Yama Notları Sistemi

Dr Livesey

MT Üye
MT Üye
Mesaj
866
Çözümler
18
Beğeni
1.071
Puan
1.039
Ticaret Puanı
0
Sistem ile ilgili gerekli detaylı açıklama : Oyunda iken yapmış olduğunuz güncellemeleri yama notlarına dahil ederek yaptığınız güncellemeleri oyuncuların yama notlarından kolayca görüp takip edebilmesini sağlar.
Python:
{
    "name" : "container", "type" : "thinboard", "x" : 15, "y" : 35, "width" : WINDOW_WIDTH - 30, "height" : WINDOW_HEIGHT - 35 - 15,
    "children" :
    (
        { "name" : "line", "type" : "line", "x" : 636, "y" : 0, "color" : 0xff232323,"width" : 0, "height" : 498, },
        { "name" : "patch_scrollbar_area", "type" : "window", "x" : 639, "y" : 4, "width" : 7, "height" : 493, },
        { "name" : "patch_notes_area", "type" : "window", "x" : 6, "y" : 6, "width" : 627, "height" : 489, },
    ),
},

uiscript klasöründe patchnotes.py dosyasını açın ve border_b aratıp thinboard şeklinde değiştirilmesini sağlayın.
Python:
def MakeExpandedImageBox(parent, name, x, y, flag = ""):
    image = ExpandedImageBox()
    image.SetParent(parent)
    image.LoadImage(name)
    image.SetPosition(x, y)
    if flag != "":
        image.AddFlag(flag)
        image.Show()
    return image

Tam olarak bu şekilde olmalı

Python:
def MakeImageBox(parent, name, x, y):
    image = ImageBox()
    image.SetParent(parent)
    image.LoadImage(name)
    image.SetPosition(x, y)
    image.Show()
    return image

def MakeExpandedImageBox(parent, name, x, y, flag = ""): #This is the new function
    image = ExpandedImageBox()
    image.SetParent(parent)
    image.LoadImage(name)
    image.SetPosition(x, y)
    if flag != "":
        image.AddFlag(flag)
        image.Show()
    return image

root içerisinde bulunan ui.py dosyasına çift tıklatarak açın ve yukarıdaki gibi düzenleyin tab ayarsızdır tab ayarlamalarını yapın.

Eğer bir hala hata varsa oyunda koordinatla ilgili Y_Start isimli değişkeni systemdialog.py adlı dosya içerisinde aratarak bulabilirsin, yapılan örnek düzenlemeyi alta koydum görebilirsin

Python:
"name" : "patchnotes_button",
"type" : "button",
"x" : 10,
"y" : 247+90, #New
"text_color" : 0xffF8BF24,
"text" : "Parches",
"default_image" : ROOT + "XLarge_Button_01.sub",
"over_image" : ROOT + "XLarge_Button_02.sub",
"down_image" : ROOT + "XLarge_Button_03.sub",
},

locale/xxx/locale_game.txt/

Eklenecek kod:
UI_DEF_FONT_SLARGE Patchnotes

dbe388006e8326221c48cd90f3de0a87.png


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 

Dosya Eklentileri

  • IngamePatchnoteWindow.zip
    31,6 KB · Gösterim: 34
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Geri
Üst