Çözüldü Questin Hatalı Yeri Neresi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

LethalStrikeR

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
Üye
Mesaj
694
Çözümler
41
Beğeni
165
Puan
609
Ticaret Puanı
0
Merhaba;
Asker at için quest hazırladım ama npcye tıklayınca böyle oluyor;
0510_005142.jpg

Lua (Quest):
quest take_a_horse begin
    state start begin
        when 20349.chat."At sürmek istiyorum." begin
            say_title(""..mob_name(npc.get_race())..":")
            if (horse.get_grade() == 0) then
                if pc.count_item(50050) >= 21 then -- asker at için 21 madalyon
                    say("Ah, at madalyonun var, harika! Artık tek")
                    say("300.000 Yang ödeyerek bir asker ata sahip[ENTER]olabilirsin.")
                    if (pc.getmoney() >= 300000) and pc.count_item(50050) >= 21 then
                        say_reward("Yeterli paraya sahipsin, sana bir asker at veriyorum.")
                        say_reward("")
                        pc.changemoney(-300000)
                        pc.removeitem("50050", 21)
                        pc.removeitem("50052", 1)
                        horse.unride()
                        while horse.get_level() < 21 begin
                            horse.advance()
                        end
                        horse.ride()
                        pc.give_item2("50053", 1)
                        pc . set_skill_level ( 131 , 10 )
                        pc . set_skill_level ( 137 , 50 )
                        pc . set_skill_level ( 138 , 50 )
                        pc . set_skill_level ( 139 , 50 )
                    else
                        say_reward("Yeterli paraya veya madalyona sahip değilsin.")
                        say_reward("")
                    end
                else
                    say("")
                    say("Asker at alabilmek için bana bir kaç malzeme[ENTER]getirmelisin. Kendini kanıtlarsan bir at sahibi olabilirsin.")
                    say("İhtiyacın olan malzemeler:")
                    say_reward("    21 adet at madalyonu")
                    say_reward("    300.000 Yang")
                end

            elseif horse.get_grade() == 1 then
                say("Zaten bir asker ata sahipsin, daha ötesi yok...")
            end
        end
    end
end
 
Son düzenleme:
Çözüm
quest/object/20349 klasörüne girin ve içerisindeki her şeyi silin.(yedek almayı unutmayın)
daha sonra quest/ dizininde quest_list diye bir dosya varsa(yada sonu _list ile biten herhangi bir dosya) bu quest dosyasının adını onun içine ekleyin.
Son olarak questi tekrar okutun.

questin ilk kodunda quest take_a_horse begin diye tanımlama yapmışsınız, bu yüzden quest dosyasının adının da take_a_horse olmasına dikkat edin.
Merhaba, fotoğraf da "seyis:" yazısı var, ama questde "seyis:" kelimesi yok eminmisiniz doğru quest olduğuna ?
 
Öncelikle quest ile ilgili pek bi bilgim yok.

if pc.count_item(50050) >= 21 then -- asker at için 21 madalyon

- - yazan yer kodu yorum satırı halinemi getiriyor?
 
Kod:
 when 20349.chat."At sürmek istiyorum." begin
doğru npc olduğundan emin miyiz questte bi sorun yok
 
quest/object/20349 klasörüne girin ve içerisindeki her şeyi silin.(yedek almayı unutmayın)
daha sonra quest/ dizininde quest_list diye bir dosya varsa(yada sonu _list ile biten herhangi bir dosya) bu quest dosyasının adını onun içine ekleyin.
Son olarak questi tekrar okutun.

questin ilk kodunda quest take_a_horse begin diye tanımlama yapmışsınız, bu yüzden quest dosyasının adının da take_a_horse olmasına dikkat edin.
 
Çözüm
quest/object/20349 klasörüne girin ve içerisindeki her şeyi silin.(yedek almayı unutmayın)
daha sonra quest/ dizininde quest_list diye bir dosya varsa(yada sonu _list ile biten herhangi bir dosya) bu quest dosyasının adını onun içine ekleyin.
Son olarak questi tekrar okutun.

questin ilk kodunda quest take_a_horse begin diye tanımlama yapmışsınız, bu yüzden quest dosyasının adının da quest take_a_horse olmasına dikkat edin.
Lua (Quest):
if (horse.get_grade() == 0) then
Questi çalıştırdığımda hesabın at seviyesi acemi at olmadığı için böyle bir ekran geliyor olabilir mi ?
 
Lua (Quest):
if (horse.get_grade() == 0) then
Questi çalıştırdığımda hesabın at seviyesi acemi at olmadığı için böyle bir ekran geliyor olabilir mi ?
Sanmıyorum. Çünkü dediğiniz gibi olsa bile, bir üstündeki chat kısmını okuması lazım.
Söylediklerimi uyguladınız mı?
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst