazara tıklanabiliyor zaten . Optimizasyon açısından güzel, alışılmışlık açısından garip gelebilir. Kendi oyununda kullanıyorum, çok kullanışlı, oyuncunun da...