Çözüldü Öldürülen mob'un vnum'ını denetlemek

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ggns7

Premium Üye
Premium Üye
MT Üye
Mesaj
277
Çözümler
13
Beğeni
121
Puan
519
Ticaret Puanı
0
Selamlar arkadaşlar, tarayıcıdan aratınca hiç sonuç bulamadım. Mesela X boss'undan 11500 numaralı eşya düşüyor.
Karakter bu eşyayı yerden aldığında bir kontrol sağlamak istiyorum. Bir ChatPacket yollamak bile yeterli şimdilik.
İlla yerden alması senaryosuna gerek yok. Öldürülen varlık örneğin 8001 numaralı mob ise ya da oyuncu ise de olur.
Öldürme kontrolü de olur yani.
Hatta öldürme kontrolü olursa çok daha iyi olur lütfen. Öldürükten sonra karaktere bir eşya vermek istiyorum.
Bu konuda beni yönlendirir misiniz?
 
char_item.cpp dosyasında PickupItem isimli bir fonksiyon buldum :)
 
Quest ile yazmak istiyorsanız basit şekilde halledilebilir. Fakat c++ ile yapacaksanız pek bilgim yok. Questi yazmak kolay iş
 
Quest ile yazmak istiyorsanız basit şekilde halledilebilir. Fakat c++ ile yapacaksanız pek bilgim yok. Questi yazmak kolay iş
quest mob her kesildiğinde devreye gireceği için gamenin performansını etkileyebilir c++ dan halletmek daha iyi sanki
 
Tamamdır;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


char_battle.cpp
Arat:
if (isDuel == false) {
Altına ekle:
if (pkKiller && pkKiller->IsPC() && this != NULL) { if (!IsPC()) { if (IsStone() && 8001 == GetMobTable().dwVnum) { pkKiller->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("8001")); } if (IsStone() && 8002 == GetMobTable().dwVnum) { pkKiller->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("8002")); } } }
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst