Çözüldü Zindan Süresi Dolunca PM'den bilgilendirme mesajı gelmesi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Afraz

Cehalet yenilmesi gereken en büyük düşmandır.
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
678
Çözümler
30
Beğeni
181
Puan
604
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar zindan süresi dolunca özel pm olarak oyuncuya mesaj gelmesini istiyorum.. Yardımcı olabilicek varmı?
 
Çözüm
@Afraz
Lua (Quest):
quest ross_new_crystal_dungeon begin
    state start begin

    function setting()
        return
        {

        ["base"]={["x"] = 3072  , ["y"]= 12032 ,},
        ["floor1_s"] = { ["x"] = 20, ["y"] = 20, },
        ["floor1_e"] = { ["x"] = 500, ["y"] = 470,},
        ["floor2_s"] = { ["x"] = 510, ["y"] = 18, },
        ["floor2_e"] = { ["x"] = 978, ["y"] = 470,},
        ["floor1_entry"] = {["x"] = 73, ["y"] = 63,},
        ["floor2_entry"] = {["x"] = 550, ["y"] = 45,},
        ["floor3_entry"] = {["x"] = 1378, ["y"] = 249,},
        ["floor4_entry"] = {["x"] = 70, ["y"] = 592,},
        ["floor5_entry"] = {["x"] = 846, ["y"] = 898},
        ["floor6_entry"] = {["x"] = 1362, ["y"] = 666}...
zindan süresi derken hangi zindan olacak mesela bu?
Genel tüm zindanlar için istiyor galiba oyuna eklediği her hangi bi zindan için ama bence iitici :D sevmiyorum ben sürekli sağda mesaj ikonu yanıp sönüyor sinir bozucu , onun yerine pop up yapılabilir afk olmayan görsün afksa girsin dungeon windowdan baksın :D
 
böyle birşeye gerek varmı bilmiyorum ama dungeon windowda zaten böyle bir özellik mevcut. Zindan süresi dolunca girilebilir yazıyor eğer boss kesildiyse girilemez yazıp sayım yapıyor. Owsapın gelişmiş zindan sistemi
 
böyle birşeye gerek varmı bilmiyorum ama dungeon windowda zaten böyle bir özellik mevcut. Zindan süresi dolunca girilebilir yazıyor eğer boss kesildiyse girilemez yazıp sayım yapıyor. Owsapın gelişmiş zindan sistemi
gerek yokta işte arkadaşın dediği player girip bakmasın kontrol etmesin biz direkt mesaj ile gönderelim zindan süresi bittiğinde diyor bana göreyse sinir bozucu pop up geçilebilir :D owsapın gelişmiş zindan sistemi linkini alabilir miyim hangisi o son çıkarttığı mı :D
 
.h dosyası dahil edilmemiş çözücem çözersem eğer bugün forumda paylaşırım herkes yararlansın diye. Ama hep bide şunu düşündüm bunu bile bişekilde bundan fayda sağlamaya çalışanlar olacak en küçük örneği satışı yapılmayan birşeyin satışının yapılmasını gıcık oluyorum insanlarla dalga geçiyorlar resmen. Sen okadar çalış kazandığın bütün parayı fileslere dosyalara sistemlere harca sonra gelsin sana public olan şeyi kakalasın. Zaten paylaşılmış olan birşeyi satmaya çalışmak nekadar doğru ? doğru değil ve biz buna bu dünyada adilik diyoruz adilik yapıyorlar. Adilik yapmaların en azından önünü kesebilmek için forumdan yalvararak istiyorum public olan bağlantılar her daim araştırılsın bu tür kişiler bi çok kişinin hakkına parasına göz dikiyo onlar için emeğin nasıl kazanıldığının hiçbir önemi yok köleden farksızlar. Şu forumda birilerinin emeğine göz dikilmesini insanların haksızlıklara uğratılmasını doğru bulmuyorum. Bizim insanımız bize yamuk yapıyo ağlanılacak bi durumdayız. Okadar kötü bir durumun içerisindeyiz ki anlatamam. Herkes birbirine yamuk yapma peşinde koşuyor. Ulan şuna şunu satsamda public olsa farketmez yeterki para söğüşleyim derdindeler. Yöneticilere moderatörlere forum içerisinde yetkili arkadaşlara sesimi buradan duyurmak istiyorum yalvarıyorum milletin parasına bu şekilde göz dikenlere biraz daha ilgili olunsun araştırılsın. Public olan bir malın satımına kolayca izin verilmesin zaten paylaşılmış daha adam neyin kafasını yaşıyoda satışa koyuyo anlamış değilim kusura bakmayın baya bi sinirim bozuldu bugün ama içimi döktüm :D
 
Paylaşılan bir sistemi eksiklerini kapatıp premiumda paylaşsam sıkıntı olur mu? @Whistle sırf sadece bu tür olayların önüne geçebilmek için istiyorum bunu. Gene de geçilemeyeceğini biliyorum ama en azından şimdilik böyle geçici bir çözüm yolu uygulasam? açtığım ve açacağım konular için (sistem & dosya paylaşımıyla alakalı)
 
.h dosyası dahil edilmemiş çözücem çözersem eğer bugün forumda paylaşırım herkes yararlansın diye. Ama hep bide şunu düşündüm bunu bile bişekilde bundan fayda sağlamaya çalışanlar olacak en küçük örneği satışı yapılmayan birşeyin satışının yapılmasını gıcık oluyorum insanlarla dalga geçiyorlar resmen. Sen okadar çalış kazandığın bütün parayı fileslere dosyalara sistemlere harca sonra gelsin sana public olan şeyi kakalasın. Zaten paylaşılmış olan birşeyi satmaya çalışmak nekadar doğru ? doğru değil ve biz buna bu dünyada adilik diyoruz adilik yapıyorlar. Adilik yapmaların en azından önünü kesebilmek için forumdan yalvararak istiyorum public olan bağlantılar her daim araştırılsın bu tür kişiler bi çok kişinin hakkına parasına göz dikiyo onlar için emeğin nasıl kazanıldığının hiçbir önemi yok köleden farksızlar. Şu forumda birilerinin emeğine göz dikilmesini insanların haksızlıklara uğratılmasını doğru bulmuyorum. Bizim insanımız bize yamuk yapıyo ağlanılacak bi durumdayız. Okadar kötü bir durumun içerisindeyiz ki anlatamam. Herkes birbirine yamuk yapma peşinde koşuyor. Ulan şuna şunu satsamda public olsa farketmez yeterki para söğüşleyim derdindeler. Yöneticilere moderatörlere forum içerisinde yetkili arkadaşlara sesimi buradan duyurmak istiyorum yalvarıyorum milletin parasına bu şekilde göz dikenlere biraz daha ilgili olunsun araştırılsın. Public olan bir malın satımına kolayca izin verilmesin zaten paylaşılmış daha adam neyin kafasını yaşıyoda satışa koyuyo anlamış değilim kusura bakmayın baya bi sinirim bozuldu bugün ama içimi döktüm :D
içimi okudun kanka :D mesale bugun o yorum attığın solo vslik sw files :D
 
Paylaşılan bir sistemi eksiklerini kapatıp premiumda paylaşsam sıkıntı olur mu? @Whistle sırf sadece bu tür olayların önüne geçebilmek için istiyorum bunu. Gene de geçilemeyeceğini biliyorum ama en azından şimdilik böyle geçici bir çözüm yolu uygulasam? açtığım ve açacağım konular için (sistem & dosya paylaşımıyla alakalı)
premium bitmişti hemen alayım rez :D aynen h dosyası paylaşılmadı diye biliyordum bende takipteyim kanka :D paylaşırsan eklemek isterim filese benim
 
Paylaşılan bir sistemi eksiklerini kapatıp premiumda paylaşsam sıkıntı olur mu? @Whistle sırf sadece bu tür olayların önüne geçebilmek için istiyorum bunu. Gene de geçilemeyeceğini biliyorum ama en azından şimdilik böyle geçici bir çözüm yolu uygulasam? açtığım ve açacağım konular için (sistem & dosya paylaşımıyla alakalı)
Eksikliklerini kapatan siz olacağınız için haliyle istediğiniz kısıtlamaları kullanmakta özgürsünüz
 
böyle birşeye gerek varmı bilmiyorum ama dungeon windowda zaten böyle bir özellik mevcut. Zindan süresi dolunca girilebilir yazıyor eğer boss kesildiyse girilemez yazıp sayım yapıyor. Owsapın gelişmiş zindan sistemi
Mesele şu zindan bilgi sistemini eklemedim.. 55-120 tarzında bir files geliştirmiyorum. Wslik files geliştiriyorum görünüş için yapılan farma dayalı birşey.. Süre dolunca pm gelmesi en iyisi olucaktır.. Konu hakkında yardımcı olabilicek varmı?
 
Mesele şu zindan bilgi sistemini eklemedim.. 55-120 tarzında bir files geliştirmiyorum. Wslik files geliştiriyorum görünüş için yapılan farma dayalı birşey.. Süre dolunca pm gelmesi en iyisi olucaktır.. Konu hakkında yardımcı olabilicek varmı?
bilgim yok ama efsun tutunca pm gelmesiyle ilgili konu vardı onu bir araştır ona göre bi yol çizebilirsin
 
Sanii switchbot kodlarını inceleyerek yapabilirsin aşağıdaki kod efsun geldiğinde mesaj gönderimi sağlıyor.

C++:
        if (CheckItem(pkItem, bSlot))
        {
            LPDESC desc = pkOwner->GetDesc();
            if (desc)
            {
                char buf[255];
                int len = snprintf(buf, sizeof(buf), LC_TEXT("Bonuschange of %s (Slot: %d) successfully finished."), pkItem->GetName(), bSlot + 1);

                TPacketGCWhisper pack;
                pack.bHeader = HEADER_GC_WHISPER;
                pack.bType = WHISPER_TYPE_SYSTEM;
                pack.wSize = sizeof(TPacketGCWhisper) + len;
                strlcpy(pack.szNameFrom, "[Switchbot]", sizeof(pack.szNameFrom));
                pkOwner->GetDesc()->BufferedPacket(&pack, sizeof(pack));
                pkOwner->GetDesc()->Packet(buf, len);
            }

            SetActive(bSlot, false);

            m_table.finished[bSlot] = true;

            if (!HasActiveSlots())
            {
                Stop();
            }
            else
            {
                CSwitchbotManager::Instance().SendSwitchbotUpdate(m_table.player_id);
            }
        }
 
Sanii switchbot kodlarını inceleyerek yapabilirsin aşağıdaki kod efsun geldiğinde mesaj gönderimi sağlıyor.

C++:
        if (CheckItem(pkItem, bSlot))
        {
            LPDESC desc = pkOwner->GetDesc();
            if (desc)
            {
                char buf[255];
                int len = snprintf(buf, sizeof(buf), LC_TEXT("Bonuschange of %s (Slot: %d) successfully finished."), pkItem->GetName(), bSlot + 1);

                TPacketGCWhisper pack;
                pack.bHeader = HEADER_GC_WHISPER;
                pack.bType = WHISPER_TYPE_SYSTEM;
                pack.wSize = sizeof(TPacketGCWhisper) + len;
                strlcpy(pack.szNameFrom, "[Switchbot]", sizeof(pack.szNameFrom));
                pkOwner->GetDesc()->BufferedPacket(&pack, sizeof(pack));
                pkOwner->GetDesc()->Packet(buf, len);
            }

            SetActive(bSlot, false);

            m_table.finished[bSlot] = true;

            if (!HasActiveSlots())
            {
                Stop();
            }
            else
            {
                CSwitchbotManager::Instance().SendSwitchbotUpdate(m_table.player_id);
            }
        }
1 tane zindan quest'i atsam ekleme yapma şansınız varmı örnek olarak?
 
Zindan questine c++ kodu ekleyemezsiniz. C++ kodlarını çalıştırabilmeniz için açık kaynak kodu dosyanızda değişiklik yapmanız gerekiyor. Lua kodlarını bu iş için kullanmak yada düzenlemek yerine ölecek boss öldükten sonra duyuru geçsin herkes görsün? zindan süresi doldu felan desin olmaz mı? herkese mesaj göndermek saçma olur notice boarddan görmeleri daha iyi olur. Düşünsene onlineli serverinde oyunculara sürekli olarak mesaj gelecek xxxx zindanının süresi dolmuştur diye :D çok saçma olmaz mıydı?
 
Zindan questine c++ kodu ekleyemezsiniz. C++ kodlarını çalıştırabilmeniz için açık kaynak kodu dosyanızda değişiklik yapmanız gerekiyor. Lua kodlarını bu iş için kullanmak yada düzenlemek yerine ölecek boss öldükten sonra duyuru geçsin herkes görsün? zindan süresi doldu felan desin olmaz mı? herkese mesaj göndermek saçma olur notice boarddan görmeleri daha iyi olur. Düşünsene onlineli serverinde oyunculara sürekli olarak mesaj gelecek xxxx zindanının süresi dolmuştur diye :D çok saçma olmaz mıydı?
Çok saçma olacağını düşünmüyorum herkesin bossu , zindanı kendine göre biri girdi diye diğeri neden bu kişinin alttan zindan süresinin dolduğunu görsünki? ../ Alttaki quest'de ekli bunun şeklinde kendi questime ekleme yapabilirmiyim?


Quest:
quest scp_kule begin
state start begin
---------------------------------------------------------------------------------------------------------FUNCTIONS START
function isSystemOpen() return (game.get_event_flag("scp_kule_sys")!=0) end
function testMode() return true end
function is_this_dungeon()
    if not pc.in_dungeon() then return false end
    local set = scp_kule.getSetting()
    return (d.get_orig_map_index()==set.map_index)
end
function isOutside()
    local set = scp_kule.getSetting()
    return (pc.get_map_index()==set.out_map_index)
end
function isValidCahnnel(ch) return true end
function pc_can_create()--return index, pass, remain(second)
    local id = pc.get_player_id()
    local set = scp_kule.getSetting()
    local inds = {d.get_opened_dungeons_indexes(set.map_index)}
    local set = scp_kule.getSetting()
    local ind
    for i=1, table.getn(inds) do
        ind = inds[i]
        if d.find(ind) then
            if d.getf_from_map_index("creator", ind) == id then
                return ind, d.getf_from_map_index("sifre", ind), math.floor((set.open_time+d.getf_from_map_index("lgt", ind)-get_global_time()))
            end
        end
    end
    return 0, 0, 0
end
function check_pc(ctype) -- remove items!
    local set = scp_kule.getSetting()
    local needs = set.needs
    if ctype == 1 then
        if pc.get_level() < needs[2] then return 2 end
        if needs[3] < pc.get_level() then return 3 end
        if pc.get_gold() < needs[1] then return 4 end
        if needs[3] != 0 then
            if pc.count_item(needs[4]) < needs[5] then return 5 end
        end
        if pc.is_busy() or pc.is_hack() then return 6 end
        return 1
    elseif ctype == 2 then
        if pc.is_busy() or pc.is_hack() then return false end
        if needs[34] != 0 then
            pc.remove_item(needs[4], needs[5])
        end
        pc.change_gold(-needs[1])
        return true
    end
end
function getSetting()
    return {
        ["map_index"] = 66,
        ["base_coor_local"] = {619, 142},
        ["out_map_index"] = 65,
        ["out_coor_local"] = {530, 601},
        ["open_time"] = 60*60*1,
        ["remain_time"] = 60*60*1,
        ["needs"] = {0, 75, 120, 30737, 1},
        --Level 1
        ["boss_lib"] = {1093, 610, 189}
    }
end
function sendRemainWhisper()
    local set = scp_kule.getSetting()
    local rem = (set.remain_time+pc.getqf("scp_kule_time"))-get_global_time()
    if rem > 0 then timer("Whisper_DeadBully", rem) end -- V4
end
---------------------------------------------------------------------------------------------------------FUNCTIONS END

---------------------------------------------------------------------------------------------------------LOGIN-LOGOUT START
when login begin
    local pindex = pc.get_map_index()
    clear_letter()
    local set = scp_kule.getSetting()
    if pindex == set.map_index then
        if pc.get_local_x() < 160 and pc.get_local_y() > 910 then
            warp_to_village()
        else
            scp_kule.sendRemainWhisper()
        end
    elseif scp_kule.is_this_dungeon() then
        local isCreator = (d.getf("creator") == pc.get_player_id())
        local isRegistered = (d.getf("register_"..pc.get_player_id()) != 0)
        if not (isCreator or isRegistered) then
            sys_err("Not registered but in dungeon!")
            warp_to_village()
        else
            if not isCreator then d.setf("notSelf", 1) end -- V3
            pc.set_warp_location(set.out_map_index, set.out_coor_local[1], set.out_coor_local[2])
            send_letter("Oda Bilgileri")
            big_notice("Oda Numarasi: "..(d.get_map_index()-(set.map_index*10000)))
            big_notice("Oda Sifresi: "..d.getf("sifre"))
            big_notice("Kalan Süre: "..LIB_duration((set.open_time+d.getf("lgt")-get_global_time())))
            big_notice("Bilgilere tekrar ulasmak için görevlerinizi kontrol edin.")
        end
    else
        scp_kule.sendRemainWhisper()
    end
end
when button or info with scp_kule.is_this_dungeon() begin
    setskin(0)
    local set = scp_kule.getSetting()
    big_notice("Oda Numarasi: "..d.get_map_index()-(set.map_index*10000))
    big_notice("Oda Sifresi: "..d.getf("sifre"))
    big_notice("Kalan Süre: "..LIB_duration((set.open_time+d.getf("lgt")-get_global_time())))
    send_letter("Oda Bilgileri")
    
end
---------------------------------------------------------------------------------------------------------LOGIN-LOGOUT END
---------------------------------------------------------------------------------------------------------NPC START
when 20348.chat."Bilgilendirme" with scp_kule.isValidCahnnel(pc.get_channel_id()) and scp_kule.isOutside() begin
    if not scp_kule.isSystemOpen() then
        setskin(0)
        syschat("Sistem, yönetici tarafından kapatılmıştır.")
        return
    end
    local set = scp_kule.getSetting()
    local needs = set.needs
    say_title("Oda kurmak için gerekenler:")
    say("")
    say("Öncelikle en az "..needs[2]..", en fazla "..needs[3].." level olmalısınız.")
    if needs[1]>0 then
        say("En az "..genel_veri(needs[1]).." yanga sahip olmalısınız.")
    end
    if needs[4]!=0 then
        say_item_vnum(needs[4])
        say("'"..item_name(needs[4]).."' nesnesinden en az "..needs[5].." adete sahip olmalısınız.")
    end
    say("")
    say("Oda kurarken/kurmadan 10 saniye önce ticaret yapmamış olmanız gerekiyor.")
    say("")
    wait()
    say("")
    say("")
    say_yellow("Oda Sistemi Güncellemesi:")
    say("")
    say_yellow("Eğer gitmek istediğiniz odaya daha önceden girmişseniz:")
    say_yellow("     > sizden oda şifresi istenmez.")
    say_yellow("     > sizden gerekli nesne/yang istenmez.")
    say("")
    say_yellow("Eğer odaya kurucusu dışında birisi girmemişse, boss kesilme duyurusu farklı olacak.") -- V3
    say("")
    
    wait()
end
when 20348.chat."Oda Kur" with scp_kule.isValidCahnnel(pc.get_channel_id()) and scp_kule.isOutside() begin
    if not scp_kule.isSystemOpen() then
        setskin(0)
        syschat("Sistem, yönetici tarafından kapatılmıştır.")
        return
    end
    say_title("Merhabalar "..pc.get_name())
    say("")
    local set = scp_kule.getSetting()
    local n, p, x = scp_kule.pc_can_create()
    if n != 0 then
        say("Zaten bir oda kurmussun, tekrar oda kurmak için açık olan odanin kapanmasını beklemelisin.")
        say("Oda Bilgilerin:")
        say("Oda No: "..n-((set.map_index)*10000))
        say("Oda Sifresi: "..p)
        say("Odanın Kapanmasına Kalan Süre: "..LIB_duration(x))
        wait()
        return
    end
    -- Remain Time Disabled -- --
    local remainTime = pc.getqf("scp_kule_time")+set.remain_time-get_global_time()
    if remainTime>0 then
        say("Bir oda açtıktan sonra toplam "..LIB_duration(set.remain_time).."beklemelisin.")
        say("")
        say("Tekrar oda açman için kalan bekleme süren: "..LIB_duration(remainTime))
        say("")
        wait()
        return
    end
    say("Oda kurmak için öncelikle bir sifre belirlemen gerekiyor.")
    say("")
    say_reward("Sadece rakamlardan olusan 7 haneli bir sifre belirleyiniz.")
    say_reward("Iptal etmek için geçersiz bir sifre girebilirsiniz.")
    say("")
    say_reward("Gerekenleri sagliyorsaniz direkt odaya isinlanacaksiniz!")
    local sifre = tonumber(input())
    setskin(0)
    if sifre==nil or sifre<1000000 or sifre>9999999 then syschat("<Giris Kontrolü> Geçersiz sifre girdiniz.") return end
    local control = scp_kule.check_pc(1)
    if control == 1 then
        if not scp_kule.check_pc(2) then return end
        local x = get_map_base_x(set.map_index)+set.base_coor_local[1]*100
        local y = get_map_base_y(set.map_index)+set.base_coor_local[2]*100
        d.new_jump(set.map_index, x, y, true)
        -- Remain Time -- --
        pc.setqf("scp_kule_time", get_global_time())

        d.setf("sifre", sifre)
        d.setf("level", 1)
        d.setf("lgt", get_global_time())
        d.exit_all2(set.open_time)
        d.setf("creator", pc.get_player_id())

        local blib = set.boss_lib
        d.spawn_mob(blib[1], blib[2], blib[3])
        notice_multiline("<Lusifer> Boss'u alt edin ve ödülünüzü alın!", d.big_notice)

        notice_all(pc.get_name().." Şeytan Kulesi'nde oda açtı!")
        return
    elseif control == 2 then
        syschat("<Giris Kontrolü> Oda kurmak için leveliniz yeterli degil.")
        return
    elseif control == 3 then
        syschat("<Giris Kontrolü> Oda kurmak için leveliniz çok fazla.")
        return
    elseif control == 4 then
        syschat("<Giris Kontrolü> Oda kurmak için yeterli yanginiz bulunmuyor.")
        return
    elseif control == 5 then
        syschat("<Giris Kontrolü> Oda kurmak için gerekli nesneye/nesne sayısına sahip değilsiniz.")
        return
    elseif control == 6 then
        syschat("<Giris Kontrolü> Ticaret pencerelerini kapatmalisiniz.")
        return
    end
end
when Whisper_DeadBully.timer begin -- V4
    send_whisper(pc.get_player_id(), "[Zindan Bilgilendirme]", "Şeytan Kulesi'ndeki bekleme süreniz dolmuştur, tekrar oda açabilirsiniz.")
end
when 20348.chat."Odaya Katıl" with scp_kule.isValidCahnnel(pc.get_channel_id()) and scp_kule.isOutside() begin
    if not scp_kule.isSystemOpen() then
        setskin(0)
        syschat("Sistem, yönetici tarafından kapatılmıştır.")
        return
    end
    if (pc.getqf("lst_pass")+15>get_time() and not pc.is_gm()) then setskin(0) syschat("<Giris Kontrolü> İki şifre denemesi arasinda 15 saniye beklemeniz gerekiyor.") return end
    say_title("Merhabalar "..pc.get_name())
    say("")
    say("Açik olan bir odaya girmek için öncelikle oda numarasini girmelisin.")
    say("")
    say("")
    local oda_no = tonumber(input())
    if oda_no==nil or oda_no<0 or oda_no>9999 then setskin(0) syschat("<Giris Kontrolü> Geçersiz oda numarasi girdiniz.") return end
    local set = scp_kule.getSetting()
    oda_no = oda_no+(set.map_index*10000)
    if d.find(oda_no) and (d.getf_from_map_index("register_"..pc.get_player_id(), oda_no) == 1 or d.getf_from_map_index("creator", oda_no)==pc.get_player_id()) and d.getf_from_map_index("level", oda_no)!=0 then
        setskin(0)
        d.pc_warp(oda_no)
        return
    end
    say_title("Merhabalar "..pc.get_name())
    say("")
    say(oda_no-(set.map_index*10000).." numarali oda için oda sifresini giriniz.")
    say("")
    say("")
    local sifre = tonumber(input())
    setskin(0)
    if sifre==nil or sifre<1000000 or sifre>9999999 then syschat("<Giris Kontrolü> Geçersiz sifre girdiniz.") return end
    if d.getf_from_map_index("sifre", oda_no) == sifre then
        local control = scp_kule.check_pc(1)
        if control == 1 then
            local dl = d.getf_from_map_index("level", oda_no)
            if dl == 0 or get_global_time()>(d.getf_from_map_index("lgt", oda_no)+set.open_time-10) then syschat("<Giris Kontrolü> Bu odaya artık girilemez.") return end
            if not scp_kule.check_pc(2) then return end
            pc.delqf("lst_pass")
            d.setf_from_to_index("register_"..pc.get_player_id(), 1, oda_no)
            d.pc_warp(oda_no)
            return
        elseif control == 2 then
            syschat("<Giris Kontrolü> Giris için yeterli leveliniz bulunmuyor.")
            return
        elseif control == 3 then
            syschat("<Giris Kontrolü> Giris için leveliniz çok fazla.")
            return
        elseif control == 4 then
            syschat("<Giris Kontrolü> Giris için yeterli yanginiz bulunmuyor.")
            return
        elseif control == 5 then
            syschat("<Giris Kontrolü> Odaya katılmak için gerekli nesneye sahip değilsiniz.")
            return
        elseif control == 6 then
            syschat("<Giris Kontrolü> Ticaret pencerelerini kapatmalisiniz.")
            return
        else
            syschat("<Giris Kontrolü> Bir sorun oluştu!.")
            return
        end
    else
        pc.setqf("lst_pass", get_time())
        syschat("<Giris Kontrolü> Oda numarasini ve ya sifresini yanlis girdiniz.")
    end
end
when 20348.chat."GM:: Oda Kapat" with pc.is_gm() and scp_kule.isValidCahnnel(pc.get_channel_id()) and scp_kule.isOutside() begin
    say_title("GM:: Oda Kapat")
    say("")
    say("Kapatılacak oda numarasını gir:")
    say("")
    local odaNo = tonumber(input()) or -1
    if odaNo<0 then return end
    local set = scp_kule.getSetting()
    odaNo = odaNo+(set.map_index*10000)
    d.exit_all2(1, odaNo)
end
-- Remain Time -- --
when 20348.chat."GM:: Bekleme Süresi Sıfırla" with pc.is_gm() and scp_kule.isValidCahnnel(pc.get_channel_id()) and scp_kule.isOutside() begin
    setskin(0)
    pc.delqf("scp_kule_time")
    cleartimer("Whisper_DeadBully") -- V4
end
---------------------------------------------------------------------------------------------------------NPC END
when 1093.kill with scp_kule.is_this_dungeon() and d.getf("level") == 1 begin
    d.setf("level", 0)
    if d.getf("notSelf") == 1 then notice_all(pc.get_name().." ve odasındakiler, Lusifer'i öldürdü!")
    else notice_all(pc.get_name()..", Lusifer'i tek başına öldürdü!")
    end -- V3
    d.big_notice("20 saniye sonra oda kapatılacak!")
    d.exit_all2(20)
end

end
end
 
Sisteme ait kodları incelemeden bunu cevaplamak zor. Python tarafından yola çıkarak, süre değişkenlerini sistemin kodlarında aratarak zamanın nereden kontrol edildiğini tespit ederek ve @Trashy 'nin önerdiği kodları tespit edilen yere ekleme yaparak kullanabilirsin.
 
Sisteme ait kodları incelemeden bunu cevaplamak zor. Python tarafından yola çıkarak, süre değişkenlerini sistemin kodlarında aratarak zamanın nereden kontrol edildiğini tespit ederek ve @Trashy 'nin önerdiği kodları tespit edilen yere ekleme yaparak kullanabilirsin.
Valla bu kadarını yapabilseydim konu açmayabilirdim :D İllaki quest'e yazıcam diye birşey yok c++ üzerinden de halledilir fakat istediğim şekilde her oyuncuya özel olarak süresi dolunca gidermi mesaj?

Bu sistemi dungeon info yok diye istiyorum zaten.. Wslik bir servere dungeon info eklemek saçma gelir biraz..
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst