Çözüldü Mob Target Sistemi Bug - Hata Çözülecek

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

MaskesizVEVO

Üye
Üye
Mesaj
209
Çözümler
4
Beğeni
18
Puan
444
Ticaret Puanı
0
Bazı moblarda gözüküyor fakat bazılarında görünmüyor. mob_drop_item.txt eklidir onu sormayın lütfen ekli olan itemler protoda mevcuttur. Normalde drop görmese bile orda yazı yazması gerekir drop gözükmüyor diye
1620651094562.png


bazı moblar hatasız

1620651370769.png
 
input_main.cpp kaynaklı eksiklik olabilir.

Arat:

C++:
case HEADER_CG_XTRAP_ACK:
            {
                TPacketXTrapCSVerify* p = reinterpret_cast<TPacketXTrapCSVerify*>((void*)c_pData);
                CXTrapManager::instance().Verify_CSStep3(d->GetCharacter(), p->bPacketData);
            }
            break;

Altına ekle:

C++:
#ifdef __SEND_TARGET_INFO__
        case HEADER_CG_TARGET_INFO_LOAD:
            {
                TargetInfoLoad(ch, c_pData);
            }
            break;
#endif

Ayrıca syserr kayıtlarını kontrol edin. Gerekirse debug modda test edin.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst