Yardım Syserr : PushTCPState Ç÷¹À̾î Àڽſ¡°Ô À̵¿ÆĞŶÀº ¿À¸é ¾ÈµÈ´Ù!

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

MEKA

Discord: mekaprojects
Site yetkilisi
Süper Moderatör
Premium Üye
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
2.788
Çözümler
287
Beğeni
2.033
Puan
1.850
Ticaret Puanı
2
Kod:
CInstanceBase::PushTCPState Ç÷¹À̾î Àڽſ¡°Ô À̵¿ÆĞŶÀº ¿À¸é ¾ÈµÈ´Ù!
Syserrleri kontrol ettigimde böyle bir syserr düşmüş nedeni nedir ?

Bu syserri vermesini saglayan kod blogu
instancebase.cpp

C++:
void CInstanceBase::PushTCPState(DWORD dwCmdTime, const TPixelPosition& c_rkPPosDst, float fDstRot, UINT eFunc, UINT uArg)
{   
    if (__IsMainInstance())
    {
        //assert(!"CInstanceBase::PushTCPState Ç÷¹À̾î Àڽſ¡°Ô À̵¿ÆĞŶÀº ¿À¸é ¾ÈµÈ´Ù!");
        TraceError("CInstanceBase::PushTCPState Ç÷¹À̾î Àڽſ¡°Ô À̵¿ÆĞŶÀº ¿À¸é ¾ÈµÈ´Ù!");
        return;
    }

    int nNetworkGap=ELTimer_GetServerFrameMSec()-dwCmdTime;
   
    m_nAverageNetworkGap=(m_nAverageNetworkGap*70+nNetworkGap*30)/100;
   
    /*
    if (m_dwBaseCmdTime == 0)
    {
        m_dwBaseChkTime = ELTimer_GetFrameMSec()-nNetworkGap;
        m_dwBaseCmdTime = dwCmdTime;

        Tracenf("VID[%d] ³×Æ®¿÷°¸ [%d]", GetVirtualID(), nNetworkGap);
    }
    */

    //m_dwBaseChkTime-m_dwBaseCmdTime+ELTimer_GetServerMSec();

    SCommand kCmdNew;
    kCmdNew.m_kPPosDst = c_rkPPosDst;
    kCmdNew.m_dwChkTime = dwCmdTime+m_nAverageNetworkGap;//m_dwBaseChkTime + (dwCmdTime - m_dwBaseCmdTime);// + nNetworkGap;
    kCmdNew.m_dwCmdTime = dwCmdTime;
    kCmdNew.m_fDstRot = fDstRot;
    kCmdNew.m_eFunc = eFunc;
    kCmdNew.m_uArg = uArg;
    m_kQue_kCmdNew.push_back(kCmdNew);

    //int nApplyGap=kCmdNew.m_dwChkTime-ELTimer_GetServerFrameMSec();

    //if (nApplyGap<-500 || nApplyGap>500)
    //    Tracenf("VID[%d] NAME[%s] ³×Æ®¿÷°¸ [cur:%d ave:%d] ÀÛµ¿½Ã°£ (%d)", GetVirtualID(), GetNameString(), nNetworkGap, m_nAverageNetworkGap, nApplyGap);
}
 
Onlara baktım yinede teşekkürler
 
Sürekli mi veriyor bu hatayı. Yoksa oyunda bi işlem yaptıktan sonra mı?
 
Sürekli syserri kontrol ederim karakterleri ws attırdım burada yeniden başla butonuna bastıktan sonra verdigini düşünüyorum sürekli vermiyor yani ilk defa karşılaştım kodlarda hangi işlemi yapınca bu hatayı ver gibi bi kod mevcut mu ? neden verdigini ordan anlayabilir miyiz ?
 
Genel olarak incelemek gerekiyor. Oyunun işleyişinde bi sorun görmüyorsanız görmezden gelinebilir.
 
Syserr hakkında bulduğum bir yorum;

çok önemli bir şey değil.
bu yazı // ile giderilebilir
instancebase.cpp
//assert(!"CInstanceBase::pushTCPState Ç÷¹À̾î Àڽſ¡°Ô À̵¿ÆĞŶÀº ¿À¸é ¾ÈµÈ´Ù!");
//TraceError("CInstanceBase::pushTCPState Ç÷¹À̾î Àڽſ¡°Ô À̵¿ÆĞŶÀº ¿À¸é ¾ÈµÈ´Ù!");
 
Geri
Üst