Öneri petsiz levelli pet sistemi geliştirme

Konu sahibi önerilerinizi bekliyor. Konuya yorum yazabilirsiniz.

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
768
Çözümler
45
Beğeni
1.415
Puan
1.139
Ticaret Puanı
0
merhaba,

Bu konuda, yapmak istediğim bir sistemi sizlere anlatıcam. bu sistemle alakalı önerilere açığım.

sistem: petsiz levelli pet sistemi

sistem detayı: bildiğiniz gibi levelli pet sisteminde pet envanterinizde kalır aktif ve deaktif şekilde kullanılır, benim yapmak istediğim ise bu sistemden peti tamamen çıkartıp item haline getirip envantere takılabilir hale getirip item takıldığımda özellikleri versin istiyorum. Bu sistemi mevcut bir levelli pet sistemi üzerinde oynamalar yaparak değilde sıfırdan yapmak istiyorum.
 
Son düzenleme:
biliyorsunuz ki levelli pet sisteminde petlerin 0-8 arası bir tipi oluyor ve belirli levellerde bu tipe göre özelliklerinde artış oluyor.

bu yaptığım sistemde de aynımı olsun yoksa düşük tip düşük özellik artışı yüksek tip yüksek özellik artışı şeklindemi olsun? örn: tip1 ise özelikleri 0.1-0.3 arası artsın eğer tip 8 ise 0.5-0.8 arası artsın gibi.

Nasıl olsun?
 
biliyorsunuz ki levelli pet sisteminde petlerin 0-8 arası bir tipi oluyor ve belirli levellerde bu tipe göre özelliklerinde artış oluyor.

bu yaptığım sistemde de aynımı olsun yoksa düşük tip düşük özellik artışı yüksek tip yüksek özellik artışı şeklindemi olsun? örn: tip1 ise özelikleri 0.1-0.3 arası artsın eğer tip 8 ise 0.5-0.8 arası artsın gibi.

Nasıl olsun?
Hocam ben mt2 de şans faktörünü sevenlerden biriyim, 0 8 arası olsun atıyorum
1 geldiğinde 0.1 ile 0.5 arası her lvda random artış şansı
2 geldiğinde 0.5 ile 1.0 arası random artış şansı
3 geldiğinde 1.0 ile 1.5 arası random artış şansı
Şeklinde 8 e kadar gidebilir böylelikle şansı iyi artan itemin piyasası da sağlam olur ve oyuncu birden fazla item kastığı için oyundaki artık itrmler, yang vs artık nasıl ayarlarsanız oyundaki ekonomiye de katkı sağlar.

Benim tavsiyem mama olarak + basma itemleri ve cor'ların yedirilmesi yanında da bir miktar yang isrenebilir.
 
Evrim kısmınıda hallettim.

->İtem her 30 levelde bir evrimleşecek eğer item evrimleştirilmezse level atlamıcak.

->Her evrimde oyuncudan belirli eşyalar isteniyor.
30. levelde 10 tane beyaz inci,
60. levelde 10 tane mavi inci,
90. levelde 10 tane kırmızı inci istiyor.(Kullanıcı istenilen itemi ve adetini kendisine göre ayarlayabilir)

->Her evrim de ayrı itemlerle exp kazanılacak.
Evrim 1 olana kadar Pet 1 Exp 100(E1) ile exp kazanabilecek,
Evrim 2 olana kadar Pet 1 Exp 100(E2) ile exp kazanabilecek,
Evrim 3 olana kadar Pet 1 Exp 100(E3) ile exp kazanabilecek,
Evrim 4 olduktan sonra ise Pet 1 Exp 100(E4) ile exp kazanabilecek.

->Artık geriye sadece tipine göre özellik artışı kaldı.

Ekran Alıntısı.PNG
 
Son düzenleme:
Normal de tipine göre özellik artışı aşağıdaki gibi oluyor

Her 6 level de bir HP ve STR artıyor, her 8 level de bir DEF artıyor
tip 1 -> 0.1 - 0.5
tip 3 -> 0.1 - 0.7
tip 5 -> 0.1 - 0.9
tip 7 -> 0.1 - 1.0

Her 5 level de bir HP ve STR artıyor, her 7 level de bir DEF artıyor
tip 2 -> 0.2 - 0.3
tip 4 -> 0.3 - 0.4
tip 6 -> 0.5 - 0.6
tip 8 -> 0.5 - 0.7

Sistem orjinale sadıkmı kalsın yoksa başka tarzdamı olsun.
 
Normal de tipine göre özellik artışı aşağıdaki gibi oluyor

Her 6 level de bir HP ve STR artıyor, her 8 level de bir DEF artıyor
tip 1 -> 0.1 - 0.5
tip 3 -> 0.1 - 0.7
tip 5 -> 0.1 - 0.9
tip 7 -> 0.1 - 1.0

Her 5 level de bir HP ve STR artıyor, her 7 level de bir DEF artıyor
tip 2 -> 0.2 - 0.3
tip 4 -> 0.3 - 0.4
tip 6 -> 0.5 - 0.6
tip 8 -> 0.5 - 0.7

Sistem orjinale sadıkmı kalsın yoksa başka tarzdamı olsun.
5 ve 7 için oyuncunun kumar gibi pet kasması(yüksek risk yüksek kazanç) için şöyle yapılabilir

Tip 1 0.1 - 0.5
Tip 3 0.1 - 0.7
Tip 5 0.3 - 0.9
Tip 7 0.3 - 1.1
 
Tip kısmını da hallettim.

->Toplam 8 Tip var.

->
İtem ilk elde edildiğinde 1-6 arası herhangi bir tip ile başlıyor. Sahip olduğu tip özel bir efsun nesnesi ile değiştirilebilecek ve 1-8 arası herhangi bir tipe sahip olacak.

->Her 5 level de bir HP, DEF ve STR artıcak.
Tip 1 -> 0.1 - 0.5
Tip 3 -> 0.1 - 0.7
Tip 5 -> 0.1 - 0.9
Tip 7 -> 0.1 - 1.1

Tip 2 -> 0.2 - 0.3
Tip 4 -> 0.3 - 0.5
Tip 6 -> 0.4 - 0.7
Tip 8 -> 0.5 - 0.9

->Level atlatılmış bir itemin vermiş olduğu özellik değerlerinin efsun atılarak değiştirilmesi olsunmu olmasınmı karar veremedim.(Daha sonra belki eklerim belki eklemem).

Ekran Alıntısı.PNG
 
metin2 de ws atma olayını çok sevmediğim için hiç ws atmadım desem yalan söylemiş olmam ama bu sistemde itemlerden 1 tanesini ws lik yapmak itiyorum o yüzden ws de en çok işe yaracak efsunlar nelerdir söyleyebilirmisiniz.
 
metin2 de ws atma olayını çok sevmediğim için hiç ws atmadım desem yalan söylemiş olmam ama bu sistemde itemlerden 1 tanesini ws lik yapmak itiyorum o yüzden ws de en çok işe yaracak efsunlar nelerdir söyleyebilirmisiniz.

Ortalama hasar
Beceri hasarı
Yarı insan
HP

Çok iş yapar vslerde.
 
hastalandığım için ara vermiştim ama düzeldim ve sistemin eksiklerini de tamamladım. Artık geliştirme sürecinin sonuna geldim, Sistemle alakalı detaylı bir konu açıcam detaylara ordan bakabilirsiniz.
 
Geri
Üst