Can Kaybını Renklendirme

comos

MT Üye
MT Üye
Editör
Mesaj
273
Çözümler
18
Beğeni
266
Puan
799
Ticaret Puanı
0
Önizleme:
RegalGoalDomesticpigeon.gif

Anlatım dosyada, dosya ektedir. Dosya şifresi : mmotutkunlari

@comos Teşekkürler sorunsuz çalışıyor. Kanıt olarak ekleyebilirsin

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 

Dosya Eklentileri

  • HP Bar Düzenlemesi.rar
    980,7 KB · Gösterim: 386
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Paylaşım için teşekkürler, aşağıdaki hatayı alıyorum sorun nedir?

Can kaybı renklendirme kodlar.jpg
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Mobun cani %0 a dustugu zaman sistemin calismama sorununu cozmek isteyen arkadaslar su kodu bulup silebilirler:

Python:
        if percentage == 0:
            self.imgGauge.Hide()
        else:
            self.imgGauge.Show()

Ayni zaman da su kod parcasinin da tam olarak ne ise yaradigini cozemedim. Kaldirmak herhangi bir buga sebep olmadi. Isteyen arkadaslar kaldirabilirler.

Python:
        elif  self .dynamicGaugePerc +0.2  <  self .newGaugePerc:
            self .imgGauge.SetRenderingRect (0.0,0.0, ( -1.0 + float ( self .width -  self .GAUGE_TEMPORARY_PLACE * 2 ) *  self .newGaugePerc /  self .GAUGE_WIDTH),0.0)
            self .dynamicGaugePerc =  self .newGaugePerc
 
Ufak bir eklenti daha yaptim. Normalde animasyon hizi sabit. Sizin ne kadar hasar vurdugunuza gore degismiyor. Bu da tek attiginiz da veya mobun caninin %90u kadar falan hasar vurdugunuz durumlarda animasyonun cok uzun surmesine sebep oluyor. Bunu dinamik yapmak isteyen arkadaslar su komutlari ekleyebilirler:

Python:
#self.newGaugePerc = percentage

#Bu satirin YUKARISINA asagidaki kodu ekleyin

        animationSpeed = math.fabs(self.newGaugePerc - percentage) * 0.02
        self.animationSpeed = animationSpeed

#self .dynamicGaugePerc =  self .dynamicGaugePerc - 0.005

#Bu satiri asagidaki kodla degistirin

            self.dynamicGaugePerc = self.dynamicGaugePerc - (0.0025 + self.animationSpeed)

Eger daha fazla hizlandirmak veya yavaslatmak istiyorsaniz, 0.0025 veya 0.02 degerlerinde yukseltmeye veya azaltmaya gidebilirsiniz.
 
Bir bug daha buldum sistemle ilgili. Turkiye'deki bazi en buyuk pvp serverlarda bile ayni bug bulunuyor. Copy-paste yaparak files gelistirmenin zarari iste. :)

Hatayi soyle bir gifle gostermek anlatmaktan daha kolay olacaktir herhalde:
ezgif.com-crop.gif


Anlamayanlar icin her yeni bir target secilip, daha sonra eski target'a tekrar tiklandiginda animasyon sifirdan basliyor. (Aslinda sifirdan baslamiyor da anlamasi daha kolay olmasi acisinda oyle kabul edebiliriz.)

Peki nasil fixleriz? Cok basit!

ui.py dosyasini acin:

Python:
#def MakeGauge(self, width, color1, color2):
#Bu satirin yukarisina asagidaki kodu yapistirin

    def ResetData(self):
        self.dynamicGaugePerc = None
        self.newGaugePerc = 0

uitarget.py dosyasini acin:
Python:
#def __Initialize(self):
#Bu satirin asagisina asagidaki kodu yapistirin
if self.hpGauge != None:
    self.hpGauge.ResetData()
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Bir bug daha buldum sistemle ilgili. Turkiye'deki bazi en buyuk pvp serverlarda bile ayni bug bulunuyor. Copy-paste yaparak files gelistirmenin zarari iste. :)

Hatayi soyle bir gifle gostermek anlatmaktan daha kolay olacaktir herhalde:
ezgif.com-crop.gif


Anlamayanlar icin her yeni bir target secilip, daha sonra eski target'a tekrar tiklandiginda animasyon sifirdan basliyor. (Aslinda sifirdan baslamiyor da anlamasi daha kolay olmasi acisinda oyle kabul edebiliriz.)

Peki nasil fixleriz? Cok basit!

ui.py dosyasini acin:

Python:
#def MakeGauge(self, width, color1, color2):
#Bu satirin yukarisina asagidaki kodu yapistirin

    def ResetData(self):
        self.dynamicGaugePerc = None
        self.newGaugePerc = 0

uitarget.py dosyasini acin:
Python:
#def __Initialize(self):
#Bu satirin asagisina asagidaki kodu yapistirin
if self.hpGauge != None:
    self.hpGauge.ResetData()
Teşekkürler Açıkçası Güzel düzeltmeler.
Eksikler Var Mesela animationSpeed = math.fabs(self.newGaugePerc - percentage) * 0.02
buradaki global name 'math' is not defined
 
Son düzenleme:
Geri
Üst