Yardım Render Target Bineğin üstüne gelince atıyor

  • Konuyu açan Konuyu açan c312
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 29
  • Gösterim Gösterim 765
Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

c312

Üye
Üye
Mesaj
116
Beğeni
15
Puan
101
Ticaret Puanı
0
Merhaba

Volvox un Render Target sistemini kurdum silah ve zirhlarin üstüne gelince sıkıntı yok ama


Binek ve petlerin üstüne gelince direk oyundan atıyor syserr vermiyor tek tek doğru kurdum bir hatası yok hata olsa zırh ve silah da da aynısını yapar bilgisi olan var mi
 
clientini debug modda derlersen belki log atar öyle dener misin?
 
CHARACTER_NAMES = (
üzerine pet ve binek kodlarını ekledinizmi

MountVnum = {
#52001:20201,
#52002:20201,
#52003:20201,
#52004:20201,
#52005:20201,
PetVnum = {
#53001:34001,
#53002:34002,
#53003:34003,
#53005:34004,
#53006:34009,
#53007:34010,
#53008:34011,
}

ModelPreviewBoard = None
ModelPreview = None
ModelPreviewText = None
 
CHARACTER_NAMES = (
üzerine pet ve binek kodlarını ekledinizmi

MountVnum = {
#52001:20201,
#52002:20201,
#52003:20201,
#52004:20201,
#52005:20201,
PetVnum = {
#53001:34001,
#53002:34002,
#53003:34003,
#53005:34004,
#53006:34009,
#53007:34010,
#53008:34011,
}

ModelPreviewBoard = None
ModelPreview = None
ModelPreviewText = None
Kullandığım petleri ve binekleri mi kod olarak eklediğimimi soruyorsunuz
 
uitooltip atarsanız bakayım bendede kurulu aynı sistem buraya ekleme yapmanız gerekiyor sanırım
 
Son düzenleme:
uitooltip atarsanız bakayım bendede kurulu aynı sistem buraya ekleme yapmanız gerekiyor sanırım

uitooltip.py:
Genişlet Daralt Kopyala
    MountVnum = {
        52001:20201,
        52002:20201,
        52003:20201,
        52004:20201,
        52005:20201,
        52006:20205,
        52007:20205,
        52008:20205,
        52009:20205,
        52010:20205,
        52011:20209,
        52012:20209,
        52013:20209,
        52014:20209,
        52015:20209,
        52016:20202,
        52017:20202,
        52018:20202,
        52019:20202,
        52020:20202,
        52021:20206,
        52022:20206,
        52023:20206,
        52024:20206,
        52025:20206,
        52026:20210,
        52027:20210,
        52028:20210,
        52029:20210,
        52030:20210,
        52031:20204,
        52032:20204,
        52033:20204,
        52034:20204,
        52035:20204,
        52036:20208,
        52037:20208,
        52038:20208,
        52039:20208,
        52040:20208,
        52041:20212,
        52042:20212,
        52043:20212,
        52044:20212,
        52045:20212,
        52046:20203,
        52047:20203,
        52048:20203,
        52049:20203,
        52050:20203,
        52051:20207,
        52052:20207,
        52053:20207,
        52054:20207,
        52055:20207,
        52056:20211,
        52057:20211,
        52058:20211,
        52059:20211,
        52060:20211,
        52061:20213,
        52062:20213,
        52063:20213,
        52064:20213,
        52065:20213,
        52066:20214,
        52067:20214,
        52068:20214,
        52069:20214,
        52070:20214,
        52071:20215,
        52072:20215,
        52073:20215,
        52074:20215,
        52075:20215,
        52076:20216,
        52077:20216,
        52078:20216,
        52079:20216,
        52080:20216,
        52081:20217,
        52082:20217,
        52083:20217,
        52084:20217,
        52085:20217,
        52086:20218,
        52087:20218,
        52088:20218,
        52089:20218,
        52090:20218,
        52091:20223,
        52092:20223,
        52093:20223,
        52094:20223,
        52095:20223,
        52096:20224,
        52097:20224,
        52098:20224,
        52099:20224,
        52100:20224,
        52101:20225,
        52102:20225,
        52103:20225,
        52104:20225,
        52105:20225,
        52107:20228,
        52106:20228,
        52108:20228,
        52109:20228,
        52110:20228,
        52111:20229,
        52112:20229,
        52113:20229,
        52114:20229,
        52115:20229,
        52116:20230,
        52117:20230,
        52118:20230,
        52119:20230,
        52120:20230,
        71114:20110,
        71116:20111,
        71118:20112,
        71120:20113,
        71115:20110,
        71117:20111,
        71119:20112,
        71121:20113,
        71124:20114,
        71125:20115,
        71126:20116,
        71127:20117,
        71128:20118,
        71131:20119,
        71132:20119,
        71133:20119,
        71134:20119,
        71137:20120,
        71138:20121,
        71139:20122,
        71140:20123,
        71141:20124,
        71142:20125,
        71161:20219,
        71164:20220,
        71165:20221,
        71166:20222,
        71171:20227,
        71172:20226,
        71176:20231,
        71177:20232,
        71182:20233,
        71183:20234,
        71184:20235,
        71185:20236,
        71186:20237,
        71187:20238,
        71192:20240,
        71193:20239,
        71197:20241,
        71198:20242,
        71220:20243
    }

    PetVnum = {
        53001:34001,
        53002:34002,
        53003:34003,
        53005:34004,
        53006:34009,
        53007:34010,
        53008:34011,
        53009:34012,
        53010:34008,
        53011:34007,
        53012:34005,
        53013:34006,
        53014:34013,
        53015:34014,
        53016:34015,
        53017:34016,
        53018:34020,
        53019:34019,
        53020:34017,
        53021:34018,
        53022:34021,
        53023:34022,
        53024:34023,
        53025:34024,
        53218:34023,
        53219:34023,
        53220:34024,
        53221:34024,
        53222:34026,
        53223:34027,
        53224:34028,
        53225:34029,
        53226:34030,
        53227:34031,
        53228:34033,
        53229:34032,
        53230:34034,
        53231:34035,
        53232:34039,
        53233:34055,
        53234:34056,
        53235:34057,
        53236:34060,
        53237:34061,
        53238:34058,
        53239:34059,
        53240:34063,
        53241:34062,
        53256:34066,
        53242:34066,
        53243:34066,
        53244:34067,
        53245:34068,
        53246:34069,
        53247:34070,
        53248:34071,
        53249:34072,
        53250:34084,
        53251:34085,
        38200:34006,
        38201:34006,
    }       
        
    ModelPreviewBoard = None
    ModelPreview = None
    ModelPreviewText = None
    
    CHARACTER_NAMES = (
        localeInfo.TOOLTIP_WARRIOR,
        localeInfo.TOOLTIP_ASSASSIN,
        localeInfo.TOOLTIP_SURA,
        localeInfo.TOOLTIP_SHAMAN
    )

Binekler ekli ama direk üstüne gelince atıyor
 
Game taraflı sysser düşmüş olabilir ve debugla girip deneyin oraya da düşmezse game taraflı düşer oraya da düşmezse ya eksik,yanlış ekledin ya da sistem eksik.
 
Game taraflı sysser düşmüş olabilir ve debugla girip deneyin oraya da düşmezse game taraflı düşer oraya da düşmezse ya eksik,yanlış ekledin ya da sistem eksik.
rendertargette game taraflı syserr? :D

@c312 debugtan bak demiştim hiç bakmadın mı?
 
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        elif itemVnum in self.MountVnum:
            self.__ModelPreview(itemVnum, 5, self.MountVnum[itemVnum])    
            
        elif itemVnum in self.PetVnum:
            self.__ModelPreview(itemVnum, 5, self.PetVnum[itemVnum])

bu kodu silince atma sorunu düzeldi fakat pet ve binekleri önizlemiyor artık ?
 
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        elif itemVnum in self.MountVnum:
            self.__ModelPreview(itemVnum, 5, self.MountVnum[itemVnum])   
           
        elif itemVnum in self.PetVnum:
            self.__ModelPreview(itemVnum, 5, self.PetVnum[itemVnum])

bu kodu silince atma sorunu düzeldi fakat pet ve binekleri önizlemiyor artık ?
Bu satırları silerek, 'pet ve binek önizlemelerini gösterme!' demiş oluyorsun. Farklı bi sonuç mu bekliyordun?
 
Hasan hocam debugda belli bı yerde birşey göstermiyor.

Uitooltip içinden;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
elif itemVnum in self.MountVnum:
            self.__ModelPreview(itemVnum, 5, self.MountVnum[itemVnum])  
          
        elif itemVnum in self.PetVnum:
            self.__ModelPreview(itemVnum, 5, self.PetVnum[itemVnum])

Bunu silince pet ve Bineğin üstüne gelince atmıyor ama bu seferde önizleme yapmıyor pet ve Bineğe

Gene söylüyorum silah zırh kostüm ve saçta sıkıntı yok sadece pet ve binek
@hasanmacit
 
Hasan hocam debugda belli bı yerde birşey göstermiyor.

Uitooltip içinden;
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
elif itemVnum in self.MountVnum:
            self.__ModelPreview(itemVnum, 5, self.MountVnum[itemVnum])
        
        elif itemVnum in self.PetVnum:
            self.__ModelPreview(itemVnum, 5, self.PetVnum[itemVnum])

Bunu silince pet ve Bineğin üstüne gelince atmıyor ama bu seferde önizleme yapmıyor pet ve Bineğe

Gene söylüyorum silah zırh kostüm ve saçta sıkıntı yok sadece pet ve binek
@hasanmacit

la olm veri yok veri. sorun neyde bilmiyoruz, sana üstte açıkladım nerelere bakman gerektiğini. python da sorun varsa sys_err.txt yazar, client c++ üzerinden çöküyorsa log.txt ye yazar. c++ üzerinden çöküyorsa visual studio ile debug modda çalıştırıp çökmesini sağlayacaksın
 
Üst