Çözüldü Metinlere karşı güçlü bonus eklerken build hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Marlen2

1-99 Orta Emek Sunucu
Cezalı
Mesaj
185
Çözümler
7
Beğeni
185
Puan
389
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar

https://www.mmotutkunlari.com/konu/metinlere-karsi-guc-patronlara-karsi-guc-efsunu-ekleme.12005/

Bu linkteki metinlere karşı güçlü bonusu ekliyorum herşeyi eksiksiz yapıyorum fakat game build alırken bu hatayı alıyorum.

Eklediğim kod bu :
#ifdef ENABLE_NEW_ATTR
case APPLY_ATTBONUS_METIN:
#endif

Hata:
char.cpp: In member function 'void CHARACTER::ApplyPoint(BYTE, int)':
char.cpp:4235: error: 'APPLY_ATTBONUS_METIN' was not declared in this scope
gmake: *** [.obj/char.o] Error 1

Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Çözüm
Kod:
0526 21:44:04737 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:11) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
uiTarget.py(line:12) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
uiToolTip.py(line:347) <module>
uiToolTip.py(line:405) ItemToolTip

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'APPLY_ATTBONUS_METIN'

0526 21:44:04737 :: ============================================================================================================
0526 21:44:04737 :: Abort!!!!

Karekter giriş ekranı açılmadan...
İlgili .h dosyasında;
APPLY_ATTBONUS_METIN
ekli olmadığı için okuyamıyor.
 
common/length.h dosyasında;
enum EApplyTypes içerisinde MAX_APPLY_NUM 'dan önce uygun bir yere,
APPLY_ATTBONUS_METIN ekle.
game/src/char.h dosyasında da bir ekleme yapman gerekiyor. Eğer anlatılmadıysa onu da şöyle yaparsın;
Ara:
enum EPointTypes

POINT_MAX_NUM 'dan önce, aynı şekilde uygun bir yere;
POINT_ATTBONUS_METIN ekle

Not: constants.cpp dosyasına da ekleme yapılmalı, ayrıca client source tarafında da benzer işlemler yapılması gerek. length.h dosyasında söylediğim eklemeyi yaptığında sorun çözülecek ama ben yine de attığın linkteki dosyaları bi inceleyeyim.
 
Son düzenleme:
Ol
common/length.h dosyasında;
enum EApplyTypes içerisinde MAX_APPLY_NUM 'dan önce uygun bir yere,
APPLY_ATTBONUS_METIN ekle.
game/src/char.h dosyasında da bir ekleme yapman gerekiyor. Eğer anlatılmadıysa onu da şöyle yaparsın;
Ara:
enum EPointTypes

POINT_MAX_NUM 'dan önce, aynı şekilde uygun bir yere;
POINT_ATTBONUS_METIN ekle

Not: constants.cpp dosyasına da ekleme yapılmalı, ayrıca client source tarafında da benzer işlemler yapılması gerek. length.h dosyasında söylediğim eklemeyi yaptığında sorun çözülecek ama ben yine de attığın linkteki dosyaları bi inceleyeyim.
Oldu hocam çok teşekkür ederim bakalım giriş yapacak mı oyuna yazarım burdan tekrar :)
 
Kod:
0526 21:44:04737 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:11) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
uiTarget.py(line:12) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
uiToolTip.py(line:347) <module>
uiToolTip.py(line:405) ItemToolTip

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'APPLY_ATTBONUS_METIN'

0526 21:44:04737 :: ============================================================================================================
0526 21:44:04737 :: Abort!!!!

Karekter giriş ekranı açılmadan kapanıyor bu syserr var local_game.txt de ilgili bölümü ekledim ama yine de hata veriyor
 
Kod:
0526 21:44:04737 ::
networkModule.py(line:208) SetSelectCharacterPhase
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
introSelect.py(line:11) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
uiTarget.py(line:12) <module>
system.py(line:130) __pack_import
system.py(line:110) _process_result
uiToolTip.py(line:347) <module>
uiToolTip.py(line:405) ItemToolTip

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'APPLY_ATTBONUS_METIN'

0526 21:44:04737 :: ============================================================================================================
0526 21:44:04737 :: Abort!!!!

Karekter giriş ekranı açılmadan kapanıyor bu syserr var local_game.txt de ilgili bölümü ekledim ama yine de hata veriyor
Bu hata, locale_game.txt ya da pack tarafından kaynaklanmıyor. Client source'da,
GameLib/ItemData.h dosyasına APPLY_ATTBONUS_METIN eklenmiş mi?
Eğer evet ise, UserInterface/PythonApplicationModule.cpp dosyasında;


#ifdef ENABLE_BONUS_METIN
PyModule_AddIntConstant(poModule, "APPLY_ATTBONUS_METIN", CItemData::APPLY_ATTBONUS_METIN);
#endif


gibi bir tanım yapılmış mı?
 
Çözüm
Bu hata, locale_game.txt ya da pack tarafından kaynaklanmıyor. Client source'da,
GameLib/ItemData.h dosyasına APPLY_ATTBONUS_METIN eklenmiş mi?
Eğer evet ise, UserInterface/PythonApplicationModule.cpp dosyasında;


#ifdef ENABLE_BONUS_METIN
PyModule_AddIntConstant(poModule, "APPLY_ATTBONUS_METIN", CItemData::APPLY_ATTBONUS_METIN);
#endif


gibi bir tanım yapılmış mı?
Hocam çok teşekkür ederim dediklerinizi yaptıktan sonra oyuna sorunsuz giriş yaptı siz nasıl bir profesyonelsiniz valla maşallah :)

Anlatımda PythonApplicationModule.cpp dosyasına ekleyeceğiniz kod söylenmemiş haliyle hata veriyor sayenizde çözüldü tekrar çok teşekkür ederim :)
 
Hocam çok teşekkür ederim dediklerinizi yaptıktan sonra oyuna sorunsuz giriş yaptı siz nasıl bir profesyonelsiniz valla maşallah :)

Anlatımda PythonApplicationModule.cpp dosyasına ekleyeceğiniz kod söylenmemiş haliyle hata veriyor sayenizde çözüldü tekrar çok teşekkür ederim :)
Rica ederim. Profesyonellik değil, ben de eklemeye çalışmıştım geçen hafta, bilgi taze yani :)
Hasara etki ediyor mu efsun? Ayrıca Dump Proto'da ItemCSVReader.cpp dosyasına da ekleme yapman gerekiyor. Onu da söylemediyse, gerçekten o kaynağı ortadan kaldırmak gerekiyor ve güncel bir kaynağı foruma kazandırmamız gerekiyor.
Bunu ben şu an yapamayacağım, çünkü bilgisayarı kaldırdım ve yoğun bir şekilde sınava çalışıyorum :/
 
Rica ederim. Profesyonellik değil, ben de eklemeye çalışmıştım geçen hafta, bilgi taze yani :)
Hasara etki ediyor mu efsun? Ayrıca Dump Proto'da ItemCSVReader.cpp dosyasına da ekleme yapman gerekiyor. Onu da söylemediyse, gerçekten o kaynağı ortadan kaldırmak gerekiyor ve güncel bir kaynağı foruma kazandırmamız gerekiyor.
Bunu ben şu an yapamayacağım, çünkü bilgisayarı kaldırdım ve yoğun bir şekilde sınava çalışıyorum :/
Onları yaptım hocam veritabanından bende premium sistemi var premium özellik olarak karektere yükledim bu bonusu şimdi deniyorum hemen bakalım hasar artışı olacak mı :)
 
Veritabanı değil, DumpProto'ya ekleme yapman lazım.
Gerçi files yapıları farklı oluyor, bu konuda bilgim yok. Ama benim takip ettiğim kaynakta, doğrudan veritabanında ekleme/değişiklik yaptırmıyordu.
 
Veritabanı değil, DumpProto'ya ekleme yapman lazım.
Gerçi files yapıları farklı oluyor, bu konuda bilgim yok. Ama benim takip ettiğim kaynakta, doğrudan veritabanında ekleme/değişiklik yaptırmıyordu.
Hocam bonus çalışıyor 100 damage vuruyordu %25 bonus yükledim 125 vurmaya başladı fakat syser veriyor ve karekter özellik penceresi açılmıyor en iyisi yedeğe dönmek yapacak bişey yok :)


0526 22:31:52139 :: AttributeError
0526 22:31:52139 :: :
0526 22:31:52139 :: 'module' object has no attribute 'APPLY_ATTBONUS_STONE'
0526 22:31:52139 ::

0526 22:31:52336 :: Traceback (most recent call last):

0526 22:31:52336 :: File "ui.py", line 1482, in CallEvent

0526 22:31:52337 :: File "ui.py", line 87, in __call__

0526 22:31:52337 :: File "ui.py", line 69, in __call__

0526 22:31:52337 :: File "uiCharacter.py", line 358, in __ClickExpandButton

0526 22:31:52337 :: File "uiCharacterDetails.py", line 15, in __init__

0526 22:31:52338 :: File "uiCharacterDetails.py", line 65, in __LoadScript

0526 22:31:52338 :: File "uiCharacterDetails.py", line 78, in __Initialize

0526 22:31:52338 :: AttributeError
0526 22:31:52338 :: :
0526 22:31:52338 :: 'module' object has no attribute 'APPLY_ATTBONUS_STONE'
0526 22:31:52338 ::
 
Hocam bonus çalışıyor 100 damage vuruyordu %25 bonus yükledim 125 vurmaya başladı fakat syser veriyor ve karekter özellik penceresi açılmıyor en iyisi yedeğe dönmek yapacak bişey yok :)


0526 22:31:52139 :: AttributeError
0526 22:31:52139 :: :
0526 22:31:52139 :: 'module' object has no attribute 'APPLY_ATTBONUS_STONE'
0526 22:31:52139 ::

0526 22:31:52336 :: Traceback (most recent call last):

0526 22:31:52336 :: File "ui.py", line 1482, in CallEvent

0526 22:31:52337 :: File "ui.py", line 87, in __call__

0526 22:31:52337 :: File "ui.py", line 69, in __call__

0526 22:31:52337 :: File "uiCharacter.py", line 358, in __ClickExpandButton

0526 22:31:52337 :: File "uiCharacterDetails.py", line 15, in __init__

0526 22:31:52338 :: File "uiCharacterDetails.py", line 65, in __LoadScript

0526 22:31:52338 :: File "uiCharacterDetails.py", line 78, in __Initialize

0526 22:31:52338 :: AttributeError
0526 22:31:52338 :: :
0526 22:31:52338 :: 'module' object has no attribute 'APPLY_ATTBONUS_STONE'
0526 22:31:52338 ::
Bekle, sorunlar hep çıkacak. Çözmeye çalış. Hata veren satırı bul, modulİsmi.APPLY_ATTBONUS_STONE şeklinde bir kod olmalı.
' modulİsmi ' dedigim yerde ne yazıyor? Hangi modül o?
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst