Çözüldü Party rol sınırını kaldırma

  • Konuyu açan Konuyu açan legendxxx
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 89
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Çözüm
party.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
    // PARTY_ROLE_LIMIT_LEVEL_BUG_FIX
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER]        = m_iLeadership >= 10 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_HASTE]            = m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_TANKER]            = m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_BUFFER]            = m_iLeadership >= 25 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_SKILL_MASTER]    = m_iLeadership >= 35 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_DEFENDER]        = m_iLeadership >= 40 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER]        += m_iLeadership >= 40 ? 1 : 0;
    // END_OF_PARTY_ROLE_LIMIT_LEVEL_BUG_FIX

bu kod satırları ilgili geldi gözüme,
m_iLeadership >= 10 ? 1 : 0; liderlik seviyesi ile alakalı 10 oldugunda 1 kısıye attack rolü veriyor
m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0; 20 oldugunda sevıye hem haste hem tank verebılıyorsun ayrıca attacker yani...
party.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
    // PARTY_ROLE_LIMIT_LEVEL_BUG_FIX
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER]        = m_iLeadership >= 10 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_HASTE]            = m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_TANKER]            = m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_BUFFER]            = m_iLeadership >= 25 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_SKILL_MASTER]    = m_iLeadership >= 35 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_DEFENDER]        = m_iLeadership >= 40 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER]        += m_iLeadership >= 40 ? 1 : 0;
    // END_OF_PARTY_ROLE_LIMIT_LEVEL_BUG_FIX

bu kod satırları ilgili geldi gözüme,
m_iLeadership >= 10 ? 1 : 0; liderlik seviyesi ile alakalı 10 oldugunda 1 kısıye attack rolü veriyor
m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0; 20 oldugunda sevıye hem haste hem tank verebılıyorsun ayrıca attacker yani binevi liderlik P oldugunda tum ozellıklerın aktıf olmasıyla alakalı durum ? işareti 1 yazan yer de max kişi sayısı
m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER] += m_iLeadership >= 40 ? 1 : 0;
40 level P ise liderlik P de max 2 kısıye attack bufu verıyoruz
m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER] += m_iLeadership >= 40 ? 3 : 0;
3 yaparsak bu sayı artabılır dıye dusunuyorum denemedım baska bır yerde degısıklık yapmak gerekır mı bılmıyorum denemek ıstersen hata cozumlerıne bakarız
 
Çözüm
party.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
    // PARTY_ROLE_LIMIT_LEVEL_BUG_FIX
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER]        = m_iLeadership >= 10 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_HASTE]            = m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_TANKER]            = m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_BUFFER]            = m_iLeadership >= 25 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_SKILL_MASTER]    = m_iLeadership >= 35 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_DEFENDER]        = m_iLeadership >= 40 ? 1 : 0;
    m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER]        += m_iLeadership >= 40 ? 1 : 0;
    // END_OF_PARTY_ROLE_LIMIT_LEVEL_BUG_FIX

bu kod satırları ilgili geldi gözüme,
m_iLeadership >= 10 ? 1 : 0; liderlik seviyesi ile alakalı 10 oldugunda 1 kısıye attack rolü veriyor
m_iLeadership >= 20 ? 1 : 0; 20 oldugunda sevıye hem haste hem tank verebılıyorsun ayrıca attacker yani binevi liderlik P oldugunda tum ozellıklerın aktıf olmasıyla alakalı durum ? işareti 1 yazan yer de max kişi sayısı
m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER] += m_iLeadership >= 40 ? 1 : 0;
40 level P ise liderlik P de max 2 kısıye attack bufu verıyoruz
m_anMaxRole[PARTY_ROLE_ATTACKER] += m_iLeadership >= 40 ? 3 : 0;
3 yaparsak bu sayı artabılır dıye dusunuyorum denemedım baska bır yerde degısıklık yapmak gerekır mı bılmıyorum denemek ıstersen hata cozumlerıne bakarız
teşekkürler deneyeceğim
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst