Çözüldü rubinum envanteri hakkında

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

cobo54

Üye
Üye
Mesaj
225
Çözümler
15
Beğeni
54
Puan
489
Ticaret Puanı
0
Öncelikle merhabalar, hepinize iyi akşamlar ve huzurlu günler diliyorum.

Rubinum Envanteri sistemi ekledim.
rubinum envanter.png


Kuşağı, el fişini her şeyi yerine koydum ve inventorywindow.py'den ayarladım gözüktüler ancak aura ve pet, 2. envantere ayarladığım halde gözükmüyor.
Slotunu 1. Envantere koymaya çalıştığımda gözüküyorlar nedenini bilen varsa söyleyebilir mi acaba? Yardmcı olursanız çok sevinirim.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Sorunun çözümü:

Python:
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+0, "x":62, "y":45, "width":32, "height":64}, # zirh kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+1, "x":62, "y": 9, "width":32, "height":32}, # kask kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+2, "x":13, "y":13, "width":32, "height":96}, # silah kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+3, "x":4, "y":127, "width":32, "height":32}, # binek
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+4, "x":70, "y":127, "width":32, "height":32}, # kusak
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+5, "x":4, "y":165...
Alıntı tam nasıl yaparız bilmiyorum :D @Reached hocam diğer forumda yanıt olarak atmıştı. Olay itemlerin döngüye girmemesinden kaynaklı umarım yardımcı olur.

aura için ayarlaman gerek.
Python:
#Ara
def RefreshEquipSlotWindow(self):

#İçinde bul
setItemVNum(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)

#Altına ekle
            self.wndEquip.SetItemSlot(item.EQUIPMENT_BELT, getItemVNum(item.EQUIPMENT_BELT), 0)
            self.wndEquip.SetItemSlot(item.EQUIPMENT_TALISMAN, getItemVNum(item.EQUIPMENT_TALISMAN), 0)
            self.wndEquip.SetItemSlot(item.EQUIPMENT_GLOVE, getItemVNum(item.EQUIPMENT_GLOVE), 0)
 
costumewindow.py'nizi atar mısınız
Indexler için mi?

İndexler içinse indexler bunlar
Python:
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+0, "x":62, "y":45, "width":32, "height":64}, # zirh kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+1, "x":62, "y": 9, "width":32, "height":32}, # kask kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+2, "x":13, "y":13, "width":32, "height":96}, # silah kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+3, "x":4, "y":127, "width":32, "height":32}, # binek
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+4, "x":70, "y":127, "width":32, "height":32}, # kusak
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+5, "x":4, "y":165, "width":32, "height":32}, # yuzuk1
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+6, "x":37, "y":165, "width":32, "height":32}, # yuzuk2
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+10, "x":70, "y":165, "width":32, "height":32}, # pet
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+11, "x":37, "y":127, "width":32, "height":32}, #aura
 
Bir de şu kod bloğunu ekler misin
def RefreshEquipSlotWindow(self):
 
Bir de şu kod bloğunu ekler misin
def RefreshEquipSlotWindow(self):
Kod bloğum:
    def RefreshEquipSlotWindow(self):
        getItemVNum=player.GetItemIndex
        getItemCount=player.GetItemCount
        setItemVNum=self.wndEquip.SetItemSlot
        for i in xrange(player.EQUIPMENT_PAGE_COUNT):
            slotNumber = player.EQUIPMENT_SLOT_START + i
            itemCount = getItemCount(slotNumber)
            if itemCount <= 1:
                itemCount = 0
            setItemVNum(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
            if app.ENABLE_CHANGELOOK_SYSTEM:
                itemTransmutedVnum = player.GetItemTransmutation(slotNumber)
                if itemTransmutedVnum:
                    self.wndEquip.DisableCoverButton(slotNumber)
                else:
                    self.wndEquip.EnableCoverButton(slotNumber)
            self.wndEquip.SetItemSlot(item.EQUIPMENT_BELT, getItemVNum(item.EQUIPMENT_BELT), 0)
            self.wndEquip.SetItemSlot(item.EQUIPMENT_CHARM, getItemVNum(item.EQUIPMENT_CHARM), 0)
            self.wndEquip.SetItemSlot(item.EQUIPMENT_DREAM, getItemVNum(item.EQUIPMENT_DREAM), 0)
        for i in xrange(item.COSTUME_SLOT_COUNT):
            slotNumber = item.COSTUME_SLOT_START + i
            self.wndCostume.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)
        if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
            for i in xrange(player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_COUNT):
                slotNumber = player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_START + i
                itemCount = getItemCount(slotNumber)
                if itemCount <= 1:
                    itemCount = 0
                setItemVNum(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
                if app.ENABLE_CHANGELOOK_SYSTEM:
                    itemTransmutedVnum = player.GetItemTransmutation(slotNumber)
                    if itemTransmutedVnum:
                        self.wndEquip.DisableCoverButton(slotNumber)
                    else:
                        self.wndEquip.EnableCoverButton(slotNumber)
 
Sorunun çözümü:

Python:
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+0, "x":62, "y":45, "width":32, "height":64}, # zirh kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+1, "x":62, "y": 9, "width":32, "height":32}, # kask kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+2, "x":13, "y":13, "width":32, "height":96}, # silah kostumu
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+3, "x":4, "y":127, "width":32, "height":32}, # binek
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+4, "x":70, "y":127, "width":32, "height":32}, # kusak
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+5, "x":4, "y":165, "width":32, "height":32}, # yuzuk1
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+6, "x":37, "y":165, "width":32, "height":32}, # yuzuk2
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+10, "x":70, "y":165, "width":32, "height":32}, # pet
                                        {"index":COSTUME_START_INDEX+11, "x":37, "y":127, "width":32, "height":32}, #aura
Buradaki costume equipment kısmında bulunan sıralamaya baktığınızda slot count 9 ama +11e kadar eklenmiş.

Python:
## Bunu
for i in xrange(item.COSTUME_SLOT_COUNT):
## Bu şekilde değiştirdik.
for i in xrange(12):
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst