10 saniye çıkar tak sistemi

Kuqsal

Üye
Üye
Mesaj
97
Çözümler
9
Beğeni
21
Puan
439
Ticaret Puanı
0
Cmd_General:
ACMD(do_user_horse_ride)
// Aratılır.

ACMD(do_user_horse_ride)
{
    if (ch->IsObserverMode())
        return;

    if (ch->IsDead() || ch->IsStun())
        return;

    if (ch->IsHorseRiding() == false)
    {
        // ¸»ÀÌ ¾Æ´Ñ ´Ù¸¥Å»°ÍÀ» Ÿ°íÀÖ´Ù.
        if (ch->GetMountVnum())
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ÀÌ¹Ì Å»°ÍÀ» ÀÌ¿ëÁßÀÔ´Ï´Ù."));
            return;
        }

        if (ch->GetQuestFlag("HORSE.CHECKER") && get_global_time() < ch->GetQuestFlag("HORSE.CHECKER"))
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bunu yapabilmek için %d saniye bekleyin.", (ch->GetQuestFlag("HORSE.CHECKER") - get_global_time()) % 180);
            return;
        }

        if (ch->GetHorse() == NULL)
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸»À» ¸ÕÀú ¼ÒȯÇØÁÖ¼¼¿ä."));
            return;
        }

        ch->SetQuestFlag("HORSE.CHECKER", get_global_time() + 3);
        ch->StartRiding();
    }
    else
    {
        ch->StopRiding();
    }
}
// Komple fonksiyon değiştirilir.

ACMD(do_ride)
// Aratılır

    if (ch->GetHorse() != NULL)
    {
        dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] riding");
        ch->StartRiding();
        return;
    }
// Fonksiyon içerisinde bulunur.

        if (ch->GetQuestFlag("HORSE.CHECKER") && get_global_time() < ch->GetQuestFlag("HORSE.CHECKER"))
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bunu yapabilmek için %d saniye bekleyin.", (ch->GetQuestFlag("HORSE.CHECKER") - get_global_time()) % 180);
            return;
        }

        if (ch->GetHorse() != NULL)
        {
            dev_log(LOG_DEB0, "[DO_RIDE] start riding");
            ch->SetQuestFlag("HORSE.CHECKER", get_global_time() + 3);
            ch->StartRiding();
            return;
        }
// Belirttiğim kısım değiştirilir.
İtem Çıkart tak 10 saniye:
///(Char_item.cpp)
        case ITEM_PICK:
            // END_OF_MINING
            if (!item->IsEquipped())
                EquipItem(item);
            else
                UnequipItem(item);
            break;
// Aratılır

    case ITEM_PICK:
        if (!item->IsEquipped())
            {
            if (GetQuestFlag("ARMOR.CHECKER") && get_global_time() < GetQuestFlag("ARMOR.CHECKER"))
            {
                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bunu yapabilmek için %d saniye bekleyin.", (GetQuestFlag("ARMOR.CHECKER") - get_global_time()) % 60);
                return false;
            }
            EquipItem(item);
            SetQuestFlag("ARMOR.CHECKER", get_global_time() + 1);
            }
        else
            UnequipItem(item);
        break;
// Belirttiğim kısımlar değiştirilir.

Sistem alıntıdır
get_global_time() + 1 kısmındaki 1 sayısını değiştirirseniz eğer kaç saniye olacağını belirtirsiniz.
 
Paylaşım için teşekkürler
 
Geri
Üst