Çözüldü Metin2 - Lycan Karakterinin İlk Başlangıç Noktasını Değiştirmek?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ChevChelios

Üye
Üye
Mesaj
89
Çözümler
8
Beğeni
29
Puan
444
Ticaret Puanı
0
Sunucumda diğer karakterler haricinde, Lycan karakteri Metin2 TR'deki lycan haritasında doğuyor.

Haritanın adını tam olarak bilmiyorum.

Ben Lycan'in mavi, sarı ve kırmızı bayraklarda bir bölgede başlamasını istiyorum, bunu nasıl düzenleyebilirim ?
 
Çözüm
game/src/start_position.cpp dosyasında şunu aratın;
C++:
DWORD g_create_position
Buradan karakterlerin hangi bölgede doğacağını belirleyebilirsiniz.

Eğer buradaki düzenlemeler wolfmanı etkilemiyorsa
game/src/input_login.cpp açın ve aratın;
C++:
    table->x     = LYCAN_CREATE_START_X(bEmpire, job) + number(-300, 300);
    table->y     = LYCAN_CREATE_START_Y(bEmpire, job) + number(-300, 300);

Yukarıdaki kodlar varsa şu şekilde değiştiriniz;
C++:
    table->x     = CREATE_START_X(bEmpire) + number(-300, 300);
    table->y     = CREATE_START_Y(bEmpire) + number(-300, 300);
game/src/start_position.cpp dosyasında şunu aratın;
C++:
DWORD g_create_position
Buradan karakterlerin hangi bölgede doğacağını belirleyebilirsiniz.

Eğer buradaki düzenlemeler wolfmanı etkilemiyorsa
game/src/input_login.cpp açın ve aratın;
C++:
    table->x     = LYCAN_CREATE_START_X(bEmpire, job) + number(-300, 300);
    table->y     = LYCAN_CREATE_START_Y(bEmpire, job) + number(-300, 300);

Yukarıdaki kodlar varsa şu şekilde değiştiriniz;
C++:
    table->x     = CREATE_START_X(bEmpire) + number(-300, 300);
    table->y     = CREATE_START_Y(bEmpire) + number(-300, 300);
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst