Çözüldü Oto Kırmızı ve Mavi Potun 5 Saniye Engelinde Bende Olmayan Kod!

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Afraz

Cehalet yenilmesi gereken en büyük düşmandır.
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
678
Çözümler
30
Beğeni
181
Puan
604
Ticaret Puanı
0
Adamın Arat Dediği Kod Benim Dosyamda yok?

- affect.h açılır ve aratılır -

Kod:
AFFECT_HOLLY_STONE_POWER = 303,

Altına eklenir

Kod:
AFFECT_ITEM_BLOCK = 603,

Aratılır dediği Kod benim dosyamda yok bunu eklemek önemli bug vs yapılabiliyor ..

Yardımcı Olucaklar için şimdiden teşekkürler.
 
Adamın Arat Dediği Kod Benim Dosyamda yok?

- affect.h açılır ve aratılır -

Kod:
AFFECT_HOLLY_STONE_POWER = 303,

Altına eklenir

Kod:
AFFECT_ITEM_BLOCK = 603,

Aratılır dediği Kod benim dosyamda yok bunu eklemek önemli bug vs yapılabiliyor ..

Yardımcı Olucaklar için şimdiden teşekkürler.
affect.h dosyasını ekler misiniz ?
 
Affect.h:
#ifndef __INC_AFFECT_H
#define __INC_AFFECT_H

class CAffect
{
    public:
        DWORD    dwType;
        BYTE    bApplyOn;
        long    lApplyValue;
        DWORD   dwFlag;
        long    lDuration;
        long    lSPCost;

        static CAffect* Acquire();
        static void Release(CAffect* p);
};

enum EAffectTypes
{
    AFFECT_NONE,

    AFFECT_MOV_SPEED        = 200,
    AFFECT_ATT_SPEED,
    AFFECT_ATT_GRADE,
    AFFECT_INVISIBILITY,
    AFFECT_STR,
    AFFECT_DEX,            // 205
    AFFECT_CON,   
    AFFECT_INT,   
    AFFECT_FISH_MIND_PILL,

    AFFECT_POISON,
    AFFECT_STUN,        // 210
    AFFECT_SLOW,
    AFFECT_DUNGEON_READY,
    AFFECT_DUNGEON_UNIQUE,

    AFFECT_BUILDING,
    AFFECT_REVIVE_INVISIBLE,    // 215
    AFFECT_FIRE,
    AFFECT_CAST_SPEED,
    AFFECT_HP_RECOVER_CONTINUE,
    AFFECT_SP_RECOVER_CONTINUE,

    AFFECT_POLYMORPH,        // 220
    AFFECT_MOUNT,

    AFFECT_WAR_FLAG,        // 222

    AFFECT_BLOCK_CHAT,        // 223
    AFFECT_CHINA_FIREWORK,

    AFFECT_BOW_DISTANCE,    // 225
    AFFECT_DEF_GRADE,        // 226

    AFFECT_PREMIUM_START    = 500,
    AFFECT_EXP_BONUS        = 500,    // 경험의 반지
    AFFECT_ITEM_BONUS        = 501,    // 도둑의 장갑
    AFFECT_SAFEBOX        = 502,  // PREMIUM_SAFEBOX,
    AFFECT_AUTOLOOT        = 503,    // PREMIUM_AUTOLOOT,
    AFFECT_FISH_MIND        = 504,    // PREMIUM_FISH_MIND,
    AFFECT_MARRIAGE_FAST    = 505,    // 원앙의 깃털
    AFFECT_GOLD_BONUS        = 506,    // 돈 드롭확률 50%증가
    AFFECT_PREMIUM_END        = 509,

    AFFECT_MALL            = 510,    // 몰 아이템 에펙트
    AFFECT_NO_DEATH_PENALTY    = 511,    // 용신의 가호 (경험치가 패널티를 한번 막아준다)
    AFFECT_SKILL_BOOK_BONUS    = 512,    // 선인의 교훈 (책 수련 성공 확률이 50% 증가)
    AFFECT_SKILL_NO_BOOK_DELAY    = 513,    // 주안술서

    AFFECT_HAIR    = 514,    // 헤어 효과
    AFFECT_COLLECT = 515, //수집퀘스트
    AFFECT_EXP_BONUS_EURO_FREE = 516, // 경험의 반지 (유럽 버전 14 레벨 이하 기본 효과)
    AFFECT_EXP_BONUS_EURO_FREE_UNDER_15 = 517,
    AFFECT_UNIQUE_ABILITY = 518,

    AFFECT_CUBE_1,
    AFFECT_CUBE_2,
    AFFECT_CUBE_3,
    AFFECT_CUBE_4,
    AFFECT_CUBE_5,
    AFFECT_CUBE_6,
    AFFECT_CUBE_7,
    AFFECT_CUBE_8,
    AFFECT_CUBE_9,
    AFFECT_CUBE_10,
    AFFECT_CUBE_11,
    AFFECT_CUBE_12,

    AFFECT_BLEND,

    AFFECT_HORSE_NAME,
    AFFECT_MOUNT_BONUS,

    AFFECT_AUTO_HP_RECOVERY = 534,
    AFFECT_AUTO_SP_RECOVERY = 535,

    AFFECT_DRAGON_SOUL_QUALIFIED = 540,
    AFFECT_DRAGON_SOUL_DECK_0 = 541,
    AFFECT_DRAGON_SOUL_DECK_1 = 542,


    AFFECT_RAMADAN_ABILITY = 300,
    AFFECT_RAMADAN_RING       = 301,

    AFFECT_NOG_ABILITY = 302,
#ifdef ENABLE_NEW_AFFECT_POTION
            AFFECT_POTION_1 = 303,
            AFFECT_POTION_2 = 304,
            AFFECT_POTION_3 = 305,
            AFFECT_POTION_4 = 306,
            AFFECT_POTION_5 = 307,
            AFFECT_POTION_6 = 308,
#endif

    AFFECT_BLEEDING = 309,
    AFFECT_RED_POSSESION = 174,
    AFFECT_BLUE_POSSESION = 175,
    AFFECT_SOUL_BUFF,
#if defined DBONE_EFFECTS
    AFFECT_DBONE_1=310,
    AFFECT_DBONE_2=311,
    AFFECT_DBONE_3=312,
    AFFECT_DBONE_4=313,
    AFFECT_DBONE_5=314,
#endif
    AFFECT_QUEST_START_IDX = 1000
};

enum EAffectBits
{   
    AFF_NONE,

    AFF_YMIR,
    AFF_INVISIBILITY,
    AFF_SPAWN,

    AFF_POISON,
    AFF_SLOW,
    AFF_STUN,

    AFF_DUNGEON_READY,        // 던전에서 준비 상태
    AFF_DUNGEON_UNIQUE,        // 던전 유니크 (클라이언트에서 컬링되지않음)

    AFF_BUILDING_CONSTRUCTION_SMALL,
    AFF_BUILDING_CONSTRUCTION_LARGE,
    AFF_BUILDING_UPGRADE,

    AFF_MOV_SPEED_POTION,
    AFF_ATT_SPEED_POTION,

    AFF_FISH_MIND,
    AFF_JEOKRANG,
    AFF_CHEONGRANG,
    AFF_JEONGWIHON,        // 전귀혼
    AFF_GEOMGYEONG,        // 검경
    AFF_CHEONGEUN,        // 천근추
    AFF_GYEONGGONG,        // 경공술
    AFF_EUNHYUNG,        // 은형법
    AFF_GWIGUM,            // 귀검
    AFF_TERROR,            // 공포
    AFF_JUMAGAP,        // 주마갑
    AFF_HOSIN,            // 호신
    AFF_BOHO,            // 보호
    AFF_KWAESOK,        // 쾌속
    AFF_MANASHIELD,        // 마나쉴드
    AFF_MUYEONG,        // 무영진 affect
    AFF_REVIVE_INVISIBLE,    // 부활시 잠시동안 무적
    AFF_FIRE,            // 지속 불 데미지
    AFF_GICHEON,        // 기천대공
    AFF_JEUNGRYEOK,        // 증력술
    AFF_TANHWAN_DASH,        // 탄환격용 달리기어펙트
    AFF_PABEOP,            // 파법술
    AFF_CHEONGEUN_WITH_FALL,    // 천근추
    AFF_POLYMORPH,
    AFF_WAR_FLAG1,
    AFF_WAR_FLAG2,
    AFF_WAR_FLAG3,
    AFF_CHINA_FIREWORK,
    AFF_HAIR,    // 헤어
    AFF_GERMANY, // 독일
    AFF_BLEEDING,
    AFF_RED_POSSESION,
    AFF_BLUE_POSSESION,
    AFF_SOUL_BUFF,
#if defined DBONE_EFFECTS
    AFF_DBONE1,//xx
    AFF_DBONE2,//xx
    AFF_DBONE3,//xx
    AFF_DBONE4,//xx
    AFF_DBONE5,//xx
#endif


    AFF_BITS_MAX
};

extern void SendAffectAddPacket(LPDESC d, CAffect * pkAff);

// AFFECT_DURATION_BUG_FIX
enum AffectVariable
{
    // Affect가 무한대로 들어가 있어야 할 경우 사용.
    // 시간을 계속 줄이기 때문에 매우 큰값으로 무한대를 에뮬레이션함.
    //// 24비트는 적으므로 25비트를 사용.
    // ... 25비트 사용한다고 해놓고선 29bit 사용하고 있는 엄청난 주석이란...
    // collect quest에서 무한 시간을 60년으로 사용하고 있으므로, 여기도 60년으로 하자.

    INFINITE_AFFECT_DURATION = 60 * 365 * 24 * 60 * 60
};
// END_AFFECT_DURATION_BUG_FIX

#endif
 
C++:
#ifdef ENABLE_NEW_AFFECT_POTION
            AFFECT_POTION_1 = 303,
            AFFECT_POTION_2 = 304,
            AFFECT_POTION_3 = 305,
            AFFECT_POTION_4 = 306,
            AFFECT_POTION_5 = 307,
            AFFECT_POTION_6 = 308,
#endif

Sende sistem olarak ifdef li eklenmiş burası aradığın yer. Endif in bitişinde enter a bas bir alt satıra geçip ekle
 
knk istediğin yere ekle mesela şunun altına ekle fark etmez o : ama aynı değer de başka affect olmamalı
C++:
AFFECT_RED_POSSESION = 174,
*Yanlış biliyosam düzeltin
 
knk istediğin yere ekle mesela şunun altına ekle fark etmez o : ama aynı değer de başka affect olmamalı
C++:
AFFECT_RED_POSSESION = 174,
*Yanlış biliyosam düzeltin
Affect classının içerisinde tanımlanmasını istemesinin bir sebebi olabilir.Yani global class olabilir anlamında diyorum.Benim dediğimde yanlış olabilir ama tedbir almakta fayda var :)
 
Böylemi xd:
#ifdef ENABLE_NEW_AFFECT_POTION
            AFFECT_POTION_1 = 303,
            AFFECT_POTION_2 = 304,
            AFFECT_POTION_3 = 305,
            AFFECT_POTION_4 = 306,
            AFFECT_POTION_5 = 307,
            AFFECT_POTION_6 = 308,
#endif
AFFECT_ITEM_BLOCK = 603,
 
Bu arada kendi hatamı gördüm.Class global class değil ama tanınlanmasını istediği alan enum EAffectTypes içerisi. enum ne işe yarıyor bir bilgim yok :(
 
Tab Koymama gerek yokmu ? altlarındakinin hepsinde tab koyulmus en başa cünkid ( acemiyim af ola ) Beğeni koyarsan anlamam xd
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst