Arama Sonuçları

  1. N

    Noldu bu 55-120'lere?

    Aslında doğal oyuncu talebinden doğan bir şey değil 5-10 tane itemci dogu grupları gelip bastırınca 2-3 kuruş ep geliyor diye okey diyip yapıyor sunucu sahipleri daha doğrusu yaptı ve oyunlar metin otomatik simülatörüne döndü ve en nihayetinde bitti.
  2. N

    Noldu bu 55-120'lere?

    55-120 devri o fileslerin metin simülatörüne dönmesi ile bitti. Eğer her şeyi 10 tane itemci dogunun lafına göre dinleyip dizayn edersen açacağın sunucu 1 hafta sürer ve bir yerden sonra kabak tadı verir. Otomatik boss çağırmak nedir :D 55 sunucuları PvP kategorisindeki oyuncuları asla çekemez...
Geri
Üst