Yardım Root.epk Düzenleyince Oyundan Atma

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

ubpatron

Üye
Üye
Mesaj
22
Çözümler
1
Beğeni
2
Puan
408
Ticaret Puanı
0
Root.epk içinden + basarken istediği itemin miktarını yazmayı aktif etmek istedim. Hatta bu forumdan bir arkadaşın konusuydu. Root.epk açıp düzenledim. Auto Pack'ten de güncelledim ama sunucuya bağlanırken oyun tamamen kapanıyor.
 
Muhtemelen Yanlış yaptıgınız bir komut bu hataya neden olabilirsiniz yedegini aldıysanız. Yedek rootu editleyip kapatıp güncelleyip tekrar deneye bilirmisiniz.
 
Serverıma artı basmada item sayısını göstermek istedim. Bu forumda bir arkadaşın konusundan yapmaya çalıştım ama hata aldım. Konu oldukça basitti ama niye yapamadım anlamadım. Syserr paylaşın demişsiniz kodları aşağıya paylaşıcam. Birde verilen hata satırını fotoğrafta paylaştım.

Artı Basmada İtem Sayısı Gösterme

Arkadaşımız konusu da bu. Kusura bakmayın kodları 2 parça cevap olarak eklicem. Tek seferde yapmaya çalıştım site dondu.

Oyun dosyalarının içinde ki syserr

Kod:
0604 21:02:09008 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_ae
0604 21:02:09030 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_de
0604 21:02:09050 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_es
0604 21:02:09069 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_fr
0604 21:02:09091 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_gr
0604 21:02:09109 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_it
0604 21:02:09129 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_nl
0604 21:02:09147 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_pl
0604 21:02:09166 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_pt
0604 21:02:09188 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_en
0604 21:02:09206 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_ro
0604 21:02:09226 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_ru
0604 21:02:09245 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_dk
0604 21:02:09265 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_cz
0604 21:02:09283 :: Pack index file fourcc error! pack/locale_hu
0604 21:02:06651 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:31) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
interfaceModule.py(line:12) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
uiInventory.py(line:12) <module>
system.py(line:130) __pack_import

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unexpected indent (uiRefine.py, line 357)

0604 21:02:06651 :: ============================================================================================================
0604 21:02:06651 :: Abort!!!!

Db Syserr

Kod:
SYSERR: Jun  3 21:24:26 :: pid_init:
Start of pid: 927

SYSERR: Jun  3 21:24:26 :: Start: TABLE_POSTFIX not configured use default
SYSERR: Jun  3 21:24:28 :: Load:  DirectQuery failed(SELECT IP_FROM, IP_TO, COUNTRY_NAME FROM iptocountry)
SYSERR: Jun  3 21:24:40 :: __GetHostInfo: __GetHostInfo() ==> DirectQuery failed(SELECT mIP FROM gmhost)
SYSERR: Jun  3 21:24:43 :: __GetHostInfo: __GetHostInfo() ==> DirectQuery failed(SELECT mIP FROM gmhost)
SYSERR: Jun  4 20:53:50 :: ChildLoop: MySQL connection was reconnected. querying locale set

Channel1 Syserr kodunu eklerken donuyor eklemiyor.
 

Dosya Eklentileri

  • uirefine.png
    uirefine.png
    147,2 KB · Gösterim: 199
Bu hataya göre tab hatası yapmışsınız
Kod:
networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unexpected indent (uiRefine.py, line 357)
uirefine.py 357. satırı kontrol edin. Güncel notepad++ kullanıyorsanız ayarlardan python için boşlukla değiştir seçeneğini kapatmanız gerekli.

Channel1 Syserr kodunu eklerken donuyor eklemiyor.
Zaten tamamını eklemenize gerek yok. Son satırlarda yazanları eklemeniz yeterli :D
 
Klavyenin tab tuşunu kullanarak girintileri ayarlamanız gerekli. Bunla ilgili detaylı bi anlattığım rehber var
 
Rehber videosu bu. Videoda python dili hakkında kısaca bi bahsettim ve tab ayarlarının neler olduğunu, neye göre girinti eklendiği vs.
 
Rehber videosu bu. Videoda python dili hakkında kısaca bi bahsettim ve tab ayarlarının neler olduğunu, neye göre girinti eklendiği vs.


Videonuzu izledim cidden anlamadım. Lütfen paylaştığım fotoğraftan yanlışımı söyler misiniz ?

Kod:
networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.IndentationError'>:unexpected indent (uiRefine.py, line 357)

0605 23:14:07859 :: ============================================================================================================
0605 23:14:07859 :: Abort!!!!

357. satırdaki de onlarla aynı hizadaydı öyle de olmadı birde tab yaparak denedim yine olmadı.
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    147,5 KB · Gösterim: 190
.... olarak gözüken yerin hepsi yanlış. ---> olarak gözükmesi gerekiyor. Oraları tab tuşu ile yeniden düzenleyin.
Tab tuşuna bastığınız halde yine boşluk olarak ekliyorsa
Ayarlar -> Tercihler -> Dil Menüsü -> Sekme Ayarları kısmından python'u seçin ve boşlukla değiştir seçeneğini kaldırınız.
 
.... olarak gözüken yerin hepsi yanlış. ---> olarak gözükmesi gerekiyor. Oraları tab tuşu ile yeniden düzenleyin.
Tab tuşuna bastığınız halde yine boşluk olarak ekliyorsa
Ayarlar -> Tercihler -> Dil Menüsü -> Sekme Ayarları kısmından python'u seçin ve boşlukla değiştir seçeneğini kaldırınız.

Dediğini yaptım ama yine aynı satırda hata verdi. Ben beceremiyorum demek ki cidden sinirlerim bozuldu kaç gündür uğraşıyorum.

Kod:
import app
import net
import player
import item
import ui
import uiToolTip
import mouseModule
import localeInfo
import uiCommon
import constInfo
class RefineDialog(ui.ScriptWindow):
    makeSocketSuccessPercentage = ( 100, 33, 20, 15, 10, 5, 0 )
    upgradeStoneSuccessPercentage = ( 30, 29, 28, 27, 26, 25, 24, 23, 22 )
    upgradeArmorSuccessPercentage = ( 99, 66, 33, 33, 33, 33, 33, 33, 33 )
    upgradeAccessorySuccessPercentage = ( 99, 88, 77, 66, 33, 33, 33, 33, 33 )
    upgradeSuccessPercentage = ( 99, 66, 33, 33, 33, 33, 33, 33, 33 )
    def __init__(self):
        ui.ScriptWindow.__init__(self)
        self.__LoadScript()
        self.scrollItemPos = 0
        self.targetItemPos = 0
    def __LoadScript(self):
        self.__LoadQuestionDialog()
        try:
            pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
            pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "uiscript/refinedialog.py")
        except:
            import exception
            exception.Abort("RefineDialog.__LoadScript.LoadObject")
        try:
            self.board = self.GetChild("Board")
            self.titleBar = self.GetChild("TitleBar")
            self.successPercentage = self.GetChild("SuccessPercentage")
            self.GetChild("AcceptButton").SetEvent(self.OpenQuestionDialog)
            self.GetChild("CancelButton").SetEvent(self.Close)
        except:
            import exception
            exception.Abort("RefineDialog.__LoadScript.BindObject")
        ## 936 : 개량 확률 표시 안함
        ##if 936 == app.GetDefaultCodePage():
        self.successPercentage.Hide()
        toolTip = uiToolTip.ItemToolTip()
        toolTip.SetParent(self)
        toolTip.SetPosition(15, 38)
        toolTip.SetFollow(False)
        toolTip.Show()
        self.toolTip = toolTip
        self.titleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.Close))
    def __del__(self):
        ui.ScriptWindow.__del__(self)
    def __LoadQuestionDialog(self):
        self.dlgQuestion = ui.ScriptWindow()
        try:
            pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
            pyScrLoader.LoadScriptFile(self.dlgQuestion, "uiscript/questiondialog2.py")
        except:
            import exception
            exception.Abort("RefineDialog.__LoadQuestionDialog.LoadScript")
        try:
            GetObject=self.dlgQuestion.GetChild
            GetObject("message1").SetText(localeInfo.REFINE_DESTROY_WARNING)
            GetObject("message2").SetText(localeInfo.REFINE_WARNING2)
            GetObject("accept").SetEvent(ui.__mem_func__(self.Accept))
            GetObject("cancel").SetEvent(ui.__mem_func__(self.dlgQuestion.Hide))
        except:
            import exception
            exception.Abort("SelectCharacterWindow.__LoadQuestionDialog.BindObject")
    def Destroy(self):
        self.ClearDictionary()
        self.board = 0
        self.successPercentage = 0
        self.titleBar = 0
        self.toolTip = 0
        self.dlgQuestion = 0
    def GetRefineSuccessPercentage(self, scrollSlotIndex, itemSlotIndex):
        if -1 != scrollSlotIndex:
            if player.IsRefineGradeScroll(scrollSlotIndex):
                curGrade = player.GetItemGrade(itemSlotIndex)
                itemIndex = player.GetItemIndex(itemSlotIndex)
                item.SelectItem(itemIndex)
                itemType = item.GetItemType()
                itemSubType = item.GetItemSubType()
                if item.ITEM_TYPE_METIN == itemType:
                    if curGrade >= len(self.upgradeStoneSuccessPercentage):
                        return 0
                    return self.upgradeStoneSuccessPercentage[curGrade]
                elif item.ITEM_TYPE_ARMOR == itemType:
                    if item.ARMOR_BODY == itemSubType:
                        if curGrade >= len(self.upgradeArmorSuccessPercentage):
                            return 0
                        return self.upgradeArmorSuccessPercentage[curGrade]
                    else:
                        if curGrade >= len(self.upgradeAccessorySuccessPercentage):
                            return 0
                        return self.upgradeAccessorySuccessPercentage[curGrade]
                else:
                    if curGrade >= len(self.upgradeSuccessPercentage):
                        return 0
                    return self.upgradeSuccessPercentage[curGrade]
        for i in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM+1):
            if 0 == player.GetItemMetinSocket(itemSlotIndex, i):
                break
        return self.makeSocketSuccessPercentage[i]
    def Open(self, scrollItemPos, targetItemPos):
        self.scrollItemPos = scrollItemPos
        self.targetItemPos = targetItemPos
        percentage = self.GetRefineSuccessPercentage(scrollItemPos, targetItemPos)
        if 0 == percentage:
            return
        self.successPercentage.SetText(localeInfo.REFINE_SUCCESS_PROBALITY % (percentage))
        itemIndex = player.GetItemIndex(targetItemPos)
        self.toolTip.ClearToolTip()
        metinSlot = []
        for i in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM):
            metinSlot.append(player.GetItemMetinSocket(targetItemPos, i))
        self.toolTip.AddItemData(itemIndex, metinSlot)
        self.UpdateDialog()
        self.SetTop()
        self.Show()
    def UpdateDialog(self):
        newWidth = self.toolTip.GetWidth() + 30
        newHeight = self.toolTip.GetHeight() + 98
        self.board.SetSize(newWidth, newHeight)
        self.titleBar.SetWidth(newWidth-15)
        self.SetSize(newWidth, newHeight)
        (x, y) = self.GetLocalPosition()
        self.SetPosition(x, y)
    def OpenQuestionDialog(self):
        percentage = self.GetRefineSuccessPercentage(-1, self.targetItemPos)
        if 100 == percentage:
            self.Accept()
            return
        self.dlgQuestion.SetTop()
        self.dlgQuestion.Show()
    def Accept(self):
        net.SendItemUseToItemPacket(self.scrollItemPos, self.targetItemPos)
        self.Close()
    def Close(self):
        self.dlgQuestion.Hide()
        self.Hide()
    def OnPressEscapeKey(self):
        self.Close()
        return True
class RefineDialogNew(ui.ScriptWindow):
    def __init__(self):
        ui.ScriptWindow.__init__(self)
        self.__Initialize()
        self.isLoaded = False
    def __Initialize(self):
        self.dlgQuestion = None
        self.children = []
        self.vnum = 0
        self.targetItemPos = 0
        self.dialogHeight = 0
        self.cost = 0
        self.percentage = 0
        self.type = 0
    def __LoadScript(self):
        try:
            pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
            pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "uiscript/refinedialog.py")
        except:
            import exception
            exception.Abort("RefineDialog.__LoadScript.LoadObject")
        try:
            self.board = self.GetChild("Board")
            self.titleBar = self.GetChild("TitleBar")
            self.probText = self.GetChild("SuccessPercentage")
            self.costText = self.GetChild("Cost")
            self.successPercentage = self.GetChild("SuccessPercentage")
            self.GetChild("AcceptButton").SetEvent(self.OpenQuestionDialog)
            self.GetChild("CancelButton").SetEvent(self.CancelRefine)
        except:
            import exception
            exception.Abort("RefineDialog.__LoadScript.BindObject")
        ## 936 : 개량 확률 표시 안함
        ##if 936 == app.GetDefaultCodePage():
        self.successPercentage.Hide()
        toolTip = uiToolTip.ItemToolTip()
        toolTip.SetParent(self)
        toolTip.SetFollow(False)
        toolTip.SetPosition(15, 38)
        toolTip.Show()
        self.toolTip = toolTip
        self.slotList = []
        for i in xrange(3):
            slot = self.__MakeSlot()
            slot.SetParent(toolTip)
            slot.SetWindowVerticalAlignCenter()
            self.slotList.append(slot)
        itemImage = self.__MakeItemImage()
        itemImage.SetParent(toolTip)
        itemImage.SetWindowVerticalAlignCenter()
        itemImage.SetPosition(-35, 0)
        self.itemImage = itemImage
        self.titleBar.SetCloseEvent(ui.__mem_func__(self.CancelRefine))
        self.isLoaded = True
    def __del__(self):
        ui.ScriptWindow.__del__(self)
    def __MakeSlot(self):
        slot = ui.ImageBox()
        slot.LoadImage("d:/ymir work/ui/public/slot_base.sub")
        slot.Show()
        self.children.append(slot)
        return slot
    def __MakeItemImage(self):
        itemImage = ui.ImageBox()
        itemImage.Show()
        self.children.append(itemImage)
        return itemImage
    def __MakeThinBoard(self):
        thinBoard = ui.ThinBoard()
        thinBoard.SetParent(self)
        thinBoard.Show()
        self.children.append(thinBoard)
        return thinBoard
    def Destroy(self):
        self.ClearDictionary()
        self.dlgQuestion = None
        self.board = 0
        self.probText = 0
        self.costText = 0
        self.titleBar = 0
        self.toolTip = 0
        self.successPercentage = None
        self.slotList = []
        self.children = []
    def Open(self, targetItemPos, nextGradeItemVnum, cost, prob, type):
        if False == self.isLoaded:
            self.__LoadScript()
        self.__Initialize()
        self.targetItemPos = targetItemPos
        self.vnum = nextGradeItemVnum
        self.cost = cost
        self.percentage = prob
        self.type = type
        self.probText.SetText(localeInfo.REFINE_SUCCESS_PROBALITY % (self.percentage))
        self.costText.SetText(localeInfo.REFINE_COST % (self.cost))
        self.toolTip.ClearToolTip()
        metinSlot = []
        for i in xrange(player.METIN_SOCKET_MAX_NUM):
            metinSlot.append(player.GetItemMetinSocket(targetItemPos, i))
        attrSlot = []
        for i in xrange(player.ATTRIBUTE_SLOT_MAX_NUM):
            attrSlot.append(player.GetItemAttribute(targetItemPos, i))
        self.toolTip.AddRefineItemData(nextGradeItemVnum, metinSlot, attrSlot)
        item.SelectItem(nextGradeItemVnum)
        self.itemImage.LoadImage(item.GetIconImageFileName())
        xSlotCount, ySlotCount = item.GetItemSize()
        for slot in self.slotList:
            slot.Hide()
        for i in xrange(min(3, ySlotCount)):
            self.slotList[i].SetPosition(-35, i*32 - (ySlotCount-1)*16)
            self.slotList[i].Show()
        self.dialogHeight = self.toolTip.GetHeight() + 46
        self.UpdateDialog()
        self.SetTop()
        self.Show()
    def Close(self):
        self.dlgQuestion = None
        self.Hide()
    def AppendMaterial(self, vnum, count):
        slot = self.__MakeSlot()
        slot.SetParent(self)
        slot.SetPosition(15, self.dialogHeight)
        itemImage = self.__MakeItemImage()
        itemImage.SetParent(slot)
        item.SelectItem(vnum)
        itemImage.LoadImage(item.GetIconImageFileName())
        thinBoard = self.__MakeThinBoard()
        thinBoard.SetPosition(50, self.dialogHeight)
        thinBoard.SetSize(191, 20)
        textLine = ui.TextLine()
        textLine.SetParent(thinBoard)
        textLine.SetFontName(localeInfo.UI_DEF_FONT)
        textLine.SetPackedFontColor(0xffdddddd)
        textLine.SetText("%s x %02d" % (item.GetItemName(), count))
        textLine.SetOutline()
        textLine.SetFeather(False)
        textLine.SetWindowVerticalAlignCenter()
        textLine.SetVerticalAlignCenter()
        if localeInfo.IsARABIC():
            (x,y) = textLine.GetTextSize()
            textLine.SetPosition(x, 0)
        else:
            textLine.SetPosition(15, 0)
        textLine.Show()
        self.children.append(textLine)
        self.dialogHeight += 34
        self.UpdateDialog()
    def UpdateDialog(self):
        newWidth = self.toolTip.GetWidth() + 60
        newHeight = self.dialogHeight + 69
        ## 936 : 개량 확률 표시 안함
        ##if 936 == app.GetDefaultCodePage():
        newHeight -= 8
        if localeInfo.IsARABIC():
            self.board.SetPosition( newWidth, 0 )
            (x, y) = self.titleBar.GetLocalPosition()
            self.titleBar.SetPosition( newWidth - 15, y )
        self.board.SetSize(newWidth, newHeight)
        self.toolTip.SetPosition(15 + 35, 38)
        self.titleBar.SetWidth(newWidth-15)
        self.SetSize(newWidth, newHeight)
        (x, y) = self.GetLocalPosition()
        self.SetPosition(x, y)
    def OpenQuestionDialog(self):
        if 100 == self.percentage:
            self.Accept()
            return
        if 5 == self.type: ## 무신의 축복서
            self.Accept()
            return
        dlgQuestion = uiCommon.QuestionDialog2()
        dlgQuestion.SetText2(localeInfo.REFINE_WARNING2)
        dlgQuestion.SetAcceptEvent(ui.__mem_func__(self.Accept))
        dlgQuestion.SetCancelEvent(ui.__mem_func__(dlgQuestion.Close))
        if 3 == self.type: ## 현철
            dlgQuestion.SetText1(localeInfo.REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_1)
            dlgQuestion.SetText2(localeInfo.REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_2)
        elif 2 == self.type: ## 축복서
            dlgQuestion.SetText1(localeInfo.REFINE_DOWN_GRADE_WARNING)
        else:
            dlgQuestion.SetText1(localeInfo.REFINE_DESTROY_WARNING)
        dlgQuestion.Open()
        self.dlgQuestion = dlgQuestion
    def Accept(self):
        net.SendRefinePacket(self.targetItemPos, self.type)
        self.Close()
    def CancelRefine(self):
        net.SendRefinePacket(255, 255)
        self.Close()
    def OnPressEscapeKey(self):
        self.CancelRefine()
        return True

Temiz kod bu arkadaşın dediğin bir türlü ekleyemedim.
 
.... gözüken yerleri tab atarak düzeltecekseniz. Zor bir şey değil
 
Geri
Üst