Yardım Lycan ekledim skiller bedensel

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

hardxleon

Üye
Üye
Mesaj
115
Çözümler
2
Beğeni
24
Puan
434
Ticaret Puanı
0
lycan ekledim lakni skiller bedensel olarak geliyor nerelere bakmam gerek bu konu içni yardımcı olucak var mı?

playersettingmodule.py:
            JOB_WOLFMAN : {
                1 : (170, 171, 172, 173, 174, 175, 0, 0, 137, 0, 138, 0, 139, 0,),
                2 : (0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,),
                "SUPPORT" : (122, 123, 121, 124, 125, 129, 0, 0, 130, 131,),
            },
 

Dosya Eklentileri

  • Ekran görüntüsü 2023-09-05 204328.png
    Ekran görüntüsü 2023-09-05 204328.png
    1,4 MB · Gösterim: 57
savaşçıya özenmiş ya çokta şeetmemek gerek

şaka bi yana tabi skill protoları hem server hem pack tarafından kontrol et, constants.cppde skiller eklenmişmi kontrol et
 
Merhabalar alttaki düzenlemeleri deneyip olumlu olumsuz bir dönüş sağlarsanız iyi olur olmadı discorddan istek yollayın beraber inceleyelim çözümü de burada paylaşalım :)

Not: Defineler farklı olabilir kendinize göre düzenleyin ve ek olarak tab ayarlarına dikkat etmenizi öneririm aksi taktirde hata alabilirsiniz.

uicharacter.py:
Arat;
    SKILL_GROUP_NAME_DICT = {
        playerSettingModule.JOB_WARRIOR    : { 1 : localeInfo.SKILL_GROUP_WARRIOR_1,    2 : localeInfo.SKILL_GROUP_WARRIOR_2, },
        playerSettingModule.JOB_ASSASSIN    : { 1 : localeInfo.SKILL_GROUP_ASSASSIN_1,    2 : localeInfo.SKILL_GROUP_ASSASSIN_2, },
        playerSettingModule.JOB_SURA        : { 1 : localeInfo.SKILL_GROUP_SURA_1,        2 : localeInfo.SKILL_GROUP_SURA_2, },
        playerSettingModule.JOB_SHAMAN        : { 1 : localeInfo.SKILL_GROUP_SHAMAN_1,    2 : localeInfo.SKILL_GROUP_SHAMAN_2, },
    }
Altına ekle veya değiştir;
    if app.ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER:
        SKILL_GROUP_NAME_DICT.update({playerSettingModule.JOB_WOLFMAN        : { 1 : localeInfo.JOB_WOLFMAN1,    2 : localeInfo.JOB_WOLFMAN2, },})

Arat;
    def __SetSkillGroupName(self, race, group):

        job = chr.RaceToJob(race)

        if not self.SKILL_GROUP_NAME_DICT.has_key(job):
            return

        nameList = self.SKILL_GROUP_NAME_DICT[job]

        if 0 == group:
            self.skillGroupButton1.SetText(nameList[1])
            self.skillGroupButton2.SetText(nameList[2])
            self.skillGroupButton1.Show()
            self.skillGroupButton2.Show()
            self.activeSkillGroupName.Hide()

Altına ekle veya değiştir;
            if app.ENABLE_WOLFMAN_CHARACTER and playerSettingModule.RACE_WOLFMAN_M == race:
                self.skillGroupButton2.Hide()
 
Merhaba,

Lycan eklemek için hangi konuyu da bizlere iletirseniz eğer kodlarda eksik olup olmadığını veya eklemeyi unuttuğunuz yer olabilir mi ona göre yönlendirme yapalım isterseniz.
 
Geri
Üst