MagicToMaster Remastered 2021 - (First Look)

Umarım verdiğiniz emeğin karşılığını alırsınız. Malum ülkemizde ve dünyada MMORPG kültürü biraz söndü sebebi de sade, sanat tasarımı yüksek ve optimizaysonu sağlam bir oyun çıkmaması. İçerikleri detaylandırrmaktan çok akıcılık ve oyunun sanat tasarımına odaklanırsanız daha başarılı olur gibi. Malum insanlar hala eski mmoları oynuyor çünkü grafiği çok takmıyor. Grafik odaklı olmak yerine kendinize özgü bir sanat tasarımı, hikaye oyunu başarılı yapacaktır. Tutarsa zaten sonradan yavaş yavaş içerik eklemek işin en kolay kısmı. 2022 yılında devasa şirketler lagsız oyun yapamıyor. AB'de adam 500mbs net hızıyla hala oyunlarda lag yiyor animasyon sorunları yaşıyor. Bence bunlara çok odaklanın mmo kitlesi sizi yalnız bırakmaz.
 
süreç boyunca yaşadıklarınızı anlattığınız yazılar çok hoş. severek okudum. bu tür sorun ve çözümler hakkında bilgi paylaşmanız herkes için çok iyi olur. eğer vaktiniz olursa forumda paylaşmaya devam ederseniz çok iyi olur. ayrıca projelerinizi github gibi platformlarda görmek/incelemek isterim. özellikle server socket çözümünüzü merak ediyorum.

başarılar dilerim
Selamlar, @exe676
Vakit ayırıp okuduğunuz için, ve güzel bir yorumda bulunduğunuz için çok teşekkürler. Elbette ki, Bilgi güvenliği & yönetim sistemi ile veri gizliliği politikası çerçevemize aykırı olmayan her konuda çözüm sunmayı, topluluğu bilgilendirmeyi çok isteriz. Bununla alakalı olarak ilerleyen süreçlerde bir aksiyon alınabilir.
Fakat sanırım bir noktayı atlamış olmalısınız, burada yer alan proje bir MMORPG oyununun yeniden tasarlanması ile alakalı yalnızca bir bilgilendirme ve topluluğa yama notlarının paylaşımı ile ilgilidir.
Git gibi bir platformda projeyi paylaşmamaktayız, zira bu private bir projedir
. Public olarak bir demo türünde production elbette ki hazırlanabilir ve ilerleyen süreçlerde paylaşılabilir.
Gelişmeleri yakından takip etmek için,
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
katılabilirsiniz, tüm geliştiricilerimiz optimum düzey ile bilgilendirme sağlamaktadırlar.
Aradığınız sorunun cevabını, ağ mühendislerimizden öğrenmeye çalışabilirsiniz.

Keyifli forumlar..
Umarım verdiğiniz emeğin karşılığını alırsınız. Malum ülkemizde ve dünyada MMORPG kültürü biraz söndü sebebi de sade, sanat tasarımı yüksek ve optimizaysonu sağlam bir oyun çıkmaması. İçerikleri detaylandırrmaktan çok akıcılık ve oyunun sanat tasarımına odaklanırsanız daha başarılı olur gibi. Malum insanlar hala eski mmoları oynuyor çünkü grafiği çok takmıyor. Grafik odaklı olmak yerine kendinize özgü bir sanat tasarımı, hikaye oyunu başarılı yapacaktır. Tutarsa zaten sonradan yavaş yavaş içerik eklemek işin en kolay kısmı. 2022 yılında devasa şirketler lagsız oyun yapamıyor. AB'de adam 500mbs net hızıyla hala oyunlarda lag yiyor animasyon sorunları yaşıyor. Bence bunlara çok odaklanın mmo kitlesi sizi yalnız bırakmaz.
Merhaba, çok teşekkürler. Amacımız görsellikten ziyade maksimum düzeyde optimizasyon ve her son kullanıcı tarafından oynanışı yüksek kaliteli bir oyun anlayışı sağlayabilmektir.
İçerikleri bilgilendirmekten kastımız, genel olarak projede nasıl bir ilerleme kat edildiğinin bilinmesi ile alakalı, gerekli olmasa da bir bilgilendirme paylaşımıdır sadece.
Oynanışı M2 oyununa nazaran çok daha yüksek, hikaye ve yeni bir oyun anlayışı ile tam bir MMORPG olmasından ziyade oldukça güzel ve özel planlarımızda bulunmakta, bununla ilgili yakında resmi web sayfamız üzerinde çok daha detaylı bilgilendirmeler sağlayacağız zaten.
Ölçeklenebilirlik ve CCU dengelemesi konusunda 4 yıldan uzun bir süredir birden çok ağ mimarisinde çalışmalar sergiliyoruz, bununla alakalı oyunda ağ tabanında bir sorun, replikasyonların çoğaltılması ile alakalı en ufak bir problem olmaması adına pre-production'a gelmeden önce oyunu önce kendi içimizde test ediyoruz hergün yeni bir optimizasyon ve onarım ile mücadele ediyoruz, sanırım kat ettiğimiz ilerleme ile başarılarımızın oldukça kulağa hoş geldiğini söylemek şuan için mümkün. Oyunlarda lag oluşmasının temel nedeni, ağ tabanında yanlış bir ilerlemeden kaynaklanmaktadır genel olarak, dediğiniz doğru büyük yayıncılar yaptıkları oyunda görsellik ve grafik kalitesine maksimum düzeyde özen gösteriyorlar, fakat ağ tabanında ve çok parçacıklı işlemlerde doğru sonucu bulamıyorlar, buna hemen hemen bütün oyun firmaları önem göstermemekte diyebiliriz, ancak biz tam tersine öncelikle ccu tabanında doğru ve dengelenebilir, ölçeklenebilir bir ağ mimarisi kullanmayı deniyoruz, kendi yazdığımız ağ mimarisi ile bunu başaracağımıza dair güzel umutlarım var açıkçası.
Fikirleriniz ve yaklaşımlarınız, önerileriniz ve eleştirileriniz için sizin gibi özel topluluk üyelerimizin Discord sunucularımız da ve/veya resmi sayfalarımızda bulunmasından mutluluk duyarız.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
katılmaktan lütfen çekinmeyin.

Keyifli forumlar..
 
süreç boyunca yaşadıklarınızı anlattığınız yazılar çok hoş. severek okudum. bu tür sorun ve çözümler hakkında bilgi paylaşmanız herkes için çok iyi olur. eğer vaktiniz olursa forumda paylaşmaya devam ederseniz çok iyi olur. ayrıca projelerinizi github gibi platformlarda görmek/incelemek isterim. özellikle server socket çözümünüzü merak ediyorum.

başarılar dilerim
kardes bu konu senin sorularına cevap oluşturmaz belki ama QC Yeniden Keşfedilen Metin2 Back-end (.Net Core FW) bu konu olabilir çünkü
 
Yama Notları
- Version 1.1.7 Yama Notları

Yama Notu 1.1.6 (İçerir, 1.6 düzeltmeleri yama bilgilerinde görünmeyebilir)

• Oyun istemci tarafı değişiklikleri;

- Karakter oluşturma ve karakter seçme sahnelerinde değişikliğe gidildi.
- Giriş ekranından sunucu seçme sahnesi kaldırıldı, karakter sahnesi ile birleştirildi.
- Yeni oyun karakterleri eklendi ve sıralama şu şekilde;
  • Knight(E-K), Mage(E-K), Petrun(E-K), Assassin(E-K) (Tüm karakterlerin bir kadın ve bir erkek varyantı bulunur)
- İmparatorluk seçme ve yaratma sahnesi kaldırıldı ve karakter yaratma sahnesi ile birleştirildi.
- Bu seviyeler yeniden tasarlanmaya başlandı;
  • + Karantina adası,
  • + Karantina limanı,
  • + Gemi Limanları,
  • + Zengin Bölge,
  • + İmparatorluk Sarayı,
  • + Tüccar Bölgesi,
  • + Işınlanma Bölgesi,
  • + Işık Tapınağı,
  • + Karanlık Tapınak,
  • + Cadı Kraliçe İmparatorluğu,
  • + Başkent Zorandor,
  • + Kurt şaman ormanı,
  • + Lanetli savaş lordun dağı,
  • + Örümcek mağaraları,
  • + Ölüler Ülkesi,
  • + Wildar Salonu,
  • + Eormenor Salonu,
  • + Kayıp İmparatorluk,
  • + Minotaur Labirentleri ve Minotaur Kalesi,
  • + Şeytan Yeraltı Mezarları ve Nasfary cehennemi,
  • + Kraliçe Naga Sarayı ve Kraliçe Naga Tapınağı,
  • + Karanlık Ejderha Lordu ve Ejderha Lordu Tapınağı

• Genel Değişiklik ve Yeniden Düzenleme

- Oyun Para Birimlerinde Değişiklik; (Para birimlerinizi Karakter menüsü/Para Birimi sekmesinde görebilirsiniz.)
  • Altın Denarius (Altın Denarius miktarı bir karaktere değil hesaba aittir. Satın alınan ürünler Item Shop Deponuzda görünecektir, hesaptaki tüm karakterlerle birlikte alabilirsiniz. GD siparişi vererek Gold Denarius satın alabilirsiniz. veya diğer kullanıcılardan GD Biletleri satın alabilirsiniz.)
  • Altın (Canavarları yenerek ve görevleri tamamlayarak oyun para birimini (Altın) elde edebilirsiniz. Bunu ekipman yükseltmek ve Mağaza NPC'lerinden Altın karşılığında eşya satın almak için harcayabilirsiniz.)
  • Ambrosia (Ambrosia Biletini aktif ederek Ambrosia elde edebilirsiniz. Bunun için Başkentteki Ambrosia Mağaza Müdüründen değerli eşyalar satın alabilirsiniz.)
  • Kahraman Puanı (Kahraman Puanları: Canavarları yenerek Kahraman Puanı elde edebilirsiniz. İlk değer mevcut Kahraman Puanı miktarını, ikinci değer şimdiye kadar topladığınız puanları gösterir.)
  • Savaş Puanı (Savaş Puanları: Savaşlar sırasında karaktere farklı bonuslar veren öğeler için Savaş Mağazasında harcayabileceğiniz Savaş Puanları toplayabilirsiniz. Bu öğeleri yalnızca Savaş Alanı haritalarında kullanabilirsiniz.)
- Ruh Puanları ve Kategorileri
(Bu Puanları Koşuları tamamlayarak elde edebilirsiniz. Spirit Point karşılığında Başkent'teki Gezgin Büyücülerden ruh sahiplerinin ekipmanlarını satın alabilirsiniz. Bu puanlar öldürdüğünüz bosslardan elde edilir ve harcanabilir)
  • + Wu Zhein Ruh puanları
  • + Minotor Ruh puanları
  • + Naga Ruh Puanları
  • + Nasfary Ruh Puanları
  • + Bataklık Ruhu Puanları
  • + +6 Daha Fazla Ruh Puanı..

Hikaye ve Görevlerin Yeniden Düzenlenmesi ve Değiştirilmesi

Aşağıdaki ve ön eki * olan tüm görevlerin anlamı değişmiştir. Görevlerin seviyeleri değiştirildiği ve yenileri eklendiği için seviye bilgilerine yer verilmemiştir.

  1. Şifacı Hemşire için Rapor (Karantina Adası)
  2. Şifacı Druid için Şifalı Bitkiler (Karantina Adası)
  3. Ork Avcısı Çiftçi (Karantina Adası)
  4. Macera başlasın! Imperial Chronicler (Başkent/Işınlanma Yeri)
  5. İmparatorluk Komutanlığı Şansölyesi (Başkent/Zengin Bölge)
  6. Devriyeler Karakol Komutanı Komutanlığı (Başkent/Liman)
  7. Sihirli Kargo Sihirli Eşya Satıcısı (Başkent/Arena Bölgesi)
  8. Silahlar ve Zırhlar Smith (Capital City/Rich District)
  9. Firari Mahkum Hapishane Komutanı (Başkent/Arena Bölgesi)
  10. Mage Naga'da Seyahat Eden Gemi Kiralama (Başkent/Tüccar Bölgesi)
  11. Garnizonun Gemi Tamircisi (Kurt Şaman Ormanı)


  • * Seviye 2'den 20'ye kadar tüm görevlerde değişiklikler yapıldı.
  • * Seviye 21 den 45. seviyeye kadar 13/12 görevde değişiklik yapıldı.
  • * Seviye 46 den 65. seviyeye kadar 12/9 görevde değişiklik yapıldı.
  • * Seviye 65 den 90. seviyeye kadar 17/15 görevde değişiklik yapıldı.
  • * Seviye 90 den 110. seviyeye kadar 11/9 görevde değişiklik yapıldı.
  • * Seviye 141 den 165. seviyeye kadar 10/10 görevde değişiklik yapıldı.
  • * Seviye 180 den 240. seviyeye kadar 24/24 görevde değişiklik yapıldı. (Bu görevler hikayeye yeni eklendi)
  • * Seviye 250 den 360. seviyeye kadar 60/60 görevde değişiklik yapıldı. (Bu görevler hikayeye yeni eklendi)

Karakter Durumlarında ve Durum Noktalarında Sistematik Değişiklik

Bir karakter deneyim puanı alırsa, ekranın altındaki dört mavi küresel top sırayla doldurulacaktır. %25, %50 ve %75'e ulaşırsa, bire bir statü puanları alırsınız. Bu noktaların dağılımı bir karakterin hayatında çok önemlidir.
Puanlarınızı kötü dağıtırsanız, karakterinizin zayıflaması ve gelişimi sürdürememe gibi durumlar ortaya çıkabilir.

Zengin Bölgedeki Bilge Keşiş statü puanlarınızı sıfırlayabilir, ancak bu yalnızca her 24 saatte bir mümkündür (fiyat: seviyenizle çarpılır *10.000 Altın, yani 10. seviyede 100.000 Altın maliyeti).
Eklendi: Shift tuşunu basılı tutun ve bir seferde bir duruma 5 puan verebilirsiniz. Örneğin: INT puanına +5 ekleyebilme)

Her sınıf, her seviye atlamadan sonra bir kalıcı karakter statü puanı alır:

Knight: +1 VIT
Assassin: +1 DEX
Petrun: +1 INT
Mage: +1 INT

Dağıtılabilir puanlar değildir, verilen statüye otomatik olarak eklenecektir.

Durum puanları birden fazla yeni bilgi sayfası gerektirdiğinden, bunların oyun wikisine dahil edilmesine karar verildi.

V1.1.6 (Spc Ek Dahil) OYUN OLUMSUZ ETKİLERİ VE DİRENCİ

Oyunda oyuncular artık birkaç saniye süren olumsuz etkilerden etkilenebiliyor. Bu sayede oyun ekosisteminde daha mantıksal çerçeveye sahip bir oyun anlayışı mümkündür.

Yavaşlatma
Hareket hızınız 30 puan azalır. Etkisi 10 saniye sürer. Petrun'ların 'Soul Strike' yeteneği yavaşlamaya neden olabilir. Silahlara ve ayakkabılara bonus olarak eklenebilir (olası değerler: %1, %2, %3, %4, %5, %6, %7, %8, %9, %10). 'Yavaş Direnç' bonusu olan bir kalkanla kendinizi ona karşı savunabilirsiniz ve bir Büyücünün İyileştirme becerisi onu dağıtabilir.

Zehir
Bir oyuncu zehirlenirse, HP'leri sürekli olarak düşer. Oyun, toplam HP'nin %5'ini 10 kez düşürür, ardından etki kaybolur ve HP birkaç saniye boyunca yenilenmeye başlamaz. Onu ortadan kaldırmak için HP artırma öğelerini veya büyülerini kullanabilirsiniz.

Bilinç Kaybı
Sersemletme etkisi ile canavarlar ve oyuncular birkaç saniyeliğine hareket edemez, şifa iksirleri içemez, eşya satın alamaz ve ekipman değiştiremez.

Son Yanma
Rakipleri ateşe verir. Mage karakterlerinin 'Ring of Doom' ve 'Rising Dragon' becerilerinin özel özelliklerinden biridir. Zehir durumunda olduğu gibi, HP azalacaktır. Buna karşı bir savunucu bağışıklık bonusu yoktur. Zehirlenme durumunun aksine etki geçene veya siz ölene kadar HP azalır. Yanan hedef, toplam HP'sinin %25'ini kaybedebilir.

V1.1.6 (Ek Dahil) OYUN KLANI OLUŞTURMA VE GEREKSİNİMLERİ (Aşağıdaki açıklamaların başındaki (yıldız) işareti ilgili başlığın veya içeriğin değiştirildiğini gösterir)

Klan oluşturmak için gerekenler:

* Gerekli Seviye: 75 (2016 1.8.2'den önce Seviye 90'dı)
* 5.000.000 Altın (2016 1.8.2'den önce 10.000.000 Altındı)
Lonca Tapu Senedi (1x)
NPC: Clan Master (Store Keeper'ın yanında başkent)

* Geçerli kabul edilen:
Artık klanlar geliştirilebilir ve bir klanda ilk kurulduğunda maksimum üye sayısı şu anda 10'dur. Ancak, klanlar geliştikçe bu otomatik olarak değişecektir.


2016 ve öncesi V1.8.2 yama açıklaması:
Klanlar şu anda geliştirilememektedir, bu nedenle bir klandaki maksimum üye sayısı şu anda 10'dur.
(Bu ifade bilgilendirme amaçlıdır ve artık 2016/03/21 itibariyle geçerli değildir) Geçerli kabul edilen üst tarafta belirtilmiştir.

V1.1.7 (Harici) KAHRAMAN PUANLARI HAKKINDA DEĞİŞİKLİK VE DÜZENLEME

Önceki sürüm geçerliliği: Bir çeteyi öldürürseniz, çetenin temelde verdiği EXP'ye (Kullanıcı deneyimi) eşit Kahraman Puanları alırsınız (çetelerde varsayılandır). Çeteler her zaman Kahraman Puanları verir (artık onlardan EXP almasanız bile). Kahraman Puanınızın miktarını Karakter menüsündeki Para Birimi sekmesinde görebilirsiniz. İlk sayı şu ana kadar kaç puan topladığınızı, ikinci sayı ise mevcut miktarı gösterir.
(Bu ifade bilgilendirme amaçlıdır ve artık 2016/03/21 itibariyle geçerli değildir) Geçerli kabul edilen üst tarafta belirtilmiştir.

Yeni sürüm geçerliliği: Bir çeteyi öldürürseniz, çetenin temel olarak size Kahraman Puanları (çetelerin varsayılanı) verdiği EXP'nin (Kullanıcı deneyimi) %70'ini alırsınız. Çeteler sadece seviyenize yakın oldukları sürece Kahraman Puanları verir ve onlardan EXP (Kullanıcı deneyimi) kazanabilirsiniz (onlardan EXP almasanız bile artık kahraman puanları alamazsınız). Kahraman Puanınızın miktarını Karakter menüsündeki Para Birimi sekmesinde görebilirsiniz. İlk sayı şu ana kadar kaç puan topladığınızı, ikinci sayı ise mevcut miktarı gösterir.

P.A.T.C.H Notes
- Version 1.1.7 P.A.T.C.H Notes

Patch Note 1.1.6 (Includes, 1.6 fixes may not appear in patch information)

• Game client-side changes;

- Changed character creation, character selection scenes.
- The server selection scene has been removed from the login screen, it has been merged with the character selection scene.
- New game characters have been included and the order is as follows;
  • Knight(M-F), Mage(M-F), Petrun(M-F), Assassin(M-F) (All characters have one female and one male variant)
- The empire selection and creation scene has been removed and merged into the character creation scene.
- These levels have begun to be redesigned;
  • + Quarantine island,
  • + Quarantine port,
  • + Ship Ports,
  • + Rich Region,
  • + Imperial Palace,
  • + Merchant Zone,
  • + Teleport Zone,
  • + Temple of Light,
  • + Dark Temple,
  • + Witch Queen Empire,
  • + Capital Zorandor,
  • + Wolf shaman forest,
  • + Cursed warlord's mountain,
  • + Spider caves,
  • + Land of the Dead,
  • + Wildar Hall,
  • + Hall of Eormenor,
  • + Lost Empire,
  • + Minotaur Labyrinths and Minotaur Castle,
  • + Demon Catacombs and Nasfary hell,
  • + Queen Naga Palace and Queen Naga Shrine,
  • + Dark Dragon Lord and Dragon Lord Shrine

• General Modification and Refactoring

- Change in Game Currencies; (You can see your currencies in the Character menu/Currency tab.)
  • + Gold Denarius (The amount of Gold Denarius belongs to the account, not to a character. The purchased items will appear in your Item Shop Storage, you can get them with all the characters in the account. You can buy Gold Denarius by ordering GD, or you can buy GD Tickets from other users.)
  • + Gold (You can get game currency (Gold) by defeating monsters and completing quests. You can spend it to upgrade equipment and buy items for Gold from Store NPCs.)
  • + Ambrosia (You can get Ambrosia by activating the Ambrosia Ticket. You can buy valuable items for this from the Ambrosia Store Manager in the Capital.)
  • + Hero Point (Hero Points: You can get Hero Points by defeating monsters. The first value shows the current amount of Hero Points, the second value shows the points you have collected so far.)
  • + Battle Point (Battle Points: You can collect Battle Points during Battleground battles, which you can spend in the Battle Store for items that give different bonuses to the character during battles. You can only use these items on Battleground maps.)
- Soul Points Category;
(You can get these Points by completing the Runs. You can buy the spirit owners' equipment from the Wandering Mages in the Capital in exchange for the Spirit Points. These points are obtained from the bosses you kill and can be spent)
  • + Wu Zhein Spirit points
  • + Minotaur Spirit points
  • + Naga Spirit Points
  • + Nasfary Spirit Points
  • + Swamp Spirit Points
  • + +6 More Spirit Points..

Refactoring and Modification of Story and Missions

All tasks below and prefixed with * have the meaning changed. Level information is not included as the levels of the quests have been changed and new ones are included.

* Report for the Healer Nurse (Quarantine Island)
* Healing Herbs for the Healer Druid (Quarantine Island)
* Orc Hunting Farmer (Quarantine Island)
Let the adventure begin! Imperial Chronicler (Capital City/Teleport Place)
* Imperial Command Chancellor (Capital City/Rich District)
Command for the Patrols Patrol Commander (Capital City/Harbour)
* Magical Cargo Magical Item Seller (Capital City/Arena District)
* Weapons and Armors Smith (Capital City/Rich District)
Escaped Prisoner Prison Commander (Capital City/Arena District)
* Rent a Ship Travelling Mage Naga (Capital City/Merchant District)
Ship Repair Scribe of the Garrison (WolfShaman Forest)

  • * Changes have been made in all missions from level 2 to 20.
  • * Changes have been made to 13/12 missions from level 21 to 45.
  • * Changes have been made to 12/9 missions from level 46 to 65.
  • * Changes have been made to 17/15 missions from level 65 to 90.
  • * Changes have been made to 11/9 missions from level 90 to 110.
  • * Changes have been made to all 10/10 missions from level 141 to 165.
  • * Changes have been made to the 24/24 missions from level 180 to 240. (These quests have just been added to the story)
  • * Changes have been made to 60/60 missions between level 250 and 360. (These quests have just been added to the story)

Systematic Change in Character Statuses and Status Points

If a character gets experience points, the four blue spherical balls at the bottom of the screen will fill in order. If it reaches 25%, 50% and 75%, you will receive one-on-one status points. The distribution of these points is very important in a character's life.
If you distribute your points poorly, situations such as weakening your character and not being able to continue development may occur.

The Wise Monk in the Rich Region can reset your status points, but this is only possible every 24 hours (price: multiplied by your level *10,000 Gold, so it costs 100,000 Gold at level 10).
Added: Hold down Shift and you can give 5 points to a state at a time. For example: being able to add +5 to the INT score)

Every class gets one status point after every level up:

Knight: +1 VIT
Assassin: +1 DEX
Petrun: +1 INT
Mage: +1 INT
They are not distributable points, they will be added to the given status automatically.

As status points require more than one page of new information, it has been decided to include them in the game wiki.

V1.1.6 (Spc Addinational Include) GAME NEGATIVE EFFECTS AND RESISTANCE

In the game, players can now be affected by negative effects that only last for a few seconds.

Slowdown
Your movement speed is reduced by 30 points. The effect lasts for 10 seconds. Petruns' 'Soul Strike' skill can cause a slowdown. Can be added to weapons and shoes as a bonus (possible values: 1%, 2%, 3%, 4%, 5%, 6%, 7%, 8%, 9%, 10%). You can defend yourself against him with a shield with a 'Slow Resistance' bonus, and a Mage's Healing skill can scatter it.

Poison
If a player is poisoned, their HP will drop continuously. The game drops 5% of total HP 10 times, after which the effect fades and HP doesn't start to regenerate for a few seconds. You can use HP increasing items or spells to eliminate it.

Stun
With the stun effect, monsters and players cannot move, drink healing potions, buy items, and change equipment for a few seconds.

Last Fire
Sets opponents on fire. It is one of the special features of the 'Ring of Doom' and 'Rising Dragon' skills of Mage characters. As in the case of poison, HP will decrease. There is no immunity bonus against it. HP decreases until the effect wears off or you die. The burning target can lose 25% of its total HP.

V1.1.6 (Addinational Include) CREATE A GAME CLAN AND ITS REQUIREMENTS (It has been changed in this category, the (asterisk) sign at the beginning of the explanations below indicates that the relevant title or its content has been changed)

Requirements to create a clan:

* Required Level: 75 (was Level 90 before 2016 1.8.2)
* 5,000,000 Gold (was 10,000,000 Gold before 2016 1.8.2)
Deed of Foundation (1x)
NPC: Clan Master (capital near Store Keeper)

* Clans can now be developed, and the maximum number of members in a clan when first formed is currently 10. However, this will change automatically as clans evolve.

Pre 2016 V1.8.2 clarification: Clans cannot be developed at this time, so the maximum number of members in a clan is currently 10.
(This is for informational purposes only and is not valid)

V1.1.7 (External) CHANGE AND EDIT ABOUT HERO POINTS
Previous version validity: If you kill a mob, you will receive Hero Points equal to the EXP (User experience) the mob basically gives (default in mobs). Mobs always give Hero Points (even if you no longer get EXP from them).
You can see the amount of your Hero Points in the Currency tab in the Character menu. The first number shows how many points you have collected so far, and the second number shows the current amount.
(This is for informational purposes only and is not valid)

New version validity: If you kill a mob, you will receive 70% of the EXP (User experience) the mob basically gives you Hero Points (default in mobs). Mobs only grant Hero Points as long as they are close to your level and you can gain EXP (User experience) from them (you can no longer get hero points even if you don't get EXP from them).
You can see the amount of your Hero Points in the Currency tab in the Character menu. The first number shows how many points you have collected so far, and the second number shows the current amount.
 
Son düzenleme:
Bu forumda yapacak iş arayıp bulamayan gerçekten sevdalı insanlar var, bu proje adına eğer ekibinizde kontenjan açığı varsa ilan oluşturmayı deneyin bence.
 
Bu forumda yapacak iş arayıp bulamayan gerçekten sevdalı insanlar var, bu proje adına eğer ekibinizde kontenjan açığı varsa ilan oluşturmayı deneyin bence.
Merhaba, güzel düşünceniz için teşekkürler.
Kontenjan açığımız elbette mevcut, indeed gibi platformlarda ilanlarımız aktiftir. Ancak bu kadar ağır bir projede sorumluluk alabilecek olanlar varsa tabii ki başvurularımız açıktır.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
- Takımımız
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
- Açık Başvuru Pozisyonları

(Pozisyon açığı her alandan mevcuttur, web sitemizde bulunmayan "Lead Developer, Artificial Intelligence Engineer, Graphics Engineer, Network Engineer, QA Technicals, Lighting Artist, Character Artist, Technicals Artist, Visual Effects Artist, Animators, UI Designer, Game Designer, Script Writer, Narrative Designer, UX Designer, Audio Designer, Sound Engineer, Localization Interpreter, Game Analyzer & Tester) pozisyonları da mevcuttur.
I.K bilgilendirdim, yarın mesai saatleri içerisinde web sayfasını güncelleyeceklerdir.

Bilgilendirme: Sistemde oturum açmadan başvuru yapanların başvurularını takip edemiyoruz, bu nedenle oturum açtıktan sonra başvuruda bulunulması rica olunur.

Keyifli forumlar..
 
Son düzenleme:

1651320139373.png

Selamlar, Erken erişim oyuncusu olma fırsatı için aşağıdaki videoyu izleyin.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Abonelikler sınırlıdır, acele edin!

Sevgili takipçiler;

Uzun süredir sessizliğimizi koruyoruz ve çalışmalarımızı yavaş yavaş sizlerle paylaşacağımızı duyurmaktan mutluluk duyuyoruz.

Laniatus ekibi olarak sizler için bir video yayın sayfası (Resmi LaniaTube) hazırladık!
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
bu sayfada videolarınızı yayınlayabilecek, resmi Laniatus ekibinin sinematik görüntülerini ve oyun geliştirme günlüğünü bulabileceksiniz.

Sistemdeki herkese açık videolara ziyaretçi olarak erişebilirsiniz, ancak Development Studio tarafından yayınlanan videolara erişmek için giriş yapmalısınız.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ve "Giriş" sekmesinden mevcut Discord hesabınızla sisteme giriş yapın. İşlem başarılı olursa, Discord kullanıcı adınızın başındaki "ᴍ2ᴍ" etiketi otomatik olarak kaldırılacaktır.

Bu sistem nedir?
Laniatus ekibi tarafından özel yazılımlar kullanılarak geliştirilen yeni nesil platform tabanlı madde istemci oturum yöneticisi ve forum topluluğudur.

Bu ne işe yarıyor?
Laniatus tarafından herhangi bir konuda yayınlanan tüm hizmetlere (oyunlar, sistemler, mağaza ve diğerleri) erişmenizi sağlar. Erken erişim oyun sürecine ancak bu sistemde bir kullanıcı hesabınız varsa katılabilirsiniz, bu nedenle tüm oyuncuların oyuna kısa sürede erişebilmeleri için bir kullanıcı oturum açması gerekir.

Katılmazsam ne olur?
Laniatus tarafından yayınlanan resmi hizmetlerden yararlanamazsınız, bu sistem bir oturum yöneticisidir ve mevcut tüm Laniatus hizmetlerini Discord hesabınızla entegre eder.

Nasıl katılabilirim?
Giriş Yap
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ve koşulları sağlıyorsa uyarı metnini (yaş doğrulama) kabul edin ve ekranın sağ tarafında bulunan 'Discord ile Giriş Yap' ile hesabınıza giriş yapın.

Bu sistemde sizi neler bekliyor?
+Sisteme entegre olan ve giriş yaptıktan sonra direkt olarak size gelen canlı sohbet sistemi sizi bekliyor! Ayrıca "CHATBOX" olarak ekranın sağ alt köşesinden sadece bir tık uzaktasınız! Artık nüfus arttıkça Laniatus ekibi ve gelecekteki tüm kullanıcılarla canlı konuşabileceksiniz. Yakında hesap ayarlarınızda yer alacak olan Laniatus tarafından sağlanan oyunlarda bu sohbet sistemini doğrudan hesaplarınıza bağlayabileceksiniz!

+Tüm takımı görebilecek ve resmi Laniatus takımıyla doğrudan iletişime geçebileceksiniz. Laniatus Games platformu Discord'un yanı sıra bir sosyal medya aracı gibi çalışabilen tüm temel işlevleri de bünyesinde barındırıyor.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


+ Laniatus Servis Desteği :: Oyuncu değil misiniz? O halde oyunlarınız konusunda size destek olalım. Sisteme giriş yaptıktan sonra yerleşik bir Laniatus Store geliyor. Bu mağazada oyunlarınız için özel hizmetler bulabilirsiniz. Tüm hizmetler profesyonel bir ekip tarafından verilmektedir.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


+ Yerleşik Destek Sistemi :: Bu sistem sayesinde hem Laniatus servisleri, oyunlar hem de diğer her konuda teknik destek ve yardım alabileceğiniz yerleşik bir destek sistemi ile birlikte gelir.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


+ SSS Sistemi :: Sık sorulan birçok sorunun yanıtını bulabileceğiniz yerleşik ve kullanımı kolay bir Sıkça sorulan sorular ve yanıtlar birimi ile birlikte gelir, böylece aklınıza takılan tüm soruların yanıtlarını bulabileceksiniz. aklımda.

+ Tarayıcı tabanlı oyunlarda artık web sitesinde oyun hesabı oluşturmuyoruz. Laniatus Games platformu ile madde oturum yönetimi kullanarak, bu platformda oluşturacağınız kullanıcı hesabınız ile tüm oyun ve hizmetlerimizi yayınlayacağımız "Laniatus Client" sistemine giriş yapabilecek, tüm oyunlara katılabileceksiniz. ! Bu yüzden bir hesabınızın olması önemlidir.
+ Yerleşik Madde otomasyonu :: Yakında madde bazında yayınlayacağımız oyun servislerimiz (Steam/Origin/XBox vb) için tüm platformlardan hesaplarınızı bağlayabileceğiniz yerleşik bir otomasyon sistemi ile geliyor. Laniatus profili. Bu sayede birden fazla hesap oluşturmak yerine
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


+ Davet et ve kazan! :: Profilinizi oluşturduktan sonra, yönlendirme bağlantınız aracılığıyla davet ettiğiniz her kullanıcı için tüm Laniatus oyunlarında puan kazanırsınız. Bu puanlar, oyunda kullanılabilecek "Kahraman Puanları" olarak anılır. Ne kadar çok kullanıcı davet ederseniz, o kadar çok Kahraman Puanı kazanırsınız! Davet ettiğiniz kullanıcılar oyuna katılıp "Karantina Adası" işlemini tamamladıktan sonra puanlarınız otomatik olarak hesaplarınıza aktarılır.

+ Erişim Avantajı Fırsatı :: Laniatus hesaplarınız ile giriş yaptıktan sonra abonelikler bölümünden "Erken Erişim Aboneliği" sistemine kaydolursanız, Laniatus tarafından yayınlanan oyunlarda otomatik olarak Erken Erişim Oyuncusu olursunuz!
Erken erişim oyuncu aboneliğine kaydolduğunuzda, Discord sunucusunda ve Laniatus Games platformunda özel bir rol almaya hak kazanırsınız.
Erken erişim oyuncusu rolüne sahip olanlar otomatik olarak "Test Oyuncusu" olarak kabul edilir ve tüm Laniatus oyunlarında "Pre-Alpha, Alpha, Beta, Kapalı Beta, Açık Beta ve Erken Erişim" süreçlerine katılabilirler!
(Erken erişim oyuncusu olmak, Gizlilik Sözleşmesini ve Laniatus tarafından yayınlanan Kullanım Koşullarını içerir, ayrıntılar için [email protected] )

İyi eğlenceler!
Laniatus Ekibiniz

1651320139373.png

Greetings, for the opportunity to become an Early access gamer, watch the video below.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Subscriptions are limited, hurry up!
Dear followers;

We have been keeping our silence for a long time, and we are pleased to announce that we will gradually share our work with you.

As the Laniatus team, we have prepared a video broadcast page (Official LaniaTube) for you!
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
on this page you will be able to publish your videos, as well as find cinematic footage of the official Laniatus team, as well as a log of game development.

You can access public videos on the system as a visitor, but you must be logged in to access videos published by Development Studio.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
and log in to the system with your existing Discord account from the "Login" tab. If the process is successful, the "ᴍ2ᴍ" tag at the beginning of your Discord username will be removed automatically.

What is this system?
It is a new generation platform-based substance client session manager and forum community developed by the Laniatus team using special software.

What does it do?
It gives you access to all services (games, systems, store and other) published by Laniatus on any subject. You can only participate in an early access game process if you have a user account on this system, so all players need a user login to be able to access the game soon.

What happens if I don't participate?
You cannot benefit from the official services published by Laniatus , this system is a session manager and integrates all existing Laniatus services with your Discord account.

How can I join?
Login to
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
and accept the warning text (age verification) if it meets the conditions, and log in to your account with 'Login With Discord' on the right side of the screen.

What awaits you in this system?
+A live chat system that is built into the system and comes directly to you after logging in is waiting for you! Also as "CHATBOX" you are just a click away from the bottom right corner of the screen! You will now be able to talk live with the Laniatus team and all future users as the population increases. You will be able to directly connect this chat system with your accounts in games provided by Laniatus, which will be available soon in your account settings!

+You will be able to view the entire team and contact the official Laniatus team directly. Besides Discord, the Laniatus Games platform hosts all the basic functions that can work like a social media tool.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


+ Laniatus Service Support :: Not a player? Then let us support you about your games. After logging in to the system, a built-in Laniatus Store comes. In this store you can find special services for your games. All services are provided by a professional team.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


+ Built-in Support System :: Thanks to this system, it comes with a built-in support system where you can get technical support and help on both Laniatus services, games and everything else.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


+ FAQ System :: It comes with a built-in and easy-to-use Frequently asked questions and answers unit where you can find all the answers to many frequently asked questions, so you will be able to find answers to all the questions you have in mind.

+ We are no longer creating a game account on the website in browser-based games. By using a substance session management with the Laniatus Games platform, you will be able to log in to the "Laniatus Client" system, where we will publish all our games and services, with your user account that you will create on this platform, and you will be able to participate in all games. ! That's why it's important to have an account.
+ Built-in Substance automation :: For our game services (Steam/Origin/XBox etc) that we will publish on the substance base soon, it comes with a built-in automation system where you can connect your accounts from all platforms in your Laniatus profile. In this way, instead of creating multiple accounts, you will be able to access all our services and player accounts with one click by creating automation on your
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


+ Invite and win! :: After you create your profile, you earn points in all Laniatus games for every user you invite via your referral link. These points are referred to as "Hero Points" that can be used in the game. The more users you invite, the more Hero Points you will earn! After the users you invite join the game and finish the "Quarantine Island" process, your points are automatically transferred to your accounts.

+ Access Advantage Opportunity :: If you sign up for the "Early Access Subscription" system in the subscriptions section after logging in with your Laniatus accounts, you will automatically become an Early Access Player in the games published by Laniatus!
When you sign up for an early access player subscription, you qualify for a special role on the Discord server and on the Laniatus Games platform.
Those who have the early access player role are automatically considered "Test Players", and can participate in the "Pre-Alpha, Alpha, Beta, Closed Beta, Open Beta ve Early Access" processes in all Laniatus games!
(Being an early access player includes the NDA and the Terms of Use published by Laniatus, [email protected] for details)

Have fun!
Your Laniatus Team


[/SPOİLER]
 
Son düzenleme:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
YAMA Notları
- YAMA Notları Sürüm 1.1.7


Yama Notu 1.1.7 ve ANKET İÇERİR

• Değiştirilen istemci tarafı farkları;

Değerli oyuncular, bu konudaki görüşlerinizi ve hassasiyetinizi öğrenmek istedik;
(Lütfen ankete katılmayı unutmayınız, bu son derece önemlidir)


Soru; Bildiğiniz gibi Soul Point sağlayıcıları (Wu Zhein Run, Minotaur Run, Naga Run, vb.) öyle tasarlanmıştır ki sadece bir grup girdiğinde diğer grup beklesin. YAMA Notları anketine katılarak bunun değiştirilebilmesini sağlayabilirsiniz.

Zindan görünümlerine daha gerçekçi bir görünüm eklendi.

- Geliştirilmiş Hightmap ve Alfa kullanımı.
- Arka planlarda ve dokularda iyileştirilmiş görüntü kalitesi.
- Parçacık efektleri ve animasyonlar değiştirildi.
- Değişen karakter sesleri ve ambiyans faktörleri.
- Mekanik işlemlerde birden fazla değişiklik sağlandı.
- Kullanıcı arayüzü tasarımı değiştirildi.
- Tüm oyun nesneleri ile etkilenen LOD bağlantısı ve grafik ayarlarına dahil edilen SLO.
- Grafik kalite seviyelerine dahildir (Ultra).

Oyun Karakterine (Aktör) Göre Değişiklikler;
- Savaşçı karakterin "bekleme/idle" konumunda varsayılan animasyonu, gerçeğe yakın daha orijinal bir animasyonla değiştirildi.
- Savaşçı karakterin saldırı animasyonuna özel varsayılan SFX değiştirildi.
- Savaşçı karakterde görüntü kalitesinde gözle görülür bir fark elde edildi.

Yeteneklere göre uygulanan Refactory;
- Kılıç Enerjisi (Savaşçı), etki alanı karakterin bulunduğu (3 birime) kadar nüfuz edecek şekilde değiştirildi.
- Kutsanmış Zırh (Savaşçı), artık aktifken karakter yere düşmeyecek.
- Stunning Blade (Warrior), hedefe uygulandığında (varsa) hedefin yakınındaki diğer hedeflere hasar (ana hedef tarafından alınan hasarın %5'i) alır.
- Stomp (Savaşçı), ana etki alanı (1 birim) kadar arttırıldı. Tamamen etki alanında olan hedefler %3 daha fazla hasar alır. Etki alanı dışındakiler %2 daha az hasar alır.
- Spirit Strike (Petrun) Kilidi ilk açıldığında, etkisi (Toplam büyülü saldırı) değerine bağlı olarak mevcut ana hedefe %3 daha fazla hasar verir.
- Purge (Petrun) , etki süresi +%4 arttı. Ancak, uygulandıktan sonra bile, etki alanına giren tüm hedeflerin etkilerini artık kapatacaktır.
- Ölümcül Teker (Ninja) artık hedef menzil dışında olsa bile hedef yetenekten etkilenecek gerekirse etki alanına çekim yapacak. (Bunu şöyle ifade edelim, Metin2 oyununda bazen düello esnasında, rakibinize vururken uzakta olsa bile yanınıza bir anda ışınlanır.) Böylece yeteneğin boşa kullanılma sorunu kaldırıldı .
- Poison Storm (Ninja) artık etki alanındaki tüm hedeflere uygulanıyor (2 birim) etkilenecek.
- Hafif Adımlar (Ninja) Artık kullanıldığında, hafif bir görünmezlik sağlıyor ve (1 yarıçap) içindeki tüm hedefleri yakar.
- Healing (Şaman) Artık oyundaki tüm karşı bonusları etkiliyor. (Zehirlenme, yanma, sersemletme vb.) PBUFF etkilerini temizleyebilir.
- Yükselen Ejderha (Şaman) hedefi bulur ve ana hedef ondan uzakta olsa bile hasar verir. Şaman karakterinin artık etrafında değil, karakterin çevresinde bir mesafeye (10 birim) kadar dinamik olarak hareket edebilir.

[This patch note includes a poll you can participate in!]

P.A.T.C.H Notes
- P.A.T.C.H Notes Version 1.1.7


Patch Note 1.1.7 & SURVEY

• Refactory client-side changes;

Dear players, we wanted to know your opinion and your sensitivity to this issue;
(Please do not forget to participate in the survey, this is extremely important)

Question; As you know, Soul Point providers (Wu Zhein Run, Minotaur Run, Naga Run, etc..) are designed so that only when one group enters the other group should wait. By participating in the survey the P.A.T.C.H Notes , you can ensure that this can be changed.

Added a more realistic look to dungeon skins.

- Improved Hightmap and Alpha usage.
- Improved image quality on backgrounds and textures.
- Particle effects and animations have been changed.
- Changed character voices and ambiance factors.
- Provided multiple changes to mechanical operations.
- The user interface design has been changed.
- Provided LOD connection with all game objects, and full effect included in graphics settings.
- Included in graphics quality levels (Ultra).

Changes according to the (Actor) Game Character;
- The warrior character's default animation in the Idle position has been replaced with a more original animation.
- The default SFX specific to the attack animation of the warrior character has been changed.
- A noticeable difference in image quality has been achieved in the warrior character.

Refactory implemented according to Talents;
- Sword Energy (Warrior) has been changed so that its area of influence penetrates 3 units where the character is located.
- Blessed Armor (Warrior) will no longer fall to the ground when active.
- Stunning Blade (Warrior) will take damage (5% of the damage taken by the main target) to other targets near the target (if any) when applied to the target.
- Stomp (Warrior) , main effect area increased by 1 unit. Targets that are fully in the area of effect will take 3% more damage. Those outside the area of effect will take 2% less damage.
- Spirit Strike (Petrun) When first unlocked, its effect will deal 3% more damage to the current main target based on its (Total magical attack) value.
- Purge (Petrun), duration of effect increased by +4%. However, it will now turn off the effects of all targets that enter the area of effect, even after it has been applied.
- Removed the issue where Deadly Wheel (Assassin) when applied to the Target will now drag in front of the ability (wasted ability) even if the target is out of range.
- Poison Storm (Assassin), now applied to all targets in the area of effect (2 units) will be affected.
- Light Steps (Assassin) Now when cast, grants a light invisibility and burns all targets within 1 radius.
- Healing (Shaman) Now affects all counter bonuses in the game. (Poisoning, burning, stun etc..) PBUFF can clear its effects.
- Rising Dragon (Shaman) will find the target and deal damage even if the main target is far from it. Shaman can now act dynamically up to a distance (10 units) around the character, not around him.
 
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
YAMA Notları
- YAMA Notları Sürüm 1.1.7


Yama Notu 1.1.7 ve ANKET İÇERİR

• Değiştirilen istemci tarafı farkları;

Değerli oyuncular, bu konudaki görüşlerinizi ve hassasiyetinizi öğrenmek istedik;
(Lütfen ankete katılmayı unutmayınız, bu son derece önemlidir)

Soru; Bildiğiniz gibi Soul Point sağlayıcıları (Wu Zhein Run, Minotaur Run, Naga Run, vb.) öyle tasarlanmıştır ki sadece bir grup girdiğinde diğer grup beklesin. YAMA Notları anketine katılarak bunun değiştirilebilmesini sağlayabilirsiniz.


Zindan görünümlerine daha gerçekçi bir görünüm eklendi.

- Geliştirilmiş Hightmap ve Alfa kullanımı.
- Arka planlarda ve dokularda iyileştirilmiş görüntü kalitesi.
- Parçacık efektleri ve animasyonlar değiştirildi.
- Değişen karakter sesleri ve ambiyans faktörleri.
- Mekanik işlemlerde birden fazla değişiklik sağlandı.
- Kullanıcı arayüzü tasarımı değiştirildi.
- Tüm oyun nesneleri ile etkilenen LOD bağlantısı ve grafik ayarlarına dahil edilen SLO.
- Grafik kalite seviyelerine dahildir (Ultra).

Oyun Karakterine (Aktör) Göre Değişiklikler;
- Savaşçı karakterin "bekleme/idle" konumunda varsayılan animasyonu, gerçeğe yakın daha orijinal bir animasyonla değiştirildi.
- Savaşçı karakterin saldırı animasyonuna özel varsayılan SFX değiştirildi.
- Savaşçı karakterde görüntü kalitesinde gözle görülür bir fark elde edildi.

Yeteneklere göre uygulanan Refactory;
- Kılıç Enerjisi (Savaşçı), etki alanı karakterin bulunduğu (3 birime) kadar nüfuz edecek şekilde değiştirildi.
- Kutsanmış Zırh (Savaşçı), artık aktifken karakter yere düşmeyecek.
- Stunning Blade (Warrior), hedefe uygulandığında (varsa) hedefin yakınındaki diğer hedeflere hasar (ana hedef tarafından alınan hasarın %5'i) alır.
- Stomp (Savaşçı), ana etki alanı (1 birim) kadar arttırıldı. Tamamen etki alanında olan hedefler %3 daha fazla hasar alır. Etki alanı dışındakiler %2 daha az hasar alır.
- Spirit Strike (Petrun) Kilidi ilk açıldığında, etkisi (Toplam büyülü saldırı) değerine bağlı olarak mevcut ana hedefe %3 daha fazla hasar verir.
- Purge (Petrun) , etki süresi +%4 arttı. Ancak, uygulandıktan sonra bile, etki alanına giren tüm hedeflerin etkilerini artık kapatacaktır.
- Ölümcül Teker (Ninja) artık hedef menzil dışında olsa bile hedef yetenekten etkilenecek gerekirse etki alanına çekim yapacak. (Bunu şöyle ifade edelim, Metin2 oyununda bazen düello esnasında, rakibinize vururken uzakta olsa bile yanınıza bir anda ışınlanır.) Böylece yeteneğin boşa kullanılma sorunu kaldırıldı .
- Poison Storm (Ninja) artık etki alanındaki tüm hedeflere uygulanıyor (2 birim) etkilenecek.
- Hafif Adımlar (Ninja) Artık kullanıldığında, hafif bir görünmezlik sağlıyor ve (1 yarıçap) içindeki tüm hedefleri yakar.
- Healing (Şaman) Artık oyundaki tüm karşı bonusları etkiliyor. (Zehirlenme, yanma, sersemletme vb.) PBUFF etkilerini temizleyebilir.
- Yükselen Ejderha (Şaman) hedefi bulur ve ana hedef ondan uzakta olsa bile hasar verir. Şaman karakterinin artık etrafında değil, karakterin çevresinde bir mesafeye (10 birim) kadar dinamik olarak hareket edebilir.

[This patch note includes a poll you can participate in!]

P.A.T.C.H Notes
- P.A.T.C.H Notes Version 1.1.7


Patch Note 1.1.7 & SURVEY

• Refactory client-side changes;

Dear players, we wanted to know your opinion and your sensitivity to this issue;
(Please do not forget to participate in the survey, this is extremely important)

Question; As you know, Soul Point providers (Wu Zhein Run, Minotaur Run, Naga Run, etc..) are designed so that only when one group enters the other group should wait. By participating in the survey the P.A.T.C.H Notes , you can ensure that this can be changed.

Added a more realistic look to dungeon skins.

- Improved Hightmap and Alpha usage.
- Improved image quality on backgrounds and textures.
- Particle effects and animations have been changed.
- Changed character voices and ambiance factors.
- Provided multiple changes to mechanical operations.
- The user interface design has been changed.
- Provided LOD connection with all game objects, and full effect included in graphics settings.
- Included in graphics quality levels (Ultra).

Changes according to the (Actor) Game Character;
- The warrior character's default animation in the Idle position has been replaced with a more original animation.
- The default SFX specific to the attack animation of the warrior character has been changed.
- A noticeable difference in image quality has been achieved in the warrior character.

Refactory implemented according to Talents;
- Sword Energy (Warrior) has been changed so that its area of influence penetrates 3 units where the character is located.
- Blessed Armor (Warrior) will no longer fall to the ground when active.
- Stunning Blade (Warrior) will take damage (5% of the damage taken by the main target) to other targets near the target (if any) when applied to the target.
- Stomp (Warrior) , main effect area increased by 1 unit. Targets that are fully in the area of effect will take 3% more damage. Those outside the area of effect will take 2% less damage.
- Spirit Strike (Petrun) When first unlocked, its effect will deal 3% more damage to the current main target based on its (Total magical attack) value.
- Purge (Petrun), duration of effect increased by +4%. However, it will now turn off the effects of all targets that enter the area of effect, even after it has been applied.
- Removed the issue where Deadly Wheel (Assassin) when applied to the Target will now drag in front of the ability (wasted ability) even if the target is out of range.
- Poison Storm (Assassin), now applied to all targets in the area of effect (2 units) will be affected.
- Light Steps (Assassin) Now when cast, grants a light invisibility and burns all targets within 1 radius.
- Healing (Shaman) Now affects all counter bonuses in the game. (Poisoning, burning, stun etc..) PBUFF can clear its effects.
- Rising Dragon (Shaman) will find the target and deal damage even if the main target is far from it. Shaman can now act dynamically up to a distance (10 units) around the character, not around him.
Şaman güncellemesindeki riaing dragon ejdeha kükremesi ise tr ile aynı gibi olmuş sanırım yeni animasyonları merak ettim videosu falan varmı? Sitenizdeki video kısmında bulamadımda buarada sitenizdeki video kısmı çok güzel olmuş
 
Şaman güncellemesindeki riaing dragon ejdeha kükremesi ise tr ile aynı gibi olmuş sanırım yeni animasyonları merak ettim videosu falan varmı? Sitenizdeki video kısmında bulamadımda buarada sitenizdeki video kısmı çok güzel olmuş
- Rising Dragon hakkında; Evet bu bir shaman talenttir. Ancak hiç bir güncelleme ve çalışmamızı Metin2 oyunu tabanını esas(doğrudan kullanım) alarak yapmıyoruz, evet misyonumuz "İlk bakış esnasında oyuncuya Metin2 oyunu oynanışını hissettirebilmek" ancak bu hususta Metin2 oyununa ait herhangi bir içeriği kullanmıyoruz, tüm animasyonlarımız, çalışmalarımız, modellerimiz ve senaryomuz tamamen bize özgüdür.

Karakter animasyonlarını Metin2 oyununa ait aktörlerin skeleton ve pelvis yapısına bakarak neredeyse aynı şekilde riggedledik, fakat kesinlikle aynı değildir. (Zira bir karakterin (cinsiyet farkı dahil) toplamda 281 animasyonu mevcuttur, bunların her birinin ne kadar uzun sürede uyumlanacağını hiç kimse tahmin edemez)
1651695806852.png

Bunu ısrar ile belirtiyorum çünkü, bir kaç mesaj önce (Metin2 oyunu içeriğini kullanmışsınız şeklinde ithamda bulunan kişiler gibi bilgisiz ve vasıfsız insanlar ülkemizde maalesef çok fazla)

Örnek vermek gerekirse;
Bizim oyunumuzda bulunan örneğin Petrun'un iskeletine, Metin2 oyununun kullandığı bir animasyon ya da zırh mesh'i uygulayamaz ve animleyemezsiniz. Çünkü karaktere ait tüm parçalar(Saç,Yüz,El, ve diğerleri) birer ayrı mesh'dir ve tek bir skeleton'a bağlıdır. Buna da Character Customization deniliyor.

Zira aynı şekilde, bir Metin2 oyununa ait Mesh'i ya da animasyonu veya armor ile bütünleştirilmiş iskeletide M2M ürünü modellerinin animasyonlarına veya meshine uygulayamaz ve çalıştıramazsınız.
Çünkü scale ve pelvisleri farklıdır. Akabinde bu yüzden zaten M2M modelleri tescilli ve muhafaza altındadır. Bu nedenle MagicToMaster'in markası Metin3'dür. Çünkü öznitelik farklı, oynanış benzer yalnızca.
1651695640932.png
Aşağıda bulunan videolar size ifade etmek istediğim şeyi tam olarak anlatacaklardır;

Laniatus Games Inc. Game project content comparison of product "MagicToMaster MMORPG" and Gameforge 4D GmbH product "Metin2"
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Sorunuza yönelik, ayrıca;
Tabii ki Oyun geliştirme ile ilgili içeriğimizi paylaşıyoruz ki bu başka bir soru ama bunun için Laniatus Games web sayfasında Erken Erişim Oyuncusu üyeliğinizin olması gerekiyor. Ama yinede YouTube Direct Bağlantısını burada sizinle paylaşacağım.

Laniatus Games - M2M(RE) Geliştirme Kanalı Kesitleri PlayList;

Son paylaşım;


Teşekkürler.
 
- Rising Dragon hakkında; Evet bu bir shaman talenttir. Ancak hiç bir güncelleme ve çalışmamızı Metin2 oyunu tabanını esas(doğrudan kullanım) alarak yapmıyoruz, evet misyonumuz "İlk bakış esnasında oyuncuya Metin2 oyunu oynanışını hissettirebilmek" ancak bu hususta Metin2 oyununa ait herhangi bir içeriği kullanmıyoruz, tüm animasyonlarımız, çalışmalarımız, modellerimiz ve senaryomuz tamamen bize özgüdür.

Karakter animasyonlarını Metin2 oyununa ait aktörlerin skeleton ve pelvis yapısına bakarak neredeyse aynı şekilde riggedledik, fakat kesinlikle aynı değildir. (Zira bir karakterin (cinsiyet farkı dahil) toplamda 281 animasyonu mevcuttur, bunların her birinin ne kadar uzun sürede uyumlanacağını hiç kimse tahmin edemez)

Bunu ısrar ile belirtiyorum çünkü, bir kaç mesaj önce (Metin2 oyunu içeriğini kullanmışsınız şeklinde ithamda bulunan kişiler gibi bilgisiz ve vasıfsız insanlar ülkemizde maalesef çok fazla)

Örnek vermek gerekirse;
Bizim oyunumuzda bulunan örneğin Petrun'un iskeletine, Metin2 oyununun kullandığı bir animasyon ya da zırh mesh'i uygulayamaz ve animleyemezsiniz. Çünkü karaktere ait tüm parçalar(Saç,Yüz,El, ve diğerleri) birer ayrı mesh'dir ve tek bir skeleton'a bağlıdır. Buna da Character Customization deniliyor.

Zira aynı şekilde, bir Metin2 oyununa ait Mesh'i ya da animasyonu veya armor ile bütünleştirilmiş iskeletide M2M ürünü modellerinin animasyonlarına veya meshine uygulayamaz ve çalıştıramazsınız.
Çünkü scale ve pelvisleri farklıdır. Akabinde bu yüzden zaten M2M modelleri tescilli ve muhafaza altındadır. Bu nedenle MagicToMaster'in markası Metin3'dür. Çünkü öznitelik farklı, oynanış benzer yalnızca.
Aşağıda bulunan videolar size ifade etmek istediğim şeyi tam olarak anlatacaklardır;

Laniatus Games Inc. Game project content comparison of product "MagicToMaster MMORPG" and Gameforge 4D GmbH product "Metin2"
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Sorunuza yönelik, ayrıca;
Tabii ki Oyun geliştirme ile ilgili içeriğimizi paylaşıyoruz ki bu başka bir soru ama bunun için Laniatus Games web sayfasında Erken Erişim Oyuncusu üyeliğinizin olması gerekiyor. Ama yinede YouTube Direct Bağlantısını burada sizinle paylaşacağım.

Laniatus Games - M2M(RE) Geliştirme Kanalı Kesitleri PlayList;

Son paylaşım;


Teşekkürler.

Tek kelimeyle sadece tebrikler demek istiyorum resmen oyunu baştan yazmışsınız adeta özellikle gameforgenin mahkemelerde kullandığı karakterleri baştan yaratmak ve animasyon yapmak yorumsuz.
Birde o dediğiniz early aboneliği nasıl olunuo avntajı nedir?
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Tek kelimeyle sadece tebrikler demek istiyorum resmen oyunu baştan yazmışsınız adeta özellikle gameforgenin mahkemelerde kullandığı karakterleri baştan yaratmak ve animasyon yapmak yorumsuz.
@leventgngr06 sanada gelirsek birader cok ayip etmissin birader mesajlarını okudum anlamadığın birşeye ne diye bilircelik yapıosunki göster demişin al video ile göstermiş hadi metin2 ait olduğunu kanıtla bileğini görelim neyse tekrar tsk birde o dediğiniz early aboneliği nasıl olunuo avntajı nedir?
İlginiz için teşekkürler, eğer
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
(mevcut bir Laniatus Games aktif hesabı gerektirir) tıklarsanız otomatik bir şekilde Erken Erişim Oyuncusu abonesi olursunuz.
Özellikleri konusunda ise bu bağlantıda açıklamasını yaptım.
İyi geceler.
 
Oldukça başarılı buluyorum bu girişimi, umarım süreçte şevkiniz kırılmaz ve projeyi sonuna kadar getirirsiniz, proje tamamlanınca oynayıp denemeyi istiyorum açıkcası. başarılar dilerim.
Teşekkürler gerçekten, bu süreçte yaklaşık 4.5 yıldır çalışıyoruz. Zira bundan öncesinde çok fazla oyun motorunda deneyim yaptık, server/socket konusunda başarısız girişimlerimiz oldu projeyi %30 ilerletip daha sonrasında çöp bir süreçten geçtiğimizi anlayıp onu silerken içimizden nasıl kan ağladığımızı, fakat başarılı olmak uğruna tekrar tekrar denemekten asla yılmadığımızı söylemeliyim. Bu nedenle aslına bakarsanız doğruyu söylemek gerekirse, şevk ve heves ile başlamadık. Vizyonumuz arasında
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
olarak bu projeyi bitirmek, misyonumuz ise adil, kaliteli, rekabetçi ve oynanışı yüksek bir mmorpg oyun dünyası sunabilmek. Daha sonrasında zaten web sitesini incelerseniz MMOFPS oyun projemizde mevcut, ancak önceliğimiz şuan için MagicTo(RE)Master'dir.

Süreç esnasında başarımızın en büyük temeli, topluluklar ile paylaştığımız bu güncel bilgilerin zevkle, heves ile takip edilebilmesi. Laniatus topluluğunda üyelerin sayısının artması, konuların okunurluğunun yükselmesi, LaniaTube'de yayınladığımız videolara değerlendirme ve yorum gelmesi, bizim tek isteğimiz popülasyon artışıdır. Kimseye zarar verecek bir eylemde bulunmuyoruz. Zira ülkemizde maalesef bu tür girişimlere gereken özveri ve değer gösterilmediğinden hiç bir ilerleme kaydedilemiyor.

Yanlış anlaşılmasın lütfen, Türkiye forumlarında başlattığımız bu topicleri yabancı bir kaç toplulukta paylaşmış olsaydık belki 20 belki 30 sayfa değerlendirme almıştı.
İşte proje geliştiricilerinin şevkini kıran en büyük etken bu aslında süreçlerde.


@LikapaTR güzel yorumunuz için gerçekten çok teşekkürler, bu yorumlar ve değerlendirmeler ihtiyacımız olan bir durum bizim için.
Projemiz neredeyse product sürecine girmek üzeredir, zira zaten paylaşım videolarımızdan oyunun tüm features(server/client/chat/character loc, mount, riding,faction,offline shop, auction house, etc...) hazır olduğunu görebilirsiniz.
Eğer dilerseniz, erken erişim oyuncusu kaydı yaptırabilir ve oyun yayınlandığında erişim sağlayabilirsiniz. Çünkü oyunlarımıza tüm erişimler
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
platformu hesaplarından gerçekleştirilecektir. Açıkçası sizin topluluğumuzda olmanızdan ben çok mutlu olurum, zira elbette karar sizin.

Tekrar çok teşekkür ederim.
 
Eğer dilerseniz, erken erişim oyuncusu kaydı yaptırabilir ve oyun yayınlandığında erişim sağlayabilirsiniz. Çünkü oyunlarımıza tüm erişimler
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
platformu hesaplarından gerçekleştirilecektir. Açıkçası sizin topluluğumuzda olmanızdan ben çok mutlu olurum, zira elbette karar sizin.

Teklifiniz için çok teşekkür ederim fakat şuan pc erişimim yok malesef, tabi macOS platformu için bir sürümünüz var ise deneyimlemek isterim. :)
 
- Rising Dragon hakkında; Evet bu bir shaman talenttir. Ancak hiç bir güncelleme ve çalışmamızı Metin2 oyunu tabanını esas(doğrudan kullanım) alarak yapmıyoruz, evet misyonumuz "İlk bakış esnasında oyuncuya Metin2 oyunu oynanışını hissettirebilmek" ancak bu hususta Metin2 oyununa ait herhangi bir içeriği kullanmıyoruz, tüm animasyonlarımız, çalışmalarımız, modellerimiz ve senaryomuz tamamen bize özgüdür.

Karakter animasyonlarını Metin2 oyununa ait aktörlerin skeleton ve pelvis yapısına bakarak neredeyse aynı şekilde riggedledik, fakat kesinlikle aynı değildir. (Zira bir karakterin (cinsiyet farkı dahil) toplamda 281 animasyonu mevcuttur, bunların her birinin ne kadar uzun sürede uyumlanacağını hiç kimse tahmin edemez)

Bunu ısrar ile belirtiyorum çünkü, bir kaç mesaj önce (Metin2 oyunu içeriğini kullanmışsınız şeklinde ithamda bulunan kişiler gibi bilgisiz ve vasıfsız insanlar ülkemizde maalesef çok fazla)

Örnek vermek gerekirse;
Bizim oyunumuzda bulunan örneğin Petrun'un iskeletine, Metin2 oyununun kullandığı bir animasyon ya da zırh mesh'i uygulayamaz ve animleyemezsiniz. Çünkü karaktere ait tüm parçalar(Saç,Yüz,El, ve diğerleri) birer ayrı mesh'dir ve tek bir skeleton'a bağlıdır. Buna da Character Customization deniliyor.

Zira aynı şekilde, bir Metin2 oyununa ait Mesh'i ya da animasyonu veya armor ile bütünleştirilmiş iskeletide M2M ürünü modellerinin animasyonlarına veya meshine uygulayamaz ve çalıştıramazsınız.
Çünkü scale ve pelvisleri farklıdır. Akabinde bu yüzden zaten M2M modelleri tescilli ve muhafaza altındadır. Bu nedenle MagicToMaster'in markası Metin3'dür. Çünkü öznitelik farklı, oynanış benzer yalnızca.
Aşağıda bulunan videolar size ifade etmek istediğim şeyi tam olarak anlatacaklardır;

Laniatus Games Inc. Game project content comparison of product "MagicToMaster MMORPG" and Gameforge 4D GmbH product "Metin2"
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Sorunuza yönelik, ayrıca;
Tabii ki Oyun geliştirme ile ilgili içeriğimizi paylaşıyoruz ki bu başka bir soru ama bunun için Laniatus Games web sayfasında Erken Erişim Oyuncusu üyeliğinizin olması gerekiyor. Ama yinede YouTube Direct Bağlantısını burada sizinle paylaşacağım.

Laniatus Games - M2M(RE) Geliştirme Kanalı Kesitleri PlayList;

Son paylaşım;


Teşekkürler.

Çok iyi ya bunca şey yazıyorsunuz ama birkaç kelime ile yorum yazmaya utanıyorum başarılar diliyorum <3
 
Teklifiniz için çok teşekkür ederim fakat şuan pc erişimim yok malesef, tabi macOS platformu için bir sürümünüz var ise deneyimlemek isterim. :)
Ben teşekkür ederim, oyunumuz henüz bir platforma yönelik doğrudan buildlenmedi, ancak tüm platformlarda çalışabilecek şekilde release olarak yayınlayacağız.
Elbette önceliğimiz; Steam ve Origin platformunda yayınlamaktır.
Hedefimiz 'Steam, Epic Games, Microsoft Store, Origin, MacOS, Linux vb.' ile çalışabilecektir. Substance ile ilgili ileri düzey yazılım mühendislerimiz özen ve özveri ile çalışmaktadır. Size bahsettiğim erken erişim aboneliği sınırlı sayıdaki bir abonelik türüdür. Oyun yayınlandığında yalnızca bu aboneliğe sahip kullanıcı hesapları istemciyi web sitesinden indirebilecek, ve giriş yapabilecek durumda olacaklar. Taktir edersiniz ki, product pre-alpha sürümde sınırlı bir oyuncuyla test yapılabilir. Bu nedenle sizi davet etmek istemiştim.

Çok iyi ya bunca şey yazıyorsunuz ama birkaç kelime ile yorum yazmaya utanıyorum başarılar diliyorum <3
Senin her mesajını gördüğümde bir kez daha sana hayran kalıyorum.. Sen nasıl bir güzel insansın. Dünya gerçekten senin gibi insanlar olduğu için dönüyor olmalı.
Güzel düşüncen bile benim için yeterli yorumundaki kelime sayısının benim nezdimde hiç bir önemi yok. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, güzel insan.

 
Geri
Üst