Ortalama ve Beceri Efsun Nesnesi

Reached

Moderatör
Site yetkilisi
Moderatör
Geliştirici
Yazar
Mesaj
750
Beğeni
608
Puan
829
Paylaşılanda 9128391283129 tane değişken oluşturulmuş, gereksizdi kısacası. Item olarak 75888 (Ortlama) ve 75891 (Beceri) 2 item oluşturun protolarını normal efsun nesnesiyle aynı şekilde alabilirsiniz.


char_item.cpp

C++:
//Ara
else if (item->GetVnum() == 76014)
//Kod bloğunun altına ekle
C++:
                else if (item->GetVnum() == 75888)
                {
                    if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72) && (item2->GetAttributeType(1) == 71)) || ((item2->GetAttributeType(1) == 72) && (item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                    {
                        int32_t value1 = number(50, 70);
                        int32_t value2 = -(number(18,23));
                        item2->SetForceAttribute(0,72,value1);
                        item2->SetForceAttribute(1,71,value2);
                    }
                    else
                    {
                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu e?yayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                        return false;
                    }
                }

                else if (item->GetVnum() == 75891)
                {
                    if ((item2-> GetType() == ITEM_WEAPON) && ((item2->GetAttributeType(0) == 72) && (item2->GetAttributeType(1) == 71)) || ((item2->GetAttributeType(1) == 72) && (item2->GetAttributeType(0) == 71)))
                    {
                        int32_t value1 = -(number(27, 34));
                        int32_t value2 = number(25,30);
                        item2->SetForceAttribute(0, 72, value1);
                        item2->SetForceAttribute(1, 71, value2);
                    }
                    else
                    {
                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Bu e?yayı sadece Ortalama ve Becerili silahlarda kullanabilirsiniz.");
                        return false;
                    }
                }

Kanıt:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.



Not: Diğer forumdan çalıyosanız alıntı olduğunu belirtin.
 
Son düzenleme:

bqofficial

Üye
Üye
Mesaj
103
Beğeni
23
Puan
39
Teşekkür ederim benimde aradığım bir paylaşımdı ancak arkadaşın dediği gibi benim gibi bazı kişiler nereye nasıl ekleneceğini bilmiyor, kodları nereye nasıl bir şekilde ekleyebileceğimizi paylaşırsan güzel olur :)
 

Trashy

Süper Moderatör
Site yetkilisi
Süper Moderatör
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Yazar
Mesaj
2.304
Beğeni
1.641
Puan
1.349
alıntı yapmış nereye nasıl ekleneceğini bilmediği için detay anlatmamış ne için teşekkür ettiğini anlamadım
Eğer kaynak kodlarının ne işe yaradığını biliyorsanız gayet açıklayıcı bir konu nereye ne ekleyeceğin yazıyor.
 

vopen

Üye
Üye
Mesaj
25
Beğeni
4
Puan
40
alıntı yapmış nereye nasıl ekleneceğini bilmediği için detay anlatmamış ne için teşekkür ettiğini anlamadım
emeği geçen arkadaştan özür dilerim yanlış konuya yanlış mesaj yazmışım npc ye ışınlama kodu yazan bir arkadaş vardı ona yazacaktım ne ara buraya geçip yazmışım anlamadım hakkı geçen arkadaştan tekrar özür dilerim.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:

Üst