Yardım Silah ve Kostüm Fişi Eklerken Hata

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

yemregoveli

Üye
Üye
Mesaj
51
Çözümler
4
Beğeni
7
Puan
449
Ticaret Puanı
0
Selam arkadaşlar
Oyuna yeni silah fişi ve kostümler ekliyorum.
Ancak bazı kostümlerde anlayamadığım şekilde böyle bayraklar çıkıyor
Bunu neyden yapar ?
Kostümlerdeki ayarları protoları vs. kontrol ettim ancak bir problem göremedim.
SRC kaynaklı mı Pack kaynaklı mı bilen varsa yardımcı olabilir mi ?


bayrakli-kostum.png
 
Kostümle alakalı değil kafanın üstünde duran o bayrak, senin hangi krallığa ait olduğunun bir simgesi gibi düşün. Belki optiondialoga bağlayıp açıp kapamalı yapılabilir ama yüksek ihtimalle zaten kapatılıyordur ayarlardan bakarsınız
 
Kostümle alakalı değil kafanın üstünde duran o bayrak, senin hangi krallığa ait olduğunun bir simgesi gibi düşün. Belki optiondialoga bağlayıp açıp kapamalı yapılabilir ama yüksek ihtimalle zaten kapatılıyordur ayarlardan bakarsınız
:) Hangi krallığın oyuncusuysan onun bayrağı değil hocam
Silah vnum değişince gitti :)
Bir problem var ama neyden kaynaklı bilemiyorum.
@yemregoveli
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
konuda ki işlemi yapmışlar mı bi kontrol eder misiniz?
Gün içerisinde kontrol edicem hocam
Ancak sanmıyorum.
Dediğim gibi vnum değiştirince gitti
Silah fişlerinde genelde böyle problemler çıkıyor. Vnum değiştiğim zaman çözülüyor.
 
Sebebini araştırmak lazım, bu sistemde daha önce hiç böyle bir sorun yaşamadım.
Ama bağımsız olarak aklıma şöyle bir çözüm geldi (denemedim)

UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp aç ve ekle:
C++:
#include "../gamelib/ItemManager.h"

Aynı dosyada ara:
C++:
void CInstanceBase::__AttachEmpireEffect(DWORD eEmpire)

Az aşağıda şu kısım olacak:
C++:
if (IsResource())
    return;

Altına ekle:
C++:
CItemData * pItemData;
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
    return;

Eğer işe yararsa, sadece silah kostümü değil bütün kostüm eşyaları için bu sorunu ortadan kaldırmış olacak.
 
Sebebini araştırmak lazım, bu sistemde daha önce hiç böyle bir sorun yaşamadım.
Ama bağımsız olarak aklıma şöyle bir çözüm geldi (denemedim)

UserInterface/InstanceBaseEffect.cpp aç ve ekle:
C++:
#include "../gamelib/ItemManager.h"

Aynı dosyada ara:
C++:
void CInstanceBase::__AttachEmpireEffect(DWORD eEmpire)

Az aşağıda şu kısım olacak:
C++:
if (IsResource())
    return;

Altına ekle:
C++:
CItemData * pItemData;
if (pItemData->GetType() == CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME)
    return;

Eğer işe yararsa, sadece silah kostümü değil bütün kostüm eşyaları için bu sorunu ortadan kaldırmış olacak.
deneyeceğim hocam teşekkür ederim mesajınız için
 
Geri
Üst