Çözüldü Rendertarget taş ve refine ekranı nasıl kaldırabilirim

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

TRBonus

Üye
Üye
Mesaj
15
Beğeni
2
Puan
78
Adsız.png
Adsız2.png


Volvox render target sistemi ekledim ,refine ve taş basma ekranından nasıl kaldırabiliirm bi bilgisi olan yardım edebilirmi?
 

Yeniceri

Jamais vu
Site yetkilisi
Süper Moderatör
Geliştirici
Yardımsever Üye
Yazar
Mesaj
2.717
Beğeni
2.308
Puan
1.819
Ben olsam AddItemData üzerinden fixlemezdim. Çünkü ilerleyen zamanlarda AddItemData'ya başka argümanlar eklendiğinde karışıklık veya bug olabilir.(Mesela evrim sistemi gibi)

Deneme şansım yok ama şu şekilde deneyebilirsin:

uitooltip.py ekle:
Python:
import uiRefine
import uiAttachMetin

Ara:
Python:
def __ModelPreview(self, Vnum, test, model):

Altına ekle:
Python:
self.tas_ekrani = uiAttachMetin.AttachMetinDialog
self.refine = uiRefine.RefineDialog
self.refine2 = uiRefine.RefineDialogNew #varsa

if self.tas_ekrani or self.refine or self.refine2:
    return
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Üst