Çözüldü Işınlanma Yüzüğüne Map'e Level Sınırı ve Yeni Map Ekleme

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

lordvoldemord

Üye
Üye
Mesaj
64
Çözümler
3
Beğeni
8
Puan
439
Ticaret Puanı
0
Merhaba dostlar ışınlanma yüzüğüne bazı maplere giriş level sınırı eklemek istiyorum ve yeni map eklemek istiyorum. Nasıl yaparım?

Ormana giriş sınırının 60 olmasını istiyorum. Orman kodu:
Lua (Quest):
    end
        elseif s == 2 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu ","Vazgeç ")
            if sss == 1 then
                pc.warp(288700,5700)
            elseif sss == 2 then
                pc.warp(1119900,70800)
            elseif sss == 3 then
                pc.warp(1117500,4900)
            end

Örümcek Zindanı 2.kata gitmek için 50 üstü olmasını istiyorum. Zindan kodu:

Lua (Quest):
end
        elseif s == 3 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ", "Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu ","Vazgeç ")
            if zindan == 1 then
                pc.warp(59800,497300)
            elseif zindan == 2 then
                pc.warp(704000,522400)
            end

Ve son olarak yüzüğe genel olarak Beta mape ışınlama eklemek istiyorum. Onun da level sınırı 90 olacak.

Işınlamasını istediğim mapin warp kodu:

Lua (Quest):
pc . warp ( 1.1043e+06 , 1.7885e+06 )
 
level sınırı:
if pc.get_level() >= 66 and pc.get_level() <= 99 then
Quest'e eklerseniz 66-99 level arası o map'e ışınlanabilir.
level sınırı:
  if pc.level < 66 and s == 1 then
Sadece 66 level olanlar ışınlanabilir.
 
Son düzenleme:
level sınırı:
if pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
Quest'e eklerseniz 66-99 level arası o map'e ışınlanabilir.
level sınırı:
  if pc.level < 66 and s == 1 then
Sadece 66 level olanlar ışınlanabilir.
Üstteki kodu yapmak istiyorum kodu tam olarak nereye ekleyeceğim? Paylaştığım kodlara eklenmiş örnekle gösterme şansınız var mı?
 
Questi tamamını paylaşırmısınız.
 
Questi tamamını paylaşırmısınız.
Buyrun hocam



Lua (Quest):
quest move_ring begin
    state start begin
        function TeleportIsAvailable()
        local maps = { 5, 25, 45, 81, 110, 111, 113, 184, 185, 186, 189, 201, 207, 212, 216, 217, 218, 244, 245, 246, 351, 352, 356, 357, 358, 359, 362, 363, 364, 500, 501 }
            if pc.in_dungeon() then
                return false
            end
            for i = 1, table.getn(maps) do
                if pc.get_map_index() == maps[i] then
                    return false
                end
            end
            return true
        end
       
        when 70058.use begin
        --if move_ring.TeleportIsAvailable() == false then
            --syschat_acik_mavi_system("Bu bölgede bu esyayi kullanamazsiniz! ")
            --return
        --end
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
        say("Nereye gitmek istiyorsun?")
        local s = select("Köyler","Orman Bölgeleri","Örümcek Zindanı ","Sürgün Mağarası ","Karanlık Ejderha Kayası","Diğer Bölgeler","Kapat ")
        if s == 1 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local ss = select("Kırmızı Bayrak (1.Köy)","Kırmızı Bayrak (2.Köy)","Sarı Bayrak (1.Köy)","Sarı Bayrak (2.Köy)","Mavi Bayrak (1.Köy)","Mavi Bayrak (2.Köy)","Vazgeç ")
            if ss == 1 then
                pc.warp(469200,964200)
            elseif ss == 2 then
                pc.warp(360800,877600)
            elseif ss == 3 then
                pc.warp(55800,157900)
            elseif ss == 4 then
                pc.warp(138500,234900)
            elseif ss == 5 then
                pc.warp(969600,278300)
            elseif ss == 6 then
                pc.warp(873100,242600)
            end
        elseif s == 2 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu ","Vazgeç ")
            if sss == 1 then
                pc.warp(288700,5700)
            elseif sss == 2 then
                pc.warp(1119900,70800)
            elseif sss == 3 then
                pc.warp(1117500,4900)
            end
        elseif s == 3 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ", "Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu ","Vazgeç ")
            if zindan == 1 then
                pc.warp(59800,497300)
            elseif zindan == 2 then
                pc.warp(704000,522400)
            end
        elseif s == 4 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...")
            wait()
            pc.warp(309900,809900)
        elseif s == 5 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            say("Karanlık Ejderha Kayasına ışınlanıyorsun...")
            wait()
            pc.warp(1104300,1788500)  
        elseif s == 6 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Dağı ","Yongbi Çölü ","Doyyumhwan","Devler Diyarı ","Şeytan Kulesi","Katakomb","Vazgeç ")
            if sssssss == 1 then
                pc.warp(361300,755600)
            elseif sssssss == 2 then
                pc.warp(436400,215600)
            elseif sssssss == 3 then
                pc.warp(296800,547400)
            elseif sssssss == 4 then
                pc.warp(600800,687400)
            elseif sssssss == 5 then
                pc.warp(829900,763300)
            elseif sssssss == 6 then
                pc.warp(590500,110500)
            elseif sssssss == 7 then
                pc.warp(591500,99400)
            end
        end
    end
end
 
örnek:
quest move_ring begin
    state start begin
        function TeleportIsAvailable()
        local maps = { 5, 25, 45, 81, 110, 111, 113, 184, 185, 186, 189, 201, 207, 212, 216, 217, 218, 244, 245, 246, 351, 352, 356, 357, 358, 359, 362, 363, 364, 500, 501 }
            if pc.in_dungeon() then
                return false
            end
            for i = 1, table.getn(maps) do
                if pc.get_map_index() == maps[i] then
                    return false
                end
            end
            return true
        end
        
        when 70058.use begin
        --if move_ring.TeleportIsAvailable() == false then
            --syschat_acik_mavi_system("Bu bölgede bu esyayi kullanamazsiniz! ")
            --return
        --end
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
        say("Nereye gitmek istiyorsun?")
        local s = select("Köyler","Orman Bölgeleri","Örümcek Zindanı ","Sürgün Mağarası ","Karanlık Ejderha Kayası","Diğer Bölgeler","Kapat ")
        if s == 1 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local ss = select("Kırmızı Bayrak (1.Köy)","Kırmızı Bayrak (2.Köy)","Sarı Bayrak (1.Köy)","Sarı Bayrak (2.Köy)","Mavi Bayrak (1.Köy)","Mavi Bayrak (2.Köy)","Vazgeç ")
            if ss == 1 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then   
                pc.warp(469200,964200)
            elseif ss == 2 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then   
                pc.warp(360800,877600)
            elseif ss == 3 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then   
                pc.warp(55800,157900)
            elseif ss == 4 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then   
                pc.warp(138500,234900)
            elseif ss == 5 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then           
                pc.warp(969600,278300)
            elseif ss == 6 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then           
                pc.warp(873100,242600)
            end
        elseif s == 2 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu ","Vazgeç ")
            if sss == 1 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then           
                pc.warp(288700,5700)
            elseif sss == 2 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then           
                pc.warp(1119900,70800)
            elseif sss == 3 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then           
                pc.warp(1117500,4900)
            end
        elseif s == 3 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then       
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ", "Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu ","Vazgeç ")
            if zindan == 1 then
                pc.warp(59800,497300)
            elseif zindan == 2 then
                pc.warp(704000,522400)
            end
        elseif s == 4 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then       
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...")
            wait()
            pc.warp(309900,809900)
        elseif s == 5 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then       
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            say("Karanlık Ejderha Kayasına ışınlanıyorsun...")
            wait()
            pc.warp(1104300,1788500)   
        elseif s == 6 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Dağı ","Yongbi Çölü ","Doyyumhwan","Devler Diyarı ","Şeytan Kulesi","Katakomb","Vazgeç ")
            if sssssss == 1 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(361300,755600)
            elseif sssssss == 2 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(436400,215600)
            elseif sssssss == 3 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(296800,547400)
            elseif sssssss == 4 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(600800,687400)
            elseif sssssss == 5 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(829900,763300)
            elseif sssssss == 6 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(590500,110500)
            elseif sssssss == 7 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(591500,99400)
            end
        end
    end
end
Questi böyle değiştirirmisiniz , questi test edemedim.
level sınırı:
elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
Quest'deki ''65 ve 99'' sayıları değiştirerek , level sınırını belirlersiniz.
 
örnek:
quest move_ring begin
    state start begin
        function TeleportIsAvailable()
        local maps = { 5, 25, 45, 81, 110, 111, 113, 184, 185, 186, 189, 201, 207, 212, 216, 217, 218, 244, 245, 246, 351, 352, 356, 357, 358, 359, 362, 363, 364, 500, 501 }
            if pc.in_dungeon() then
                return false
            end
            for i = 1, table.getn(maps) do
                if pc.get_map_index() == maps[i] then
                    return false
                end
            end
            return true
        end
       
        when 70058.use begin
        --if move_ring.TeleportIsAvailable() == false then
            --syschat_acik_mavi_system("Bu bölgede bu esyayi kullanamazsiniz! ")
            --return
        --end
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
        say("Nereye gitmek istiyorsun?")
        local s = select("Köyler","Orman Bölgeleri","Örümcek Zindanı ","Sürgün Mağarası ","Karanlık Ejderha Kayası","Diğer Bölgeler","Kapat ")
        if s == 1 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local ss = select("Kırmızı Bayrak (1.Köy)","Kırmızı Bayrak (2.Köy)","Sarı Bayrak (1.Köy)","Sarı Bayrak (2.Köy)","Mavi Bayrak (1.Köy)","Mavi Bayrak (2.Köy)","Vazgeç ")
            if ss == 1 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then  
                pc.warp(469200,964200)
            elseif ss == 2 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then  
                pc.warp(360800,877600)
            elseif ss == 3 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then  
                pc.warp(55800,157900)
            elseif ss == 4 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then  
                pc.warp(138500,234900)
            elseif ss == 5 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then          
                pc.warp(969600,278300)
            elseif ss == 6 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then          
                pc.warp(873100,242600)
            end
        elseif s == 2 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu ","Vazgeç ")
            if sss == 1 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then          
                pc.warp(288700,5700)
            elseif sss == 2 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then          
                pc.warp(1119900,70800)
            elseif sss == 3 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then          
                pc.warp(1117500,4900)
            end
        elseif s == 3 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then      
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ", "Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu ","Vazgeç ")
            if zindan == 1 then
                pc.warp(59800,497300)
            elseif zindan == 2 then
                pc.warp(704000,522400)
            end
        elseif s == 4 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then      
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...")
            wait()
            pc.warp(309900,809900)
        elseif s == 5 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then      
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            say("Karanlık Ejderha Kayasına ışınlanıyorsun...")
            wait()
            pc.warp(1104300,1788500)  
        elseif s == 6 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Dağı ","Yongbi Çölü ","Doyyumhwan","Devler Diyarı ","Şeytan Kulesi","Katakomb","Vazgeç ")
            if sssssss == 1 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(361300,755600)
            elseif sssssss == 2 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(436400,215600)
            elseif sssssss == 3 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(296800,547400)
            elseif sssssss == 4 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(600800,687400)
            elseif sssssss == 5 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(829900,763300)
            elseif sssssss == 6 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(590500,110500)
            elseif sssssss == 7 then
                    elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
                pc.warp(591500,99400)
            end
        end
    end
end
Questi böyle değiştirirmisiniz , questi test edemedim.
level sınırı:
elseif pc.get_level() >= 65 and pc.get_level() <= 99 then
Quest'deki ''65 ve 99'' sayıları değiştirerek , level sınırını belirlersiniz.
Core dumped verdi hocam?
 
Bilmem sshde göstermiyor. Fonskiyon abort gibi bi hata çıkıyor.
Eğer çıkan hataları bizimle paylaşırsanız sebebini daha çabuk bulabiliriz..


Questinizi düzenledim. Şu şekilde deneyebilir misiniz?
Lua (Quest):
quest move_ring begin
    state start begin
        function TeleportIsAvailable()
        local maps = { 5, 25, 45, 81, 110, 111, 113, 184, 185, 186, 189, 201, 207, 212, 216, 217, 218, 244, 245, 246, 351, 352, 356, 357, 358, 359, 362, 363, 364, 500, 501 }
            if pc.in_dungeon() then
                return false
            end
            for i = 1, table.getn(maps) do
                if pc.get_map_index() == maps[i] then
                    return false
                end
            end
            return true
        end
     
        when 70058.use begin
        --if move_ring.TeleportIsAvailable() == false then
            --syschat_acik_mavi_system("Bu bölgede bu esyayi kullanamazsiniz! ")
            --return
        --end
        say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
        say("Nereye gitmek istiyorsun?")
        local s = select("Köyler","Orman Bölgeleri","Örümcek Zindanı ","Sürgün Mağarası ","Karanlık Ejderha Kayası","Diğer Bölgeler","Kapat ")
        if s == 1 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local ss = select("Kırmızı Bayrak (1.Köy)","Kırmızı Bayrak (2.Köy)","Sarı Bayrak (1.Köy)","Sarı Bayrak (2.Köy)","Mavi Bayrak (1.Köy)","Mavi Bayrak (2.Köy)","Vazgeç ")
            if ss == 1 then
                pc.warp(469200,964200)
            elseif ss == 2 then
                pc.warp(360800,877600)
            elseif ss == 3 then
                pc.warp(55800,157900)
            elseif ss == 4 then
                pc.warp(138500,234900)
            elseif ss == 5 then
                pc.warp(969600,278300)
            elseif ss == 6 then
                pc.warp(873100,242600)
            end
        elseif s == 2 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sss = select("Hayalet Orman","Kızıl Orman Başlangıcı ","Kızıl Orman Sonu ","Vazgeç ")
            if pc.get_level() < 60 and sss <= 3 then
                say("Orman bolgelerine isinlanmak icin 60 level olmalisiniz.")
                return
            end
                   
            if sss == 1 then
                pc.warp(288700,5700)
            elseif sss == 2 then
                pc.warp(1119900,70800)
            elseif sss == 3 then
                pc.warp(1117500,4900)
            end
        elseif s == 3 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local zindan = select("Örümcek Zindanı 1. Kat Başı ", "Örümcek Zindanı 2. Kat Sonu ","Vazgeç ")
           
            if pc.get_level() < 50 and sss <= 2 then
                say("Orümcek zindanina isinlanmak icin 50 level olmalisiniz.")
                return
            end
               
            if zindan == 1 then
                pc.warp(59800,497300)
            elseif zindan == 2 then
                pc.warp(704000,522400)
            end
        elseif s == 4 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            say("Sürgün Mağarası girişine ışınlanıyorsun...")
            wait()
            pc.warp(309900,809900)
        elseif s == 5 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            say("Karanlık Ejderha Kayasına ışınlanıyorsun...")
            wait()
            pc.warp(1104300,1788500)
        elseif s == 6 then
            say_title("Işınlanma Yüzüğü ")
            local sssssss = select("Seungryong Vadisi","Sohan Dağı ","Yongbi Çölü ","Doyyumhwan","Devler Diyarı ","Şeytan Kulesi","Katakomb","Vazgeç ")
            if sssssss == 1 then
                pc.warp(361300,755600)
            elseif sssssss == 2 then
                pc.warp(436400,215600)
            elseif sssssss == 3 then
                pc.warp(296800,547400)
            elseif sssssss == 4 then
                pc.warp(600800,687400)
            elseif sssssss == 5 then
                pc.warp(829900,763300)
            elseif sssssss == 6 then
                pc.warp(590500,110500)
            elseif sssssss == 7 then
                pc.warp(591500,99400)
            end
        end
    end
end
 
Deneyeceğim hocam sshde function abort gibi bir şey yazıyor sadece başka bilgi yok şimdi bu questi okutacağım

@Whistle hocam bunu okuttum sshde okudu fakat iteme yansımadı /reload q yaptım. İtemde bir şey değişmedi. Ben de 40003 kodlu iteme yansıttım içindeki 70058'i değiştirip onda da level sınırı yok ve beta mapler görünmüyor. Ayrıca türkçe karakterler yok garip guraba görünüyor.
 
object klasörünü temizleyip baştan okutun tüm questleri
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst