Yardım Rubinum Envanter Sorun

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

sixsa

Üye
Üye
@hasanmacit

Merhaba, rubinum tarzı envanter sistemini ekledim. Silah kostümü, kostüm başlık ve kuşakta sorun yok giyildiği zaman icon gözüküyor.

1.png


ilk envanter için sadece kemer gözüküyor diğer itemler gözükmüyor.

2.png



gerekli dosyaları paylaştım yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
 
15535 eklentisini görüntüle

hatalı şekilde eklemişsin konudan bu kod bloğunu tekrardan çekersen düzelicektir sorun
Şimdi sizin paylaştığınız şekilde kod bloğunu ekledim sorun yine aynı bu sefer kemer gözükmemeye başladı.
Python:
def RefreshEquipSlotWindow(self):
    getItemVNum=player.GetItemIndex
    getItemCount=player.GetItemCount
    setItemVNum=self.wndEquip.SetItemSlot
    for i in xrange(player.EQUIPMENT_PAGE_COUNT):
        slotNumber = player.EQUIPMENT_SLOT_START + i
        itemCount = getItemCount(slotNumber)
        if itemCount <= 1:
            itemCount = 0
        setItemVNum(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
    for i in xrange(item.COSTUME_SLOT_COUNT):
        slotNumber = item.COSTUME_SLOT_START + i
        self.wndCostume.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)
        if app.ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM:
            self.wndCostume.SetItemSlot(item.COSTUME_SLOT_WEAPON, getItemVNum(item.COSTUME_SLOT_WEAPON), 0)
        self.wndEquip.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)
    if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
        for i in xrange(player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_COUNT):
            slotNumber = player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_START + i
            itemCount = getItemCount(slotNumber)
            if itemCount <= 1:
                itemCount = 0
            self.wndSecondary.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
            print "ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM", slotNumber, itemCount, getItemVNum(slotNumber)
 
    self.wndEquip.RefreshSlot()

şuan güncel hali
 
Şimdi sizin paylaştığınız şekilde kod bloğunu ekledim sorun yine aynı bu sefer kemer gözükmemeye başladı.
Python:
def RefreshEquipSlotWindow(self):
    getItemVNum=player.GetItemIndex
    getItemCount=player.GetItemCount
    setItemVNum=self.wndEquip.SetItemSlot
    for i in xrange(player.EQUIPMENT_PAGE_COUNT):
        slotNumber = player.EQUIPMENT_SLOT_START + i
        itemCount = getItemCount(slotNumber)
        if itemCount <= 1:
            itemCount = 0
        setItemVNum(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
    for i in xrange(item.COSTUME_SLOT_COUNT):
        slotNumber = item.COSTUME_SLOT_START + i
        self.wndCostume.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)
        if app.ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM:
            self.wndCostume.SetItemSlot(item.COSTUME_SLOT_WEAPON, getItemVNum(item.COSTUME_SLOT_WEAPON), 0)
        self.wndEquip.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)
    if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
        for i in xrange(player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_COUNT):
            slotNumber = player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_START + i
            itemCount = getItemCount(slotNumber)
            if itemCount <= 1:
                itemCount = 0
            self.wndSecondary.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
            print "ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM", slotNumber, itemCount, getItemVNum(slotNumber)
 
    self.wndEquip.RefreshSlot()

şuan güncel hali
itemlerdemi gözükmüyor?
 
0303_154136.jpg


şimdi ekledim bir problem gözükmüyor dosyamı kod editörüne bırakıyorum karşılaştırıp bakabilirsin.

uiin:
    def RefreshEquipSlotWindow(self):
        SetItemSlotVnum = self.SetItemSlotVnum
        for i in xrange(player.EQUIPMENT_PAGE_COUNT):
            SetItemSlotVnum(player.EQUIPMENT_SLOT_START + i)
        getItemVNum=player.GetItemIndex
        getItemCount=player.GetItemCount
        for i in xrange(item.COSTUME_SLOT_COUNT):
            slotNumber = item.COSTUME_SLOT_START + i
            self.wndCostume.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)
            if app.ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM:
                self.wndCostume.SetItemSlot(item.COSTUME_SLOT_WEAPON, getItemVNum(item.COSTUME_SLOT_WEAPON), 0)
            self.wndEquip.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)

        if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
            SetItemSlotVnum(item.EQUIPMENT_BELT)
        if app.ENABLE_PENDANT_SYSTEM:
            SetItemSlotVnum(item.EQUIPMENT_PENDANT)
        if app.ENABLE_GLOVE_SYSTEM:
            SetItemSlotVnum(item.EQUIPMENT_GLOVE)

        self.wndEquip.RefreshSlot()

        # if self.wndCostume:
            # self.wndCostume.RefreshCostumeSlot()
 
Son düzenleme:
15538 eklentisini görüntüle

şimdi ekledim bir problem gözükmüyor dosyamı kod editörüne bırakıyorum karşılaştırıp bakabilirsin.

uiin:
    def RefreshEquipSlotWindow(self):
        SetItemSlotVnum = self.SetItemSlotVnum
        for i in xrange(player.EQUIPMENT_PAGE_COUNT):
            SetItemSlotVnum(player.EQUIPMENT_SLOT_START + i)

        if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
            SetItemSlotVnum(item.EQUIPMENT_BELT)
        if app.ENABLE_PENDANT_SYSTEM:
            SetItemSlotVnum(item.EQUIPMENT_PENDANT)
        if app.ENABLE_GLOVE_SYSTEM:
            SetItemSlotVnum(item.EQUIPMENT_GLOVE)

        self.wndEquip.RefreshSlot()

        # if self.wndCostume:
            # self.wndCostume.RefreshCostumeSlot()
bu kodu bloğu zaten değiştirmeden önceki hali. Bu kod bloğu ile denedim sorun aynı.
 
slotların yerlerini farklı eklemiş olabilrsin başka yerlere takılıyolar gibi görünüyo onları düzelt çözülür bence.

birde şunları kontrol et
ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat et sırası

common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttır.çok fazla slot var ama sende az dır ondan da olabilr diye düşünüyorum.
 
slotların yerlerini farklı eklemiş olabilrsin başka yerlere takılıyolar gibi görünüyo onları düzelt çözülür bence.

birde şunları kontrol et
ccommon/lenht.h ile UserInterface/GameType.h uyumlu olmasına dikkat et sırası

common/length.h içindeki WEAR_MAX_NUM , WEAR_MAX ve UserInterface/GameType.h içindeki c_Wear_Max değerlerini arttır.çok fazla slot var ama sende az dır ondan da olabilr diye düşünüyorum.
aynı filesi kullanıyoruz muhtemelen aynı şekil bende çalışıyor
 
Geri