Sonundaki d ifadesi debug mod olduğunu belirtiyo. Diğer mesajlardaki Redistleri kurman gerek. Eğer kurduysan ve olmadıysa bazen onlar tek başına yeterli gelmez. Visual studio kurucudan
Bu ayarın açık olması gerekiyor. Kendi filesinin sürümüne göre kur ki msvcleri otomatik getirsin. Yinede...