Yardım Silah Evrimi Sorunu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

salih5253

Üye
Üye
Söyle bi sorunum Var silah evrimli silahın Üstüne silah kostümünü giyince evrim yansımasını istiyorum Yaptım Vakat Işınlanınca Gidiyor Cıkar tak Yapmak gerekiyor bunu Nasıl cözerim ? varmı bilen

Video
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Kostüm parlamada bineğe bindiğimde efekt gidiyordu. Senin bu sorununu çözüme kavuştururmu bilemiyorum denemedim çünkü fakat bi dene istersen.
m_dwCostumEvo kısımlarını kaldırırsın..

//Açılır : (PythonCharacterModule.cpp)
//Aratılır : pkInst->SetArmor(iForm);;
// Değiştirilir
pkInst->SetArmor(iForm, 0);
---------------------
// Aratılır pkInst ->ChangeArmor(iForm);
// Değiştirilir
pkInst->ChangeArmor(iForm, 0);
---------------------
// Açılır : (InstanceBase.cpp)
// Aratılır : bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon
// İçerisinde Bulunur : __GetRefinedEffect(pItemData,
__GetRefinedEffect(pItemData, lWeaponRarity, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : bool CInstanceBase::ChangeArmor(DWORD dwArmor)
// Değiştirilir
bool CInstanceBase::ChangeArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Aratılır : SetArmor(dwArmor);
// Değiştirilir
SetArmor(dwArmor, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : SetArmor(c_rkCreateData.m_dwArmor);
// Değiştirilir
SetArmor(c_rkCreateData.m_dwArmor, c_rkCreateData.m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : void CInstanceBase::SetArmor(DWORD dwArmor)
// Değiştirilir
void CInstanceBase::SetArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Aratılır : __GetRefinedEffect(pItemData, m_lWeaponRarity);
// Değiştirilir
__GetRefinedEffect(pItemData, m_lWeaponRarity, m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity);
// Değiştirilir
UINT CInstanceBase::__GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity, DWORD m_dwCostumEvo)
---------------------
// Açılır : (InstanceBase.h)
// Aratılır : void SetArmor(DWORD dwArmor);
void SetArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : bool ChangeArmor(DWORD dwArmor);
// Değiştirilir
bool ChangeArmor(DWORD dwArmor, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Aratılır : UINT __GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity
// Değiştirilir
UINT __GetRefinedEffect(CItemData* pItem, long lWeaponRarity, DWORD m_dwCostumEvo);
---------------------
// Açılır : (NetworkActorManager.cpp)
// Aratılır : pkInstFind->ChangeArmor(c_rkNetUpdateActorData.m_dwArmor);
// Değiştirilir
pkInstFind->ChangeArmor(c_rkNetUpdateActorData.m_dwArmor, c_rkNetUpdateActorData.m_dwCostumEvo);
 
Geri