O halde sorun tamamen yoldan kaynaklı. Modelin Ekkstm yerine ana dizin üzerinden dene
Diğer seçenekleri de düşünürsek;
- SpecialPath'ı tamamen kaldır ana dizinden çeksin. Bir üstte eklediğin kostümün aynısını kopyalayıp kullanabilirsin
- Protoda value değeri yanlış girilmiş ve eksik olan başka kostümü çekiyor olabilir.
- SourceSkin - TargetSkin yanlış girilmiş olabilir SourceSkin2 ve TargetSkin2 değerlerini silip gr2 viewerden karakterin kostümünü hangisi temsil ediyorsa sadece onu yazman yeterli
- Bahsi geçen dosya yolu hatalı olabilir eğer ekkstm yolundan devam etmek istiyorsan texture yol değiştirici tool'larını kullanarak konum değişip sorunu ortadan kaldırabilirsin.
- msm de bir parantez hatası olabilir eğer böyleyse...
d diski ymir worku sildim dediğiniz işlemide yaptım ancak olmuyor. hiçbir senaryoda başarılı olamıyorum.SpecialPath kısmını kaldır ve oyunu açmadan önce d diski içindeki ymir work klasörünün adını değiştirip öyle oyunu açmayı dene.
Kontrol ettim. Şuan 9999. Ama hala aynıHairDataCount ve ShapeDataCount var onları kontrol et. Belirttiğin miktarı geçmiştir, 999 olarak güncelleyebilirsin
16705 eklentisini görüntüle
O halde videoda dikkatimi çeken diğer bir konuyu ele alayım, böyle bir şeyi hiç yaşamadım ama belki olabilir.d diski ymir worku sildim dediğiniz işlemide yaptım ancak olmuyor. hiçbir senaryoda başarılı olamıyorum.
O halde videoda dikkatimi çeken diğer bir konuyu ele alayım, böyle bir şeyi hiç yaşamadım ama belki olabilir.
GR2 Viewer da görünen dds sıralaması ile msm ye eklediğin msm sıralaması farklı gibi. Normalde bu ddsler materyallere sıralı bir biçimde bağlıdır ancak msm de fark ediyor mu bilmiyorum, daha önce başıma gelmedi böyle bir şey.
Yani msm ye şu sıralama ile eklemeyi deneyebilirsin:
[0]-> ...face.dds (sanırım gr2 viewer'da ilk sırada bu var)
[1]-> ..warrior_m.dds
[2]-> ..asek.dds
Ayrıca vnum olarak kaç verdin?
ekkstm ismi pack dosyasının kendi ismi, yani .eix adı. Dolayısıyla dosya yoluna dahil değil, istenilen şekilde kullanılabilir.O halde sorun tamamen yoldan kaynaklı. Modelin Ekkstm yerine ana dizin üzerinden dene
Diğer seçenekleri de düşünürsek;
- SpecialPath'ı tamamen kaldır ana dizinden çeksin. Bir üstte eklediğin kostümün aynısını kopyalayıp kullanabilirsin
- Protoda value değeri yanlış girilmiş ve eksik olan başka kostümü çekiyor olabilir.
- SourceSkin - TargetSkin yanlış girilmiş olabilir SourceSkin2 ve TargetSkin2 değerlerini silip gr2 viewerden karakterin kostümünü hangisi temsil ediyorsa sadece onu yazman yeterli
- Bahsi geçen dosya yolu hatalı olabilir eğer ekkstm yolundan devam etmek istiyorsan texture yol değiştirici tool'larını kullanarak konum değişip sorunu ortadan kaldırabilirsin.
- msm de bir parantez hatası olabilir eğer böyleyse sunucu taraflı ve oyun kısmındaki syserrlere hata mesajı gösterir
Bunları deneyip kontrol edebilirsin.
Direkt ana dizine çektim yani gr2 nin çektiği yola.@Kaiser Evet şimdi gördüm yanlışımı erkek yerine w eklemişim. @ZEUS06 Grannylerin yolunu değiştirdim ve sanırım çözüldü sanırım.
Ayrı ayrı çok teşekkür ederim elinize sağlık. <3
16707 eklentisini görüntüle
Tamamen yanlış görmüşüm ben o ek dosyayı, uykusuzluk çok kötüü sen söyleyince tekrar bakıp fark ettim.ekkstm ismi pack dosyasının kendi ismi, yani .eix adı. Dolayısıyla dosya yoluna dahil değil, istenilen şekilde kullanılabilir.
Ancak geriye dediğin gibi sadece protodaki value3 değeri kalıyor. Value3' de yazan değer başka hiç bir itemin value3 değeriyle aynı olmamalı.
Ek olarak: eğer vnum değeri 50.000'den büyükse bir ihtimalle yaptığın hiç bir şey işe yaramayacaktır. Dolayısıyla vnum'u da düşürmen gerekir.
Ayrıca yeni fark ettim, videoda gr2 viewer da warrior_m.dds tanımlı ancak sen msm ye warrior_w.dds eklemişsin. Yani kadın savaşçının dds dosyasını çekmişsin. Bütün aşamaları dikkatli uygulamanı tavsiye ederim.