Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Böyle şeylere hem üzülüyorum onca emek zamanın boşa gitmesine hemde seviniyorum bu gibi adamlarla bidaha iş yapılamiycak olmasına diğer forumdaki yazılarıda okudum sanırım sadece siz değilsiniz. Bir çok kişi var pişman olan. Neyse paylaşım için teşekkürler. Mağdur olan arkadaşlar içinde geçmiş...