Yardım Karanlık koruma skilli zarar azalması nasıl düşürülür ?

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

igul97

Premium Üye
Premium Üye
Üye
Mesaj
105
Çözümler
1
Beğeni
26
Puan
104
Ticaret Puanı
0
Herkese iyi akşamlar suranın karanlık korumasının zarar azalması %95 bu değer nerden düşer bilen var mı ? Skill protodan düşmediğine %99 eminim daha önce çok denedim ama belki bilgi eksikliğim vardır diye %1 lik bir pay bırakıyorum. Skill descde kontrol ettiğimde ki değer skill proto.sql de yok mesela. sqlde 100-iq*0.84*k değeriyle oynayıncada düşmüyor. Nereyi editlemem gerekiyor ?
1704909979844.png
1704909995380.png
1704910015021.png
 
Selam, değerleri skill_proto/skill_table (skill table açık pack üzerinde locale konumunda bulunur buradan ayarlandıktan sonra pack kapatmalısın) üzerinden güncelleyip reload p yoluyla oyun içinde aktif edebilirsin fakat beceri açıklamasındaki değişim için açık pack üzerindeki skill desc'i güncellemelisin
 
Selam, değerleri skill_proto/skill_table (skill table açık pack üzerinde locale konumunda bulunur buradan ayarlandıktan sonra pack kapatmalısın) üzerinden güncelleyip reload p yoluyla oyun içinde aktif edebilirsin fakat beceri açıklamasındaki değişim için açık pack üzerindeki skill desc'i güncellemelisin
Hocam diğer bütün skilleri skill protodan editledim. Ama bu skilin çektiği değer başka yerden. Zamanında x firmayla çalışırkende panelde başka bir ayarı vardı. Karanlık koruma sp emiş değeri butonu vardı. Azalınca aldığı hasar düşer şeklinde. Ben skill protodan çekmediğine eminim ama deneyip yine bilgi vereyim
 
char_battle.cpp:
C++:
if (IsAffectFlag(AFF_MANASHIELD))
{
    int iDamageSPPart = dam / 3;
    int iDamageToSP = iDamageSPPart * GetPoint(POINT_MANASHIELD) / 100;
    int iSP = GetSP();

    if (iDamageToSP <= iSP)
    {
        PointChange(POINT_SP, -iDamageToSP);
        dam -= iDamageSPPart;
    }
    else
    {
        PointChange(POINT_SP, -GetSP());
        dam -= iSP * 100 / MAX(GetPoint(POINT_MANASHIELD), 1);
    }
}
 
char_battle.cpp:
C++:
if (IsAffectFlag(AFF_MANASHIELD))
{
    int iDamageSPPart = dam / 3;
    int iDamageToSP = iDamageSPPart * GetPoint(POINT_MANASHIELD) / 100;
    int iSP = GetSP();

    if (iDamageToSP <= iSP)
    {
        PointChange(POINT_SP, -iDamageToSP);
        dam -= iDamageSPPart;
    }
    else
    {
        PointChange(POINT_SP, -GetSP());
        dam -= iSP * 100 / MAX(GetPoint(POINT_MANASHIELD), 1);
    }
}
Teşekkür ederim. Ancak nereyi editlemeliyim anlamadım
 
Selam, Kaiserin attığı koda açıklamalarını ekledim böylece nereyi değişetirebileceğini daha net anlayabilirsin.

aciklama:
if (IsAffectFlag(AFF_MANASHIELD))
{
    // AFF_MANASHIELD etkisi aktifse bu bloğa gir
    int iDamageSPPart = dam / 3;
    // Hasarı üçe bölerek bir kısmını al
    int iDamageToSP = iDamageSPPart * GetPoint(POINT_MANASHIELD) / 100;
    // Hasarın bir kısmını MANASHIELD puanına oranla hesapla
    int iSP = GetSP();
    // Karakterin SP'sini al

    if (iDamageToSP <= iSP)
    {
        // Hasar, SP'yi geçmiyorsa
        PointChange(POINT_SP, -iDamageToSP);
        // SP'yi azalt
        dam -= iDamageSPPart;
        // Genel hasardan MANASHIELD'e giden hasarı çıkar
    }
    else
    {
        // Hasar, SP'yi geçiyorsa
        PointChange(POINT_SP, -GetSP());
        // SP'yi sıfırla
        dam -= iSP * 100 / MAX(GetPoint(POINT_MANASHIELD), 1);
        // Genel hasardan MANASHIELD'e giden hasarı çıkar
    }
}
 
Ayrıca evet tabiki skill proto ve en üstte bahsettiğim kısımları da düzenlemelisin.
Merhaba pack protoyu editledim zarar azalması ve savunma düştü ancak suranın aldığı hasar değişmedi. Zarar azalması 95 ten 26 ya düşmesine rağmen örneğin kritikçi şaman kritikle 18 k vuruyor. ben bu hasarın 25-30k arası vurmasını istiyorum. Yani buradan editlemek korumanın derecesini düşürmüyor. @ZEUS06
1704975290977.png
 
Merhaba pack protoyu editledim zarar azalması ve savunma düştü ancak suranın aldığı hasar değişmedi. Zarar azalması 95 ten 26 ya düşmesine rağmen örneğin kritikçi şaman kritikle 18 k vuruyor. ben bu hasarın 25-30k arası vurmasını istiyorum. Yani buradan editlemek korumanın derecesini düşürmüyor. @ZEUS06
14775 eklentisini görüntüle
Adminin belirttiği kodda da düzenleme yaptın mı?
 
Geri
Üst