Çözüldü Şimşek ve Rüzgara Karşı Dayanıklılık Efsunlarını Aktif Etmek

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Defacer35

Üye
Üye
Mesaj
94
Çözümler
7
Beğeni
55
Puan
684
Ticaret Puanı
0
Selam, sıfır mainline src üzerinde uzun zamandır geliştirmeler yapıyorum dün akşam aklıma takılan bir konuyu oyun içinde test ettim hiçbir eklentisi olmayan maxmi 3.6'dan uyarlama filesimde Rüzgara karşı dayanıklılık ve şimşeğe karşı dayanıklılık efsunları olması gerektiği gibi Sürgün vs. slotlarında çalışmıyor.Source'de hepsi ekli durumda fakat anlamadığım şekilde aktif değil.

Herhangi bir sistem eklemeden ( Tılsım, Element vs.) bu efsunları işlevsel hale nasıl getirebiliriz ?
 
Çözüm
SQL taraflı editlemek için mob_proto > sağ tık > design table > SetRaceFlags > flags kısmı ;

Kod:
'ANIMAL','UNDEAD','DEVIL','HUMAN','ORC','MILGYO','INSECT','FIRE','ICE','DESERT','TREE','ATT_ELEC','ATT_FIRE','ATT_ICE','ATT_WIND'

Şeklinde düzenlenir, srcye uygun olması şart tabi ben el değmemiş bir src kullandığım için orijinal YMIR flags sıralaması bu şekilde daha sonra savunmanın işlemesini istediğiniz mobun flagslarına istenen savunma ATT'si eklenir bu kadar basit srcde her hangi bir değişikliğe gerek yok fakat üstte paylaştığım ekstra kontrol eklenebilir, size kalmış.

Konu çözüldü kapatabilirsiniz, tekrar teşekkürler.
mob_proto'dan kaynaklı olabilir.
 
mob_proto'dan kaynaklı olabilir.

lenght.h içindeki şu bölümü ;

C++:
enum
{
    SKILL_ATTR_TYPE_NORMAL = 1,
    SKILL_ATTR_TYPE_MELEE,
    SKILL_ATTR_TYPE_RANGE,
    SKILL_ATTR_TYPE_MAGIC
        /*
           SKILL_ATTR_TYPE_FIRE,
           SKILL_ATTR_TYPE_ICE,
           SKILL_ATTR_TYPE_ELEC,
           SKILL_ATTR_TYPE_DARK,
           */
};

Bu şekilde düzenlesem ;

Kod:
enum
{
    SKILL_ATTR_TYPE_NORMAL = 1,
    SKILL_ATTR_TYPE_MELEE,
    SKILL_ATTR_TYPE_RANGE,
    SKILL_ATTR_TYPE_MAGIC,
    SKILL_ATTR_TYPE_FIRE,
    SKILL_ATTR_TYPE_ELEC,
};

Aktif edermi diye düşünüyorum. Mob_protoda nereyi kontrol edeceğim bilemedim atak bonusu olsa setrace'den bakayım ama resist olduğu için özel bir moba tanımlayamıyorum direk belli bir ırka tanımlama lazım resist_elec devile karşı savunma verir gibi.

Ne deneyeceğim konusunda kararsız kaldım ne yapsam bilemiyorum..
 
Denemekten zarar gelmez. :)
mob_proto.txt dosyanızdan sürgün mağarasına ait herhangi bir mobun verilerini paylaşabilir misiniz?
 
Merhaba, bahsettiğiniz şekilde düzenleme yaptıktan sonra hala işlevsiz olur, ufak bir kaç bilgi paylaşayım oradan esinlenin,
char_skill.cpp açılır;

C++:
if (pkChrVictim->IsNPC())
        {
            if (IS_SET(m_pkSk->dwFlag, SKILL_FLAG_WIND))
            {
                iDam = iDam * (100 - pkChrVictim->GetPoint(POINT_RESIST_WIND)) / 100;
            }

            if (IS_SET(m_pkSk->dwFlag, SKILL_FLAG_ELEC))
            {
                iDam = iDam * (100 - pkChrVictim->GetPoint(POINT_RESIST_ELEC)) / 100;
            }

            if (IS_SET(m_pkSk->dwFlag, SKILL_FLAG_FIRE))
            {
                iDam = iDam * (100 - pkChrVictim->GetPoint(POINT_RESIST_FIRE)) / 100;
            }

eksik olan element resist kodları aynı şekilde eklenir,

Misal ok savunmasının mob vuruşunu azaltmasını sağlayacağız.

C++:
case SKILL_ATTR_TYPE_RANGE:
               dt = DAMAGE_TYPE_RANGE;
               //iDam -= pkChrVictim->GetPoint(POINT_DEF_GRADE);
               //iDam = iDam * (100 - pkChrVictim->GetPoint(POINT_RESIST_BOW)) / 100;
               break;

sizin char_skill.cppnizde elec ekli olmayabilir.
 
Denemekten zarar gelmez. :)
mob_proto.txt dosyanızdan sürgün mağarasına ait herhangi bir mobun verilerini paylaşabilir misiniz?

Kod:
2401    "????"    "PAWN"    "MONSTER"    "MELEE"    87        "AGGR,BERSERK"    0    "DEVIL"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_footman"    0    107    53    80    26    167    201    12635    3    14    660    990    7050    67    110    130    110    2000    50    0    0    0    3    0    0    5    5    0    0    0    10    10    10    0    0    30    0    0    "2"    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0    0    0
2402    "????"    "PAWN"    "MONSTER"    "RANGE"    89        "AGGR,GODSPEED"    0    "DEVIL"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_bowman"    0    82    110    55    27    191    222    10283    5    14    674    1011    7212    72    105    150    100    2000    650    0    0    0    0    0    0    5    5    20    20    0    0    0    -30    0    0    10    0    0    "2"    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0
2403    "????"    "S_PAWN"    "MONSTER"    "RANGE"    89        "AGGR,REVIVE"    0    "DEVIL"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_magician"    0    82    55    110    27    151    235    16784    5    14    1092    1638    8658    76    100    150    100    2000    700    0    0    0    0    10    10    0    0    10    10    25    -5    -5    30    0    0    -30    0    0    "3"    0    10    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0
2404    "????"    "S_PAWN"    "MONSTER"    "MELEE"    90        "AGGR,STONESKIN"    0    "DEVIL"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_officer"    0    111    83    55    28    172    235    22272    7    20    1104    1656    8754    79    110    130    100    2000    50    0    0    0    0    0    0    5    5    10    10    5    -5    -5    10    0    0    15    0    0    "4"    0    15    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    20    0    0    0    0

Merhaba, bahsettiğiniz şekilde düzenleme yaptıktan sonra hala işlevsiz olur, ufak bir kaç bilgi paylaşayım oradan esinlenin,
char_skill.cpp açılır;

C++:
if (pkChrVictim->IsNPC())
        {
            if (IS_SET(m_pkSk->dwFlag, SKILL_FLAG_WIND))
            {
                iDam = iDam * (100 - pkChrVictim->GetPoint(POINT_RESIST_WIND)) / 100;
            }

            if (IS_SET(m_pkSk->dwFlag, SKILL_FLAG_ELEC))
            {
                iDam = iDam * (100 - pkChrVictim->GetPoint(POINT_RESIST_ELEC)) / 100;
            }

            if (IS_SET(m_pkSk->dwFlag, SKILL_FLAG_FIRE))
            {
                iDam = iDam * (100 - pkChrVictim->GetPoint(POINT_RESIST_FIRE)) / 100;
            }

eksik olan element resist kodları aynı şekilde eklenir,

Misal ok savunmasının mob vuruşunu azaltmasını sağlayacağız.

C++:
case SKILL_ATTR_TYPE_RANGE:
               dt = DAMAGE_TYPE_RANGE;
               //iDam -= pkChrVictim->GetPoint(POINT_DEF_GRADE);
               //iDam = iDam * (100 - pkChrVictim->GetPoint(POINT_RESIST_BOW)) / 100;
               break;

sizin char_skill.cppnizde elec ekli olmayabilir.

Cevap için teşekkürler hali hazırda gösterdiğiniz yerleri kontrol etmiştim, görüntüsünü aldım bakabilirsiniz bir sıkıntı gözüme çarpmadı ama akıl akıldan üstündür.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

6c600482f7517eccf1cf3a3306e4856b.png
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Ayrıca source kodlarında YMIR coderlarından birinin 2009 yılında düştüğü notu türkçeye çevirdim ;

PvP ve PvE dengesini ayırmak için kasıtlı olarak sadece NPC uygulandı ve mob_proto'nun RESIST_MAGIC'i mevcut bakiyeden farkı hissetmemek için RESIST_WIND, RESIST_ELEC ve RESIST_FIRE'e kopyalandı.

Kullanılacak canavar olmadığı için aktif edilmedi.

Tarzında bir not düşmüşler.
 
Kod:
2401    "????"    "PAWN"    "MONSTER"    "MELEE"    87        "AGGR,BERSERK"    0    "DEVIL"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_footman"    0    107    53    80    26    167    201    12635    3    14    660    990    7050    67    110    130    110    2000    50    0    0    0    3    0    0    5    5    0    0    0    10    10    10    0    0    30    0    0    "2"    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0    0    0
2402    "????"    "PAWN"    "MONSTER"    "RANGE"    89        "AGGR,GODSPEED"    0    "DEVIL"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_bowman"    0    82    110    55    27    191    222    10283    5    14    674    1011    7212    72    105    150    100    2000    650    0    0    0    0    0    0    5    5    20    20    0    0    0    -30    0    0    10    0    0    "2"    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0
2403    "????"    "S_PAWN"    "MONSTER"    "RANGE"    89        "AGGR,REVIVE"    0    "DEVIL"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_magician"    0    82    55    110    27    151    235    16784    5    14    1092    1638    8658    76    100    150    100    2000    700    0    0    0    0    10    10    0    0    10    10    25    -5    -5    30    0    0    -30    0    0    "3"    0    10    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0
2404    "????"    "S_PAWN"    "MONSTER"    "MELEE"    90        "AGGR,STONESKIN"    0    "DEVIL"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_officer"    0    111    83    55    28    172    235    22272    7    20    1104    1656    8754    79    110    130    100    2000    50    0    0    0    0    0    0    5    5    10    10    5    -5    -5    10    0    0    15    0    0    "4"    0    15    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    20    0    0    0    0

Mob_proto dosyanızda eksiklikler var galiba. Bilgim beni yanıltmıyorsa slotlarınız şimşek hasarı vermiyor.
Şöyle düzenleyin;
Kod:
2401    천의병사    PAWN    MONSTER    MELEE    87        AGGR,BERSERK    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_footman    0    107    53    80    26    167    201    12635    3    14    660    990    7050    67    110    130    110    2000    50    0    0    0    3    0    0    5    5    0    0    0    10    10    10    0    -70    30    0    0    2.5    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0    0
2402    천의궁병    PAWN    MONSTER    RANGE    89        AGGR,GODSPEED    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_bowman    0    82    110    55    27    191    222    10283    5    14    674    1011    7212    72    105    150    100    2000    650    0    0    0    0    0    0    5    5    20    20    0    0    0    -30    0    -70    10    0    0    2.5    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0
2403    천의법사    S_PAWN    MONSTER    RANGE    89        AGGR,REVIVE    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_magician    0    82    55    110    27    151    235    16784    5    14    1092    1638    8658    76    100    150    100    2000    700    0    0    0    0    10    10    0    0    10    10    25    -5    -5    30    0    -60    -30    0    0    3.0    0    10    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30
2404    천의장수    S_PAWN    MONSTER    MELEE    90        AGGR,STONESKIN    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_officer    0    111    83    55    28    172    235    22272    7    20    1104    1656    8754    79    110    130    100    2000    50    0    0    0    0    0    0    5    5    10    10    5    -5    -5    10    0    -60    15    0    0    4.0    0    15    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    20    0    0    0
Büyük ihtimal diğer sürgün slotlarında da aynı sorun mevcuttur. Onlar içinde bu düzenlemeleri yapmalısınız.

@kabayoo 'nun verdiği kodlarıda uygulayınız.
 
Mob_proto dosyanızda eksiklikler var galiba. Bilgim beni yanıltmıyorsa slotlarınız şimşek hasarı vermiyor.
Şöyle düzenleyin;
Kod:
2401    ????    PAWN    MONSTER    MELEE    87        AGGR,BERSERK    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_footman    0    107    53    80    26    167    201    12635    3    14    660    990    7050    67    110    130    110    2000    50    0    0    0    3    0    0    5    5    0    0    0    10    10    10    0    -70    30    0    0    2.5    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0    0
2402    ????    PAWN    MONSTER    RANGE    89        AGGR,GODSPEED    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_bowman    0    82    110    55    27    191    222    10283    5    14    674    1011    7212    72    105    150    100    2000    650    0    0    0    0    0    0    5    5    20    20    0    0    0    -30    0    -70    10    0    0    2.5    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0
2403    천의법사    S_PAWN    MONSTER    RANGE    89        AGGR,REVIVE    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_magician    0    82    55    110    27    151    235    16784    5    14    1092    1638    8658    76    100    150    100    2000    700    0    0    0    0    10    10    0    0    10    10    25    -5    -5    30    0    -60    -30    0    0    3.0    0    10    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30
2404    ????    S_PAWN    MONSTER    MELEE    90        AGGR,STONESKIN    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_officer    0    111    83    55    28    172    235    22272    7    20    1104    1656    8754    79    110    130    100    2000    50    0    0    0    0    0    0    5    5    10    10    5    -5    -5    10    0    -60    15    0    0    4.0    0    15    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    20    0    0    0
Büyük ihtimal diğer sürgün slotlarında da aynı sorun mevcuttur. Onlar içinde bu düzenlemeleri yapmalısınız.

@kabayoo 'nun verdiği kodlarıda uygulayınız.

İlk sızan source dosyalarını ve 2014'e ait bir files kullanıyorum dolayısıyla element sistemi, tılsımlar vs. ekli değil bundan dolayı da şimşeğe karşı güçlü efsunu ekli değil ama sıkıntının bundan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum çünkü elimde Rohanın 2018 filesi da var orada da sadece DEVIL seçili ama şimşek efsunu çalışıyor bu durum çok kafamı karıştırdı açıkçası. :/
flaglar.png
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Mob_proto dosyanızda eksiklikler var galiba. Bilgim beni yanıltmıyorsa slotlarınız şimşek hasarı vermiyor.
Şöyle düzenleyin;
Kod:
2401    ????    PAWN    MONSTER    MELEE    87        AGGR,BERSERK    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_footman    0    107    53    80    26    167    201    12635    3    14    660    990    7050    67    110    130    110    2000    50    0    0    0    3    0    0    5    5    0    0    0    10    10    10    0    -70    30    0    0    2.5    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0    0
2402    ????    PAWN    MONSTER    RANGE    89        AGGR,GODSPEED    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_bowman    0    82    110    55    27    191    222    10283    5    14    674    1011    7212    72    105    150    100    2000    650    0    0    0    0    0    0    5    5    20    20    0    0    0    -30    0    -70    10    0    0    2.5    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0
2403    천의법사    S_PAWN    MONSTER    RANGE    89        AGGR,REVIVE    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_magician    0    82    55    110    27    151    235    16784    5    14    1092    1638    8658    76    100    150    100    2000    700    0    0    0    0    10    10    0    0    10    10    25    -5    -5    30    0    -60    -30    0    0    3.0    0    10    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30
2404    ????    S_PAWN    MONSTER    MELEE    90        AGGR,STONESKIN    0    DEVIL,ATT_ELEC    SLOW,CURSE,TERROR    0    ch_officer    0    111    83    55    28    172    235    22272    7    20    1104    1656    8754    79    110    130    100    2000    50    0    0    0    0    0    0    5    5    10    10    5    -5    -5    10    0    -60    15    0    0    4.0    0    15    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    20    0    0    0
Büyük ihtimal diğer sürgün slotlarında da aynı sorun mevcuttur. Onlar içinde bu düzenlemeleri yapmalısınız.

@kabayoo 'nun verdiği kodlarıda uygulayınız.

Çok güzel bir düşünce fakat raceflag düzenlemesi olduğu için att şeklinde çalışmayabilir hasar olayı örnek olarak ATT_FIRE sadece FIRE olarak yazılıyor tıpkı DEVIL gibi, olmazsa bir de
Kod:
2401    "????"    "PAWN"    "MONSTER"    "MELEE"    87        "AGGR,BERSERK"    0    "DEVIL,ELEC"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_footman"    0    107    53    80    26    167    201    12635    3    14    660    990    7050    67    110    130    110    2000    50    0    0    0    3    0    0    5    5    0    0    0    10    10    10    0    0    30    0    0    "2"    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0    0    0
2402    "????"    "PAWN"    "MONSTER"    "RANGE"    89        "AGGR,GODSPEED"    0    "DEVIL,ELEC"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_bowman"    0    82    110    55    27    191    222    10283    5    14    674    1011    7212    72    105    150    100    2000    650    0    0    0    0    0    0    5    5    20    20    0    0    0    -30    0    0    10    0    0    "2"    0    5    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0    0    0
2403    "????"    "S_PAWN"    "MONSTER"    "RANGE"    89        "AGGR,REVIVE"    0    "DEVIL,ELEC"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_magician"    0    82    55    110    27    151    235    16784    5    14    1092    1638    8658    76    100    150    100    2000    700    0    0    0    0    10    10    0    0    10    10    25    -5    -5    30    0    0    -30    0    0    "3"    0    10    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    30    0
2404    "????"    "S_PAWN"    "MONSTER"    "MELEE"    90        "AGGR,STONESKIN"    0    "DEVIL,ELEC"    "SLOW,CURSE,TERROR"    0    "ch_officer"    0    111    83    55    28    172    235    22272    7    20    1104    1656    8754    79    110    130    100    2000    50    0    0    0    0    0    0    5    5    10    10    5    -5    -5    10    0    0    15    0    0    "4"    0    15    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0    20    0    0    0    0
bu şekilde dener misiniz.
 
İlk sızan source dosyalarını ve 2014'e ait bir files kullanıyorum dolayısıyla element sistemi, tılsımlar vs. ekli değil bundan dolayı da şimşeğe karşı güçlü efsunu ekli değil ama sıkıntının bundan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum çünkü elimde Rohanın 2018 filesi da var orada da sadece DEVIL seçili ama şimşek efsunu çalışıyor bu durum çok kafamı karıştırdı açıkçası. :/
674b4871c687bff6cae92f2936e0b224.png

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
orada ekli olmasa bile elinizle oraya yazabilirsiniz.
 
Tamamdır sağolun el birliğiyle sorunu çözdük, char_battle damage fonksiyonunun içine şöyle bir kontrol ekledim ;

C++:
            if (pAttacker->IsMonster())
            {
                int resistType = 0;
                if(pAttacker->IsRaceFlag(RACE_FLAG_ATT_ELEC))
                    resistType = POINT_RESIST_ELEC;
                else if(pAttacker->IsRaceFlag(RACE_FLAG_ATT_FIRE))
                    resistType = POINT_RESIST_FIRE;
                else if(pAttacker->IsRaceFlag(RACE_FLAG_ATT_WIND))
                    resistType = POINT_RESIST_WIND;

                if(resistType && GetPoint(resistType) > 0)
                {
                    int result = (int)GetPoint(resistType);
                    if(result > 50)
                        result = 50;

                dam -= dam*result/100;
                }
            }

Şimdi mob_protodan ATT_ELEC flagı ekleyip aktif edeceğim, yardımınız için teşekkürler.

Son bir soru no_txt kullanırken flaga bunu eklemenin bir yolu var mı ? SQL dump edip ekleyip geri okutsam olur mu acaba.
 
İlk sızan source dosyalarını ve 2014'e ait bir files kullanıyorum dolayısıyla element sistemi, tılsımlar vs. ekli değil bundan dolayı da şimşeğe karşı güçlü efsunu ekli değil ama sıkıntının bundan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum çünkü elimde Rohanın 2018 filesi da var orada da sadece DEVIL seçili ama şimşek efsunu çalışıyor bu durum çok kafamı karıştırdı açıkçası. :/
2813 eklentisini görüntüle
Benim verdiğim mob dosyaları mob_proto.txt içindir. İlgili yerleri mob_proto.txt dosyasında düzenlerseniz ve oyununuzda no_txt özelliği kapalıysa otomatik olarak veritabanına işleyecek. no_txt kullanıyorsanız o pencereden seçebilirsiniz. O pencerede sanırsam ATT_ELEC Yok. mob_proto tablosunu düzenle deyin. Daha sonra setRaceFlag en altına ATT_ELEC değerini yazınız. Bu değerin filesteki değerle uyması gerekiyor.

Son bir soru no_txt kullanırken flaga bunu eklemenin bir yolu var mı ? SQL dump edip ekleyip geri okutsam olur mu acaba.
Aynen eklemenin yolu var. Bir önceki alıntıladığım mesajınızda yazdığım gibi filesteki enumla sayısal olarak uyuşması gerekiyor. :)
Yalnız aynı değişiklikleri txt tarafından da yapıp locale_tr içindeki mob_proto'yu da güncellemelisiniz.

Tamamdır sağolun el birliğiyle sorunu çözdük, char_battle damage fonksiyonunun içine şöyle bir kontrol ekledim ;
Bende size ve @kabayoo 'a çok teşekkür ederim. Sitemize böyle önemli bir meselenin çözümü için içerik oluşturmuştuk olduk. :)
Son kontrolleri yaptıktan sonra çözülüp, çözülmediği yorum olarak belirtmeyi unutmayınız..
 
SQL taraflı editlemek için mob_proto > sağ tık > design table > SetRaceFlags > flags kısmı ;

Kod:
'ANIMAL','UNDEAD','DEVIL','HUMAN','ORC','MILGYO','INSECT','FIRE','ICE','DESERT','TREE','ATT_ELEC','ATT_FIRE','ATT_ICE','ATT_WIND'

Şeklinde düzenlenir, srcye uygun olması şart tabi ben el değmemiş bir src kullandığım için orijinal YMIR flags sıralaması bu şekilde daha sonra savunmanın işlemesini istediğiniz mobun flagslarına istenen savunma ATT'si eklenir bu kadar basit srcde her hangi bir değişikliğe gerek yok fakat üstte paylaştığım ekstra kontrol eklenebilir, size kalmış.

Konu çözüldü kapatabilirsiniz, tekrar teşekkürler.
 
Çözüm
En iyi öğrenme metodu budur. :) Sıfırdan başlayarak çok şey öğreniliyor.
Konu çözüldü işaretlenip kilitlenmiştir. İyi çalışmalar dilerim.

Sorununun çözümüne katkı sağlayan herkese teşekkürler..
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst