Dali - OfflineShop

Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Merhabalar, herkeste mi bilmiyorum ama benim karşılaştığım sorunlar bunlar:

1. Envanterden dükkana yeni bir eşya eklediğinde " RemoveFromCharacter: Item::RemoveFromCharacter owner null " sunucuya hata düşüyor.

2. Dükkan açmış şekilde reboot attığımda dükkandaki eşyaların fiyatları uçuklaşıyor. Örneğin 12.255 yanga koyduğum eşya 1.234.555.256 dönüşüyor. (Full yangı tam uyarlayamadığımdan olmuş olabilir, bilmiyorum.)

3. Pazar açıktan sonra, pazar kilitli veya kilitli değil farketmeksizin "Kilitle" veya "Kilidi aç" butonuna tıklanmıyor. Tıklayabilmeniz için ya kapat butonuna ya da yeniden adlandır butonuna basacaksınız. (Bu bir şekilde halledilir fakat ilk iki sorun çok daha önemli).

Fikir önerisi olan veya bu hatalarla karşılaşıp çözmüş olanlar yardımcı olursa sevinirim.
Bu yazdığın sorunların hiç birisi bende yok.
 
Merhabalar, herkeste mi bilmiyorum ama benim karşılaştığım sorunlar bunlar:

1. Envanterden dükkana yeni bir eşya eklediğinde " RemoveFromCharacter: Item::RemoveFromCharacter owner null " sunucuya hata düşüyor.

2. Dükkan açmış şekilde reboot attığımda dükkandaki eşyaların fiyatları uçuklaşıyor. Örneğin 12.255 yanga koyduğum eşya 1.234.555.256 dönüşüyor. (Full yangı tam uyarlayamadığımdan olmuş olabilir, bilmiyorum.)

3. Pazar açıktan sonra, pazar kilitli veya kilitli değil farketmeksizin "Kilitle" veya "Kilidi aç" butonuna tıklanmıyor. Tıklayabilmeniz için ya kapat butonuna ya da yeniden adlandır butonuna basacaksınız. (Bu bir şekilde halledilir fakat ilk iki sorun çok daha önemli).

Fikir önerisi olan veya bu hatalarla karşılaşıp çözmüş olanlar yardımcı olursa sevinirim.
1. hata bendede var çözemedim henüz. diğerleri bende yok
 
I have a error:
PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "UpdateShopGold", Py_BuildValue("("CPYTHON_UGOLD_FORMAT")", gold));
I use #define ENABLE_YANG_LIMIT - LONG LONG
 
PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "UpdateShopGold", Py_BuildValue("(" CPYTHON_UGOLD_FORMAT ")", gold));


Use this
I have this.
ekran-goruntusu-2021-10-13-005142-jpg..jpg
IMG_20211216_133433.jpg
 
C++:
        case SHOP_SUBHEADER_GC_UPDATE_GOLD:
        {
            uGoldType gold = *(uGoldType*)&vecBuffer[0];
            CPythonShop::Instance().SetGoldAmount(gold);
            PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "UpdateShopGold", Py_BuildValue("(I)", gold));
        }
        break;
Thank You. Works.
Single problem: At 2.000.000.000 + per item show 1.421.443.221 lower that i put but i think is just visual.
 
Son düzenleme:
Stable offlineshop? I need something that can be used permanently ... Ikarus has stopped his sales service, I don't know who to contact.
 
Thank You. Works.
Single problem: At 2.000.000.000 + per item show 1.421.443.221 lower that i put but i think is just visual.
PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "UpdateShopGold", Py_BuildValue("(I)", gold));
don't use I use L for no yang limit...
PyCallClassMemberFunc(m_apoPhaseWnd[PHASE_WINDOW_GAME], "UpdateShopGold", Py_BuildValue("(L)", gold));
 
I resolved all from this sistem but still have this in syserr : RemoveFromCharacter: Item::RemoveFromCharacter owner null
This appear when i put item in shop and when open server ( If in server i have 50 items in shop table, then in syserr will appear 50 times -> RemoveFromCharacter: Item::RemoveFromCharacter owner null )
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri