config.cpp açılır ve aratılır
Kod:
int gPlayerMaxLevel = 99;
altına eklenir
Kod:
int SnYesilMorpot = 0;
int SnKirmiziMavipot = 0;
aratılır
Kod:
TOKEN("max_level")
max_level adlı kod bloğunun altına eklenir
Kod:
TOKEN("SN_YM_POT")
{
str_to_number(SnYesilMorpot, value_string);
continue;
}
TOKEN("SN_KM_POT")
{
str_to_number(SnKirmiziMavipot, value_string);
continue;
}
config.h açılır ve aratılır
Kod:
extern int gPlayerMaxLevel;
altına eklenir
Kod:
extern int SnYesilMorpot;
extern int SnKirmiziMavipot;
char_item.cpp açılır ve aratılır
Kod:
PointChange(POINT_HP_RECOVERY, item->GetValue(0) * MIN(200, (100 + GetPoint(POINT_POTION_BONUS))) / 100);
biraz altına inip bulunur
Kod:
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
şu şekilde değiştirilir
Kod:
if ((SnKirmiziMavipot == 0))
{
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
aratılır
Kod:
AddAffect(affect_type, apply_type, apply_value, 0, apply_duration, 0, true, true);
biraz altına inip bulunur
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
şu şekilde değiştirilir
Kod:
if ((SnYesilMorpot == 0))
{
item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
şimdi filesimizde bulunan;
channel1
channel2
channel3
channel4
game99
klasörlerinde bulunan CONFIG dosyamıza şunları ekleyin ;
Kod:
SN_YM_POT: 1
SN_KM_POT: 1
1; aktif
0; pasif