Çözüldü Server taraflı bir yazı nasıl çoklu dil için lokalleştirilir?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaptan Yosun

Discord: kaptanyosun
Premium Üye
Usta Üye
Mesaj
468
Çözümler
16
Beğeni
296
Puan
829
İyi günler
Client taraflı bir yazıyı localeInfo.XXX ile lokalleştirebildiğimi öğrendim ancak bunu server tarafında nasıl yapabileceğimi bilmiyorum.

Mesela Char.cpp içindeki

Kod:
    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Please wait a moment. Changing channel...");
    if (IsHack(false, true, 10))
        return;

yazısını, çoklu dil destekli yapmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
 
Çözüm
Kullanmak istediğin yere örnek olarak şöyle bir ekleme yapabilirsin:
C++:
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("engel_1"));

Ardından /usr/game/share/locale/turkey içindeki locale_string.txt dosyasını açıp, yukarıdakinin karşılığı olarak şunu eklemen gerek:

Kod:
"engel_1"; -->> Src de tanımlanan chat kimliği
"Bu işlem engellenmiştir."; -->> Tanımlanan kimliğin oyun içinde görünecek olan açıklaması.

Dipnot: -->> işaretini ve sağ tarafını açıklama olarak ekledim. Ekleme yaparken onları silmen gerekiyor.
Kullanmak istediğin yere örnek olarak şöyle bir ekleme yapabilirsin:
C++:
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("engel_1"));

Ardından /usr/game/share/locale/turkey içindeki locale_string.txt dosyasını açıp, yukarıdakinin karşılığı olarak şunu eklemen gerek:

Kod:
"engel_1"; -->> Src de tanımlanan chat kimliği
"Bu işlem engellenmiştir."; -->> Tanımlanan kimliğin oyun içinde görünecek olan açıklaması.

Dipnot: -->> işaretini ve sağ tarafını açıklama olarak ekledim. Ekleme yaparken onları silmen gerekiyor.
 
Çözüm
Kullanmak istediğin yere örnek olarak şöyle bir ekleme yapabilirsin:
C++:
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("engel_1"));

Ardından /usr/game/share/locale/turkey içindeki locale_string.txt dosyasını açıp, yukarıdakinin karşılığı olarak şunu eklemen gerek:

Kod:
"engel_1"; -->> Src de tanımlanan chat kimliği
"Bu işlem engellenmiştir."; -->> Tanımlanan kimliğin oyun içinde görünecek olan açıklaması.

Dipnot: -->> işaretini ve sağ tarafını açıklama olarak ekledim. Ekleme yaparken onları silmen gerekiyor.
Hocam denedim ve çalıştı. Ancak locale_string.txt dosyası EUC-KR encoding olduğu için sanırsam bütün Türkçe karakterleri bozuyor. Buna çözüm var mı? UTF-8 yaptığımda direkt dosyayı okumuyor oyun.

P.s
Çok ilginç ama locale_string'i Notepad++ bozuyormuş. Windowsun kendi notepadiyle editleyince sorun kalmadı.

1644408295451.png
 
Son düzenleme:
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst