- Mesaj
- 636
- Çözümler
- 42
- Beğeni
- 362
- Puan
- 909
- Ticaret Puanı
- 0
Merhabalar Sistemi Filesten Söküp Biraz Değiştirdim Paylaşmak İstedim Hayırlı Olsun.
Not: Açılmayan Sandıkların uiinventorydeki sandık kodları gibi ekleme yapın.
Anlatım Dosyada Mevcut.
Kanıt:
K Envanter Kullananlar için uyarlama
Not: Açılmayan Sandıkların uiinventorydeki sandık kodları gibi ekleme yapın.
Anlatım Dosyada Mevcut.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
Kanıt:
K Envanter Kullananlar için uyarlama
uiinventory.py:
#aratılır
if app.WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM:
class ExtendedInventoryWindow(ui.ScriptWindow):
#altında Bulunur
constInfo.SET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS(1)
#Altına eklenir
elif app.IsPressed(app.DIK_LSHIFT):
if player.GetItemTypeBySlot(slotIndex) == item.ITEM_TYPE_GIFTBOX and\
ItemVNum != 31374 and ItemVNum != 50255 and\
ItemVNum != 50187 and ItemVNum != 50197 and\
ItemVNum != 50188 and ItemVNum != 50189 and\
ItemVNum != 50190 and ItemVNum != 50191 and\
ItemVNum != 50192 and ItemVNum != 50193 and\
ItemVNum != 50194 and ItemVNum != 50195:
if app.ENABLE_SHOW_CHEST_DROP_SYSTEM:
if self.interface:
if self.interface.dlgChestDrop:
if not self.interface.dlgChestDrop.IsShow():
self.interface.dlgChestDrop.Open(slotIndex)
net.SendChestDropInfo(slotIndex)
gamesrc input_main.cpp:
//kod bloğu değiştirilir
#ifdef ENABLE_SHOW_CHEST_DROP_SYSTEM
void CInputMain::ChestDropInfo(LPCHARACTER ch, const char* c_pData)
{
TPacketCGChestDropInfo* p = (TPacketCGChestDropInfo*)c_pData;
if (!ch)
return;
if (p->wInventoryCell >= INVENTORY_AND_EQUIP_SLOT_MAX)
return;
LPITEM pkItem = ch->GetBoxInventoryItem(p->wInventoryCell);
if (!pkItem)
return;
std::vector<TChestDropInfoTable> vec_ItemList;
ITEM_MANAGER::instance().GetChestItemList(pkItem->GetVnum(), vec_ItemList);
if (vec_ItemList.size() == 0)
return;
TPacketGCChestDropInfo packet;
packet.bHeader = HEADER_GC_CHEST_DROP_INFO;
packet.wSize = sizeof(packet) + sizeof(TChestDropInfoTable) * vec_ItemList.size();
packet.dwChestVnum = pkItem->GetVnum();
ch->GetDesc()->BufferedPacket(&packet, sizeof(packet));
ch->GetDesc()->Packet(&vec_ItemList[0], sizeof(TChestDropInfoTable) * vec_ItemList.size());
}
#endif
#############################################################################################################
bk, gözlem bandı toltip gözükmeme sorunu çözüm
root/uitooltip.py:
#arat
class ItemToolTip(ToolTip):
#altına ekle
isStone = False
isBook = False
isBook2 = False
#arat
def AddItemData(self
...
...
elif 70055 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
###########################################################
#buraya kadar değiştir
def AddItemData(self, itemVnum, metinSlot, attrSlot = 0, flags = 0, unbindTime = 0, window_type = player.INVENTORY, slotIndex = -1, preview = 1, transmutation = -1):
self.itemVnum = itemVnum
item.SelectItem(itemVnum)
itemType = item.GetItemType()
itemSubType = item.GetItemSubType()
if 50026 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
name = item.GetItemName()
if metinSlot[0] > 0:
name += " "
name += localeInfo.NumberToMoneyString(metinSlot[0])
self.SetTitle(name)
self.__AppendSealInformation(window_type, slotIndex) ## cyh itemseal 2013 11 11
self.ShowToolTip()
return
### Skill Book ###
elif 50300 == itemVnum:
if 0 != metinSlot and not self.isBook:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILLBOOK_NAME, 1)
self.ShowToolTip()
elif self.isBook:
self.SetTitle(item.GetItemName())
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
elif 70037 == itemVnum:
if 0 != metinSlot and not self.isBook2:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
elif self.isBook2:
self.SetTitle(item.GetItemName())
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
elif 70055 == itemVnum:
if 0 != metinSlot:
self.__SetSkillBookToolTip(metinSlot[0], localeInfo.TOOLTIP_SKILL_FORGET_BOOK_NAME, 0)
self.AppendDescription(item.GetItemDescription(), 26)
self.AppendDescription(item.GetItemSummary(), 26, self.CONDITION_COLOR)
self.ShowToolTip()
return
root/uichestdrop.py:
#aratılır
def OverInItem(self, slotIndex):
#kod bloğunu değiştir
def OverInItem(self, slotIndex):
if mouseModule.mouseController.isAttached():
return
if not self.chestDrop.has_key(self.currentChest):
return
if not self.chestDrop[self.currentChest].has_key(self.currentPage):
return
if 0 != self.tooltipItem:
item.SelectItem(self.chestDrop[self.currentChest][self.currentPage][slotIndex][0])
if item.GetItemType() == item.ITEM_TYPE_METIN:
self.tooltipItem.isStone = True
self.tooltipItem.isBook = False
self.tooltipItem.isBook2 = False
else:
self.tooltipItem.isStone = False
self.tooltipItem.isBook = True
self.tooltipItem.isBook2 = True
self.tooltipItem.SetItemToolTip(self.chestDrop[self.currentChest][self.currentPage][slotIndex][0])
#arat
def OverOutItem(self):
#kod bloğunu değiştir
def OverOutItem(self):
if 0 != self.tooltipItem:
self.tooltipItem.isStone = False
self.tooltipItem.isBook = False
self.tooltipItem.isBook2 = False
self.tooltipItem.HideToolTip()
Son düzenleme: