Hareket Ederken İtem Değiştirememe Fix [C++]

Whistle

Luntar
Site yetkilisi
Kurucu
Kurumsal Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Server/game/src/char_item.cpp açılır ve aratılır;
Kod:
if (iWearCell != WEAR_ARROW && (dwCurTime - GetLastAttackTime() <= 1500 || dwCurTime - m_dwLastSkillTime <= 1500))   
{
   ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("가만히 있을 때만 착용할 수 있습니다."));
   return false;
}
Şu kodlarla değiştir:
Kod:
/*if (iWearCell != WEAR_ARROW && (dwCurTime - GetLastAttackTime() <= 1500 || dwCurTime - m_dwLastSkillTime <= 1500))  
{
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("가만히 있을 때만 착용할 수 있습니다."));
    return
}*/
 
if (iWearCell != WEAR_ARROW
&& (dwCurTime - GetLastAttackTime() <= 1500 || dwCurTime - m_dwLastSkillTime <= 1500))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("가만히 있을 때만 착용할 수 있습니다."));
return false;
}
 
Ws lik serverlarda belki uygulanabilir ancak diğer tür serverlarda uygulanmasını doğru bulmuyorum açıkcası.
1-1 düello esnasında anlık item değişimiyle adaletsizliklere yol açabilecek bir yöntem.
 
Rubinum kullanıyordu bir adaletsizliğe yol açtığını görmedim uzun süre. Ama tam hatırlamamakla beraber animasyonlar kaldığı yerden devam ediyordu gibi hatırlıyorum.
 
Evet normalde hareket ederken item değiştirememek gerekiyor. Ama değiştirmek için bu kod bloğunu devre dışı bırakınca bug ortaya çıktığını düşünüyorum. Item değiştirilince animasyon iptal olup baştan başlaması yere düşürmeden vurmaya hatta birisi sizi yere düşünce item değiştirerek direkt ayağa kalkmanıza olanak sağlıyor. Animasyonun kaldığı yerden devam etmesinin bir yöntemi yok mu acaba.
 
Evet normalde hareket ederken item değiştirememek gerekiyor. Ama değiştirmek için bu kod bloğunu devre dışı bırakınca bug ortaya çıktığını düşünüyorum. Item değiştirilince animasyon iptal olup baştan başlaması yere düşürmeden vurmaya hatta birisi sizi yere düşünce item değiştirerek direkt ayağa kalkmanıza olanak sağlıyor. Animasyonun kaldığı yerden devam etmesinin bir yöntemi yok mu acaba.
Doğru bu şekilde kullanılamaz. Rubinum kullanıyormuş, sourceleri yokmuydu onun içerisine bakılabilir.
 
Geri