Laniatus kullanıcısının son içeriği

  1. L

    An itibariyle saldırı ve hareket hızı fixlenmiştir.cheat engine kontrol

    Merhaba güzel bir aşamaya gelmişsiniz, adınıza çok sevindim. Tepki süresine bakarsak yaptığınız değişiklikler yalnızca istemci tarafında (yani sizin bilgisayarınızda) gerçekleşiyor ve bu değişiklikler sunucu tarafından görünüşe göre onaylanmıyor. Bu da başka istemcilerin bu geçici hareket...
  2. L

    Yardım Yeni bir loot sistemi oluşturmak - Öneriler ve Sorular

    @cacaa Ne demek sorun değil. Biz Loot sisteminde özel bir spec yazdık, sizde bunu isterseniz lua tarafında yapabilirsiniz muhtemelen. İçerik aşağıdadır. M_LootTableGeneral spec'i düşecek eşyaları tanımlıyor her biri için özel bir şans tanınabiliyor. M_LootTableStackable spec'i stacklenebilir...
  3. L

    Yardım Yeni bir loot sistemi oluşturmak - Öneriler ve Sorular

    Merhabalar düşünceniz beni fazlasıyla mutlu etti, ancak biz bu sistemi zaten MMO oyunumuzda kullanıyoruz. Hack and Slash I.P'de bizim çünkü başka böyle bir I.P girişi yok. Öncelikle göstereyim, yapmaya çalıştığınız şey muhtemelen bu olmalı ve daha sonra kendi kod tarafımızdan örnek vereyim. En...
  4. L

    Metin2 Oyununu Başka Bir Oyuna Çevirebileceğimiz Kod Yazabilen Yazılımcı Arıyorum

    @Whistle - İlgilenir misiniz? Konu amacı dışında seyrediyor, ancak yukarıda bu duruma seyirci kalan ve devam etmesine kendi müsaade eden sözde moderatör sıfatında bir kişi var. Sadece bana sorulan bir soruya kısaca yanıt verdim. Her ne geldiyse belli ki hazımsızlık yaratmış. Bir diğer konu da...
  5. L

    Metin2 Oyununu Başka Bir Oyuna Çevirebileceğimiz Kod Yazabilen Yazılımcı Arıyorum

    Bir dakika bile ayırmaya değer mi bu yorum bilemiyorum, gördüm ve kısa bir cevap vereyim istedim. Bir bilemedin iki hafta içinde tekrar kontrol et bu videoyu. Özgün ve gerçek fikri mülkiyetimizi 21 Mart'da San Francisco'da GDC'de Aralarında GF'nin de olduğu +40 bin kişiye zaten gösterdik :)...
  6. L

    PlayM2M - GDC 2024'de +30k izleyiciye sunuldu!

    🎉 Büyük Haberler! 🎉 Merhabalar! Buraya açmayı unuttum, fazlasıyla heyecanlı ve yoğun bir zaman geçiriyoruz. : ) Biz Laniatus LLC ve MetaEngine PTE. LTD. ekibi olarak, 21 Mart'ta gerçekleşen GDC 2024'te MMORPG oyunumuz Magic To Master'ı büyük bir gururla sergiledik! BGA'nın desteği, Ajuna...
  7. L

    [IMG] #GDC2024 - San Francisco

    #GDC2024 - San Francisco
  8. L

    [MEDIA]

  9. L

    [MEDIA]

  10. L

    [MEDIA]

  11. L

    Magic To Master - Metin2

    Selamlar, öncelikle. Güzel bir konu başlığı olmuş. Mümkün olduğunca kısa ve ürün sahipliğinden ayrı şekilde başlığa yanıt vermeye çalışacağım.
  12. L

    Yenilenen web arayüzümüz

    Web sitemiz fazlasıyla güncellendi. Geri bildirimlerinizi vermeyi esirgemezseniz gerçekten çok seviniriz. :giggle: Magic To Master - Oriental Action MMORPG
  13. L

    DirectX12 ile OCC API -R nasıl yapılır?

    Konu içerisinde belirttiğim gibi yayıncının kendi belirlediği URL'i ekstra olarak konuya ekledim. Söz konusu tutorial videosunun açıklama kısmında bu ifademi teyit edebilirsiniz. Bunun haricinde söz konusu URL adreside zaten github'a yönlendirme yapıyor. Yayıncı sadece click üzerinden gelir elde...
  14. L

    DirectX12 ile OCC API -R nasıl yapılır?

    Söylediklerinize zaten önceki konunuzdan katılıyorum, yapmaya çalıştığınız şey ve dirayet aslında bu içeriği paylaşma nedenlerimden biridir.Tam olarak amacım ise konuda açıkladığım gibi bu oyunu getirebilecekleri maksimum noktaları görebilsin insanlar. Hedef hayaller çok büyük ancak bu oyun ile...
  15. L

    DirectX12 ile OCC API -R nasıl yapılır?

    Bugün sizlere bir API olan Vodoo2'i tanıtmak istiyorum. Bu API, oyunların renderlenmesini sağlamak için yüksek kaliteli grafikler sunan bir teknolojiyi içeriyor. Eski DLL dosyalarını unutun, çünkü bu, oyun içeriğindeki eski dosyaları yok sayarak ve Override Call Convention (OCC) ile işleyerek...
Geri
Üst