Çözüldü Bosslara vurunca sp düşmesi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Site yetkilisi
Admin
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.745
Çözümler
354
Beğeni
3.644
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Hangi boss olursa olsun düz vurdukca sp düşüşe geçiyor ve sıfırlanıyor arkadaşlar. Bunu nasıl düzeltebilirim ?
 
mob_proto'da bi bozukluk olabilir mi. Oyunda hp ve sp çalma efsunları vardı. Belki sistem bosslara tanımlamış olabilir
 
mob_proto da bu olayı gerçekleştiren sütunun adı ney bilmiyorum açıkcası. Bazılarının ne olduğunu az çok tahmin edebiliyorum ama çoğuna yabancıyım maalesef. Nereyi kontrol etmem gerekiyor? Bide bir şey dikkatimi çekti, 120 level çar + full 90 statü ile SP si 4.1k oluyor. Bu değerler normal mi sizce?
 
Günümüzde çok fazla sistemler var. Haliyle bunları eklemek için kaynak kodlarına müdahale ediyoruz. Çok ufak hatalar bile saçma sapan sorunlara neden oluyor. Bu daha önce var mıydı? Eğer daha önce yoksa ve herhangi bi düzenlemeden sonra oluşmuşsa işlemleri geri alabilirsiniz.

Bu soruna neden olan slotun mob_proto.txt bilgisini verebilme imkanınız var mı? Bendeki dosyalar ile karşılaştıralım
 
Daha önce denemedim açıkcası. Sadece TM de anlatılan bazı fixleri uyguladım. Yeni bir sistem eklemesi yapmadım hiç. No-TXT kullanıyorum o yüzden hem .txt hemde .sql bilgisini vereyim..
Tüm bosslarda aynı durum geçerli şu an..

TXT:
Kod:
1093    ??    KING    MONSTER    MELEE    78        AGGR    0    UNDEAD    STUN,SLOW,CURSE,TERROR    0    skeleton_god    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    0    0    17800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    0    0    60    0    10    0    2    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

Navicat:
Kod:
INSERT INTO `mob_proto` VALUES (1093, '??', 0x4C757369666572, 5, 0, 0, 78, '', 'AGGR', 0, 'UNDEAD', 'STUN,SLOW,CURSE,TERROR', 0, 'skeleton_god', 0, 97, 73, 49, 24, 116, 215, 522500, 9, 12, 0, 0, 17800, 87, 100, 100, 100, 2000, 175, 0, 0, 50, 10, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, -20, -20, 50, 0, 0, 60, 0, 10, 0, 2, 0, 10, NULL, 0, 10, 259, 40, 260, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 40, 0);


Uyguladığım işlemlerin listesi de şu şekilde. Pek alakalı olacağını sanmıyorum ama bir bakın yinede..

Kod:
- AT VEYA BİNEK ÜSTÜNDE EVLİLİK İTEMİ GİYME - FİX
- ZİNDANDA YANLIŞ SAYIMA SEBEP OLABİLECEK BİR FAKTÖR - FİX
- ZİNDAN NOTİCE FİX
- OFFLINE SHOP AÇIKKEN VEYA LONCAYA ÜYEYKEN KRALLIK DEĞİŞTİRME FİX
- SERSEMLIK BUGU FİX
- BİNEKLERİN GERİYE ATMASI FİX
- HAVA KILICI VE BÜYÜLÜ KESKİNLİK BUG FİX
- DÖNÜŞÜMDEYKEN GEREKLİ SKİLLERİN KAPANMASI FİX
- GELİNLİK VE SMOKİN VARKEN KOSTÜM GİYME FİX
- GİYİLİ İTEMİ DEPOYA KOYABİLME FİX
- ATEŞ HAYALETİ SKİLİNİN AT ÜSTÜNDE VURMAMASI FİX
- GRUPTAYKEN KRALLIK DEĞİŞTİRME FİX
- HP-SP ABSORBE FİX
- HP-SP ÇALMA FİX
- GÖRÜNMEZLİK SORUNU FİX
- OTO POTLAR BUG FİX - 5 SANİYE EKLENDİ
- KARAKTER EKRANI STATÜLERİN EKSİK GÖRÜNMESİ FİX
 
1093 mob bende şu şekilde. Karşılaştırma yapabilirsiniz.
Kod:
1093    ??    KING    MONSTER    MELEE    78        AGGR    0    UNDEAD,ATT_DARK    STUN,SLOW,CURSE,TERROR    0    skeleton_god    0    97    73    49    24    116    215    522500    9    12    952    1428    187800    87    100    100    100    2000    175    0    0    50    10    0    0    0    1    0    0    0    -20    -20    50    10    10    60    10    10    2.4    0    0    0    0    10    259    40    260    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

Eğer bi sorun gözükmüyorsa şu işlemleri geri alıp tekrar deneyebilir misiniz?

- HP-SP ABSORBE FİX
- HP-SP ÇALMA FİX
 
Karşılaştırdım hatta direkt verdiğinizi mob_proto.txt ye ekleyip denedim ama sonuç değişmedi.
Fark ettiğim yerleride navicattan değiştirdim.

Bahsettiğiniz fixleri yapmadan önce yedek aldığım game dosyasından başlattım oyunu, yine aynı maalesef.
Şu an bu soruna ek bir şey daha fark ettim, dokuz kuyruk denedim.
Yine aynı şekilde SP düşüyor, fakat azo 3-5-miss vururken(ki bu da az..) dokuz kuyruk 464k vurdu.

Dokuz kuyruğun navicatta min-max damage değerleri ise şu şekilde: 109-203
 
O zaman filesi ilk haliyle kurup tekrar denemek gerekiyor. Eğer filesin kendisinde varsa değiştirmek daha mantıklı. Çünkü bu tarz sorunları bulmak baya zor.
 
Biraz geç dönüş yaptım ama hatanın kaynağını buldum sanırım. Komple gameyi silip tekrar yüklemek yerine inat ettim bulmak için :D
Serveri TXT den başlatınca hiç bir sorun yok. Ancak No-TXT = 1 yapıp başlattığımda bu sorun oluyor.. Navicatta da bir problem göremedim, burdan sonrası için ne önerirsiniz?

ftp de ki mob_proto.txt yi kapatıp local'e attım belki içeriği farklıdır diye ama sonuç aynı.
Ve örnek olarak azrailin mob_proto.txt ve navicatta değerlerini karşılaştırdım hepsi aynı..
 
Son düzenleme:
no_txt kodlarında bi sorun olabilir. db/src/ClientManagerBoot.cpp dosyasından kodları inceleyebilirsiniz.
Bence direk txt ile kullanın. :)
 
No_TXT kodlarını kontrol ettim şimdi. Hiç bir problem yok, hepsi düzgün ve eksiksiz.
Açıkcası no_txt kullanmak istiyorum o yüzden bu sorunu çözmem gerekiyor :(
 
no_txt kodlarında bi sorun olabilir. db/src/ClientManagerBoot.cpp dosyasından kodları inceleyebilirsiniz.
Bence direk txt ile kullanın. :)
Mecbur txt ye geçiş yapmak zorunda kaldım :(
Fakat şöyle bir sorunum var, localdeki item_proto.xml'i converter ile item_proto.txt ve item_names.txt olarak ayıklayıp db içine attığımda oyun açılmıyor ve db syserr veriyor.

Kod:
SYSERR: Jul  7 11:44:29.1740 :: Start: TABLE_POSTFIX not configured use default
SYSERR: Jul  7 11:44:31.157889 :: Set_Proto_Item_Table: ItemProto Reading Failed : Invalid value. (index: 3, col: 3, value: 0)
SYSERR: Jul  7 11:44:31.157889 :: Set_Proto_Item_Table:     0 ~ 3 Values: 6000,0,1,
 
Hata veren satırı item_proto.txt den komple siliyorum ancak her reboot da başka bir item için hata veriyor. Binlerce satır için tek tek bunu yapmak zorunda mıyım? :( Sanırım bu hata verdiği itemler db de tanımlı değil, nasıl tanımlayabilirim ?
 
Son düzenleme:
Hata veren satırı item_proto.txt den komple siliyorum ancak her reboot da başka bir item için hata veriyor. Binlerce satır için tek tek bunu yapmak zorunda mıyım? :( Sanırım bu hata verdiği itemler db de tanımlı değil, nasıl tanımlayabilirim ?
Hangi filesi kullanıyorsunuz?
 
Frozen files kullanıyorum. Bu arada sorun çözüldü,

item_proto.xml i convert ettikten sonra benim sonradan eklediğim itemleri oyunun kendi item_proto.txt' sine aktardım şu an bir problem kalmadı. Son olarak şunu sormak istiyorum, herhangi bir iteme istediğim bir özelliği kalıcı olarak verdiğimde, sadece .txt dosyasını ../db'ye atmam yeterli değil mi? En başından beri No-TXT kullanıcısı olduğum için TXT ye biraz yabancıyım malum :)
 
Frozen files için txt dosyalarını paylaşmıştım ben. Metin2 Geliştirici Eğitimi serisinde de frozen files kullanıyordum. txt dosyaları olmadığı için 2 bölümlük txt uyarlama videosu hazırlamıştım hatta. :D

Metin2 Geliştirici Eğitimi Serisinde Kullandığım Files buradan ServerFiles dosyasını indirip içinden alabilirsiniz.

txt dosyalarını db içine atmanız yeterli
 
Sağlık olsun, şansın da böylesi :D Çok teşekkür ederim yardımlarınız ve verdiğiniz bilgiler için, konu kapatılabilir.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst