- Mesaj
- 637
- Çözümler
- 46
- Beğeni
- 1.011
- Puan
- 1.130
- Ticaret Puanı
- 1
Olay kısaca yeni kostüm eklendiğinizde slot kaymasından kaynaklı kemer slotu gözükmüyordu. Tabi bu olay şartlı olarak gerçekleşen bir durum. Aşağıdaki resim de olduğu gibi yaparsanız her yeni kostümde ring1 ring2 ve kostüm slotları ileri kayacaktır.
Bu olay içinde ring1, ring2 ve kemer için oto slot takibini ekleye biliriz. New equpment system GameType.h da normalde bu şekilde bulunuyor.
İlk olarak bunu costume system altına taşıyalım. Daha sonra aşağıdaki gibi kodlarda küçük bir değişiklik yapalım.
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21;
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21 + (c_Costume_Slot_Count - 2);
Bu olay içinde ring1, ring2 ve kemer için oto slot takibini ekleye biliriz. New equpment system GameType.h da normalde bu şekilde bulunuyor.
İlk olarak bunu costume system altına taşıyalım. Daha sonra aşağıdaki gibi kodlarda küçük bir değişiklik yapalım.
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21;
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21 + (c_Costume_Slot_Count - 2);
UserInterface/GameType.h:
//Bul ve ctrl+x ile kes
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21;// Burada 21 den sonra +1 gibi eklemeler olabilir veya direk olarak sayıda büyütülmüş olabilir.
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_RING1;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_RING2;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BELT;
#endif
//Bul
const DWORD c_Costume_Slot_End = c_Costume_Slot_Start + c_Costume_Slot_Count;
#endif
//Yukarda kestiğimiz kodu ctrl+v ile altına yapıştır ve aşağıdaki gibi ilk satırı güncelle
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 21 + (c_Costume_Slot_Count - 2);