Çözüldü Oltaya birşey takıldı ama ne olduğu belli değil Sorunu

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

bosymax

Geliştirici
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
214
Çözümler
14
Beğeni
95
Puan
729
Ticaret Puanı
0
yeni bir harita ekledim balık tutmak için fakat eklediğim haritada hiç bir türlü olta başarılı olmuyo sürekli "oltaya birşey takıldı ama ne olduğu belli değil" hatasını gösteriyor, hemen ardından köye geçip orada deniyorum fakat hiç bir problem yok normal şekilde tutuyor balığı.
Acaba bunu engelleyen bir kural mı var bilgisi olan var mı ?
 
Çözüm
Konuyla alakalı şöyle bir çözüm buldum. Denemedim ama umarım işinize yarar.
Söylenene göre burdaki mevzu şu; haritalara göre olasılıklar belirlenmiş. Burda da sonradan eklenen harita için bir olasılık durumu oluşturuluyor. return 0 ise varsayılan olasılığı döndürüyor.

game src/fishing.cpp açılır ve aratılır;
C++:
int GetProbIndexByMapIndex(int index)

Hemen altında şunu göreceksiniz;
C++:
if (index > 60)
        return -1;

Bunun üstüne şunu ekleyin;
C++:
if (index == YENI_HARITANIN_INDEX_NUMARASI)
        return 0;
balık tutma şansını %100 yaparak tekrardan eklediğiniz mape gidip dener misiniz hala tutmuyorsa sorunun asıl kaynağını bulmuş oluruz
 
Arkadaşın dediği sıkıntı bendede vardı onu bi türlü çözemedim balık eventi için oluşturduğumuz mapide iptal etmiştik :)
 
Konuyla alakalı şöyle bir çözüm buldum. Denemedim ama umarım işinize yarar.
Söylenene göre burdaki mevzu şu; haritalara göre olasılıklar belirlenmiş. Burda da sonradan eklenen harita için bir olasılık durumu oluşturuluyor. return 0 ise varsayılan olasılığı döndürüyor.

game src/fishing.cpp açılır ve aratılır;
C++:
int GetProbIndexByMapIndex(int index)

Hemen altında şunu göreceksiniz;
C++:
if (index > 60)
        return -1;

Bunun üstüne şunu ekleyin;
C++:
if (index == YENI_HARITANIN_INDEX_NUMARASI)
        return 0;
 
Çözüm
balık tutma şansını %100 yaparak tekrardan eklediğiniz mape gidip dener misiniz hala tutmuyorsa sorunun asıl kaynağını bulmuş oluruz
Arkadaşın dediği sıkıntı bendede vardı onu bi türlü çözemedim balık eventi için oluşturduğumuz mapide iptal etmiştik :)

Konuyla alakalı şöyle bir çözüm buldum. Denemedim ama umarım işinize yarar.
Söylenene göre burdaki mevzu şu; haritalara göre olasılıklar belirlenmiş. Burda da sonradan eklenen harita için bir olasılık durumu oluşturuluyor. return 0 ise varsayılan olasılığı döndürüyor.

game src/fishing.cpp açılır ve aratılır;
C++:
int GetProbIndexByMapIndex(int index)

Hemen altında şunu göreceksiniz;
C++:
if (index > 60)
        return -1;

Bunun üstüne şunu ekleyin;
C++:
if (index == YENI_HARITANIN_INDEX_NUMARASI)
        return 0;
yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim @Yenicerii moderatorumuzun söylediği gibi yapınca sorun çözüldü. :)
balık ismi sorunu cozuldu.png
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Sorununuzun çözülmesine sevindim :)
Dolayısıyla konuyu Çözüldü olarak işaretleyip kapatıyorum.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst