- Mesaj
- 637
- Çözümler
- 46
- Beğeni
- 1.011
- Puan
- 1.130
- Ticaret Puanı
- 1
Silinenden sonra moralim bozuk hiç ellemeden 7-8 ay öylece elimi çekmiştim mt2den. Temmuzun ortalarında tekrar ani bir karar alıp geri dönüş yaptım. Eski dosyalar ile aynı kafa yapısında benzer sistemler ile yoluma başladım. Bu güne kadar yaptığım işlemler aşağıda =)
Lonca lideri ve generali sistemi.
Yeni düzen derece sistemi. (Bana hep isim yanın bir unvanın olması garip geliyordu. Hem ismi uzatıyor hem de benzer mmorpg lere göre garip kalıyordu.)
Overfall premium sistemi. ( Client kısmını yeniden yazmak zorunda kaldım =( )
Rc Rank sistemi.
3D Hareketli kanat sistemi. (Ölünce hareket etme olayını fixlemek ölüm gibiydi.)
Kostüm silah sistemi.
Kostüm pet sistemi. (Piyasa ile alakası olmadan Kostüm binek sistemi örnek alınarak yeniden geliştirildi.)
Kostüm binek sistemi.
Kostüm gizleme sistemi.
Çevrim dışı pazar sistemi. (dracaryS) (Sistem gördüğüm en temiz yapıdaki offlineshop olabilir. Üzerinde çalışmalarım devam ediyor.)
*Bana göre temelinde olması veya olmaması gereken şeylerini düzelttim:
-Oyuncu item almak için pazarı açtığında Render target bölümünü ön izleme olarak görmesiydi. Bu kadar performansa dayalı bir yapıda bu çok garip kalıyordu. Kaldırdım.
-Log sistemi item stock max değerlerine uyarlı değildi. Uyarladım.
-Sistemin hiç bir yerinde yang veri tipi bir birini karşılamıyordu. Tüm veri tipleri biri birine eşitledim.
-Pazar isimlerinde aşırı derece kayma oluyordu. Yeniden düzenledim.
-Yanında gelen pazar dekorasyon sistemi tekrardan ele alınacak.
-İtemi tükenen pazarlar açık kalıyordu. Yeni bir eklenti yazılıp önlemi alındı. (defineli olarak)
-Hiç bir sınır olmadan her haritada açılıyordu. Yeni bir eklenti yazılıp önlemi alındı. (defineli olarak)
-Hiç bir sınırı olmadan her kanalda açılıyordu. Yeni bir eklenti yazılıp önlemi alındı. (defineli olarak)
-Tc pazarı benzeri alınan itemler pazarda veri olarak kalıp alan kişiyi gösteriyordu. Yeni bir eklenti yazılıp kapatıldı. (defineli olarak)
-Alınan itemlerin verileri veri tabanında tutuluyordu. Yeni bir eklenti yazılıp kapatıldı. (defineli olarak, log sisteminden hariç olarak tutuluyordu bu olay.)
-Pazar sahiplerinin isimleri sadece pazar sahibine görünecek şekilde yeniden düzenlendi. (en karın ağrısı yeri bu olabilir.)
-Mevcut haliyle geliştirmeyi hedeflediğim şeyler. Pazar yanına ışınlanma. Ve pazar kapalıyken pazardaki para çekemem olayını düzenleme (Tekrar pazar açamadan ne pazardaki para görünüyor nede çekilebiliyor.).
Ekranın sağına hızlı menü sistemi eklendi.
Efsun botu. (Efsun atma hızı ayarlanabilir. Premium sistemine bağlı.)
Toplu sil / sat sistemi. (@kado45 kardeşimin geliştirmesi ile başka bir hal aldı.)
Zindan bilgi sistemi. (Çok eksiği var. Şimdilik görüntü olasun diye ekledim.)
Cube renewal sistemi.
Long long yang sistemi.
Max item stack sistemi.
Yeni bonuslar.
Psm sistemi.
Kuşak sistemi.
Sis kaldırma fix.
Demirci pencere açık tutma ve gerekli itemleri adetli sistemi.
Discord Rpc ve Katıl eklentisi sistemi.
Yeni drop penceresi sistemi.
K envanter sistemi. (Kaldırılacak. Geçici görsel amaçlı eklendi.)
Hızlı envanter düzenleme.
Hızlı kanal değiştirme sistemi.
Metin keserken çıkan mobların efektleri kapatıldı.
Düşen itemlerin özelliğine göre isimlerinin renklenmesi ve bk ların isimlerinin gösterilmesi sistemi.
Toplama filitresi (Kesinlikle kaldırılacak veya baştan düzenlenecek. Aşırı derece sistem eklememe ve kaldırmama engel oluyor.)
İsim yüksekliği sistemi.
Mob scale sistemi.
Bugtan kurtulma sistemi.
Dönüşümden çıkma eklentisi.
Ok çantası sistemi.
İsim optimizasyon sistemi.
İtemlerin specular fixi.
Target info sistemi. (Biraz oynama yaptım.)
Mini map metin ve bossların görünmesi sistemi.
Oyun içi nesne market sistemi. (Görüntü için eklendi. Kaldırılacak.)
Render target sistemi. (Gene başıma bela . Ekleyince veya sonrada bu kadar hızlı bozulan sistem yoktur )
Oyuncu engelleme sistemi.
Shining sistemi.
Highlight sistemi.
Tradable sistemi.
Kostüm süresi uzatma sistemi.
Lonca sistemleri.
-Toplantı sistemi.
-Açık liderler sistemi.
-Gelişmiş savaş ilanı sistemi.
-Gelişmiş savaş istatistik sistemi.
-Savaş haritasında giyilemeyecekler sistemi.
-Savaş haritasında giyilip çıkarılan itemlerin ayrıntılı şekilde gözükeceği sistem.
-Savaş başlangıcı sistemi.
-Savaşa katıl izin sistemi.
-Casus sistemi.
-Lonca big notice sistemi.
Bot kontrol sistemi.
Karakter güvenlik sistemi.
Canavarlar canlarının görünmesi.
Karakterlerin canlarının yüzde olarak gözükmesi.
İtem ruh a bağlama sistemi.
Ox Renewal sistemi.
Full notice sistemi.
Son olarak Ronark sistemi. (Bu sistem hakkında yazacağım bir açıklama yok. Daha kendi aklımdaki sorunlarını derleyebilmiş değilim.)
Lonca lideri ve generali sistemi.
Yeni düzen derece sistemi. (Bana hep isim yanın bir unvanın olması garip geliyordu. Hem ismi uzatıyor hem de benzer mmorpg lere göre garip kalıyordu.)
Overfall premium sistemi. ( Client kısmını yeniden yazmak zorunda kaldım =( )
Rc Rank sistemi.
3D Hareketli kanat sistemi. (Ölünce hareket etme olayını fixlemek ölüm gibiydi.)
Kostüm silah sistemi.
Kostüm pet sistemi. (Piyasa ile alakası olmadan Kostüm binek sistemi örnek alınarak yeniden geliştirildi.)
Kostüm binek sistemi.
Kostüm gizleme sistemi.
Çevrim dışı pazar sistemi. (dracaryS) (Sistem gördüğüm en temiz yapıdaki offlineshop olabilir. Üzerinde çalışmalarım devam ediyor.)
*Bana göre temelinde olması veya olmaması gereken şeylerini düzelttim:
-Oyuncu item almak için pazarı açtığında Render target bölümünü ön izleme olarak görmesiydi. Bu kadar performansa dayalı bir yapıda bu çok garip kalıyordu. Kaldırdım.
-Log sistemi item stock max değerlerine uyarlı değildi. Uyarladım.
-Sistemin hiç bir yerinde yang veri tipi bir birini karşılamıyordu. Tüm veri tipleri biri birine eşitledim.
-Pazar isimlerinde aşırı derece kayma oluyordu. Yeniden düzenledim.
-Yanında gelen pazar dekorasyon sistemi tekrardan ele alınacak.
-İtemi tükenen pazarlar açık kalıyordu. Yeni bir eklenti yazılıp önlemi alındı. (defineli olarak)
-Hiç bir sınır olmadan her haritada açılıyordu. Yeni bir eklenti yazılıp önlemi alındı. (defineli olarak)
-Hiç bir sınırı olmadan her kanalda açılıyordu. Yeni bir eklenti yazılıp önlemi alındı. (defineli olarak)
-Tc pazarı benzeri alınan itemler pazarda veri olarak kalıp alan kişiyi gösteriyordu. Yeni bir eklenti yazılıp kapatıldı. (defineli olarak)
-Alınan itemlerin verileri veri tabanında tutuluyordu. Yeni bir eklenti yazılıp kapatıldı. (defineli olarak, log sisteminden hariç olarak tutuluyordu bu olay.)
-Pazar sahiplerinin isimleri sadece pazar sahibine görünecek şekilde yeniden düzenlendi. (en karın ağrısı yeri bu olabilir.)
-Mevcut haliyle geliştirmeyi hedeflediğim şeyler. Pazar yanına ışınlanma. Ve pazar kapalıyken pazardaki para çekemem olayını düzenleme (Tekrar pazar açamadan ne pazardaki para görünüyor nede çekilebiliyor.).
Ekranın sağına hızlı menü sistemi eklendi.
Efsun botu. (Efsun atma hızı ayarlanabilir. Premium sistemine bağlı.)
Toplu sil / sat sistemi. (@kado45 kardeşimin geliştirmesi ile başka bir hal aldı.)
Zindan bilgi sistemi. (Çok eksiği var. Şimdilik görüntü olasun diye ekledim.)
Cube renewal sistemi.
Long long yang sistemi.
Max item stack sistemi.
Yeni bonuslar.
Psm sistemi.
Kuşak sistemi.
Sis kaldırma fix.
Demirci pencere açık tutma ve gerekli itemleri adetli sistemi.
Discord Rpc ve Katıl eklentisi sistemi.
Yeni drop penceresi sistemi.
K envanter sistemi. (Kaldırılacak. Geçici görsel amaçlı eklendi.)
Hızlı envanter düzenleme.
Hızlı kanal değiştirme sistemi.
Metin keserken çıkan mobların efektleri kapatıldı.
Düşen itemlerin özelliğine göre isimlerinin renklenmesi ve bk ların isimlerinin gösterilmesi sistemi.
Toplama filitresi (Kesinlikle kaldırılacak veya baştan düzenlenecek. Aşırı derece sistem eklememe ve kaldırmama engel oluyor.)
İsim yüksekliği sistemi.
Mob scale sistemi.
Bugtan kurtulma sistemi.
Dönüşümden çıkma eklentisi.
Ok çantası sistemi.
İsim optimizasyon sistemi.
İtemlerin specular fixi.
Target info sistemi. (Biraz oynama yaptım.)
Mini map metin ve bossların görünmesi sistemi.
Oyun içi nesne market sistemi. (Görüntü için eklendi. Kaldırılacak.)
Render target sistemi. (Gene başıma bela . Ekleyince veya sonrada bu kadar hızlı bozulan sistem yoktur )
Oyuncu engelleme sistemi.
Shining sistemi.
Highlight sistemi.
Tradable sistemi.
Kostüm süresi uzatma sistemi.
Lonca sistemleri.
-Toplantı sistemi.
-Açık liderler sistemi.
-Gelişmiş savaş ilanı sistemi.
-Gelişmiş savaş istatistik sistemi.
-Savaş haritasında giyilemeyecekler sistemi.
-Savaş haritasında giyilip çıkarılan itemlerin ayrıntılı şekilde gözükeceği sistem.
-Savaş başlangıcı sistemi.
-Savaşa katıl izin sistemi.
-Casus sistemi.
-Lonca big notice sistemi.
Bot kontrol sistemi.
Karakter güvenlik sistemi.
Canavarlar canlarının görünmesi.
Karakterlerin canlarının yüzde olarak gözükmesi.
İtem ruh a bağlama sistemi.
Ox Renewal sistemi.
Full notice sistemi.
Son olarak Ronark sistemi. (Bu sistem hakkında yazacağım bir açıklama yok. Daha kendi aklımdaki sorunlarını derleyebilmiş değilim.)