Ne kadar da sizler gibi forumlarda uzun süreli bir emeğim yoksa, "Gelen gideni aratır." diye bir söz var. Elbette bizler o köprüden geçeceğiz. Yapay zekâyı kullanmanın ayıbı ve alay edilecek bir tarafı yok. İnsanlara minnet duyup gebe kalmaktansa, gayet yapay zekâdan karşılıksız, minnetsiz bütün...