Our Remastered MMO 2021 - (First Look)

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.




NTR Features ve network replication ile ilgili yazılım kodu hazırlanırken sizler için bir shorts log oluşturduk.
 
Son düzenleme:
@MagicToMaster
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
adresinde bir hesap oluşturmaya çalıştım fakat sanırım yeni kayıt oluşturma aktif değil. anasayfaya yönlendiriyor.
Ah söylemeyi unuttuysam çok üzgünüm, Laniatus Games yazılımı doğrudan oyun ve discord ile entegreli çalışan ve çalışacak olan;
- Oyuncu hesap yönetimi, klan yönetimi, nesne mağazası api, gibi web işlemlerini sağladığından yalnızca Discord oturumları ile katılmak mümkündür.
Gameforge Client gibi düşünülebilir, substance oturum kontrol sağlayıcısıdır.

Bu neden böyle?
Kullanıcı başlığınızı esas alarak örnek verelim o halde : )
- Oyunda davranış kuralları ve topluluk kurallarını ihlal eden bir kullanıcıyı cezalandırmak istediğimizde oyun hesabı Laniatus Games hesabı olacağından tek bir hesaba işlem yapılması durumunda mevcut Discord hesabı, Laniatus Games hesabı ve senkronizasyon halinde kaldığı diğer laniatus servis ve ürünlerindende aynı anda etkilenecektir.
(Umarım hiç bir oyuncuyu cezalandırmamız gerekmez)

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
, ve mevcut bir Discord ile katılmak için ekranın orta kısımlarında bir buton mevcut onu kullanın. Web sitesi design ile ilgili olarak geliştiriyoruz, bunun bulunamaması bizim hatamız özür dilerim.
 
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.




Laniatus animatörlerinden M2M oyununa yeni bir bakış kazandıran, yeni animasyonlar, sizlerle de paylaşmak istedim.
Yaklaşık 200 çeşit farklı, talent, action, attack, onehand,twohand ve riding animasyonları mevcut ancak video süresi uzamaması adına belirli olanları gösterebildim, 3DMax kullanımım biraz zayıf, hatalarım varsa çok üzgünüm. Animatörümüz MatteO meşgul olduğundan videoyu benim çekmem gerekti.

Elbette ki, yorumlarınızı ve eleştirilerinizi alabiliriz, ancak video açıklamasını lütfen okumayı unutmayın.


Eğer sizler içinde bir sakıncası yoksa, gönüllü olarak
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
resmi yayın kanalına abone olabilirseniz bizleri çok mutlu edersiniz.

Keyifli forumlar.
 
Son düzenleme:
Sürüm Notları: V1.1.8
Orijinal Gönderi;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Sürüm 1.1.8 Notları

Mevcut Sunucu ve Ağ Sürümü: v100.1p
Mevcut İstemci Sürümü: a1.1.6

- Eski versiyondaki seçilebilir kanal (CH) sistemi kaldırıldı.

  • Giriş arayüzünde Kanal 1, Kanal 2, Kanal 3, Kanal 4 olarak seçilebilir kanal sistemi, laniatus ağ tabanını yorduğu ve portları gereğinden fazla dinlediği için devre dışı bırakıldı.
- Yeni sisteme otomatik bölge örnekleme ve replikasyon eklendi.
  • Otomatik bölge örneklemesi, kullanımdan kaldırılmış seçilebilir kanal sisteminin yerini alır. Çalışma mantığı örnekteki gibidir; Bir sahne (oyun haritası) girilebilecek oyuncu sınırına ulaşırsa, sistem oyuncu giriş sınırına ulaşan sahneyi (oyun haritası) otomatik olarak çoğaltır ve yeni oyuncuların katılmasına izin verir. Ana oyun sahnesi (oyun haritası) oyuncu kapasitesi azalırsa, oluşturulan 2. örnek oyun sahnesi otomatik olarak sonlandırılır ve örnekteki oyuncular (yükleme ekranları) olmadan gerçek zamanlı olarak 1. örneğe taşınır.
- Eski sürüm M2M Battleground geçici olarak kaldırıldı;
  • Başarılar sisteminde değişiklikler yapılacaktır.
  • Puan Sisteminde değişiklikler yapılacaktır.
  • Hakimiyet sistemi değişecek.
  • Ölüm maçı sistemi değiştirilecek.
  • Lastman Daimi sisteminde değişiklikler yapılacaktır.
  • Power Hunting sisteminde değişiklikler yapılacak.
- Oyuncu deneyim puanı tablosu oranları (1-250) girildi.
- Magic to Master UI ve GUI yeni sisteme dahil edilmiştir.
- Yeni sisteme yeni animasyonlar eklendi. (+140)
- Karantina adası yeniden tasarlandı ve optimize edildi.
- Karakter SFX'i yeniden seslendirildi.
- Oyundaki düşman yaratıklar (MOB'lar) artık bir AI'ya (yapay zeka) sahip.
- Zorandor dahili bölgelerinde değişiklik ve optimizasyon;

  • Liman alanı genişletilmiş ve dinamik bir görüntüye sahiptir.
  • Arena Bölgesi alanı biraz daha küçültülmüş ancak dinamik bir görünüme sahip.
  • Zengin Bölge dinamik hale getirildi.
  • İmparatorluk Sarayı daha büyük ve daha dinamik hale getirildi ve konumu artık çok daha gerçekçi.
  • Teleport Place alanı artık daha güzel bir görünüme sahip.
- Değişen patron koşuları;
  • King Guivre vadi koşusu geçici olarak devre dışı bırakıldı, değiştirilecek.
  • Havai arena geçici olarak devre dışı bırakıldı, değiştirilecek.
YAMA Notları (EX)
Sürüm 1.1.7 YAMA Notları
Yama Notu 1.1.7 (Ek dahil)
 
Merhabalar, iyi sabahlar.
Laniatus Cloud oyun sunucusunu yazmayı sonunda tamamladık, bu süreçte gerçekten çok ama çok yorulduk. Özellikle Server Authoritative konusunda çok sorunlar yaşadık.
Elbette mutlu son ile bitirdik, ve ilk görseli sizlerle paylaşmayı uygun gördüm.

İşletim sistemi ve hakkında;
Sunucumuz Linux Ubuntu tabanlı çalışmak ile birlikte yüksek performanslı ve mümkün olduğu kadarıyla en düşük sunucu kaynağı tüketmeyi amaç edinerek tam yetkili, objektif ve dinamik bir şekilde tasarlanmıştır. Otomatik bir şekilde RDP/TCP ve UDP protokollerini zaman ve durum analizi edecek/uygulayacak şekilde mantıksal algoritmaya sahiptir.
Auth, Master, Matchmaking, Game Server olmak üzere, 4 ana sunucu servisinden, 16 migrate features ve 6 özel IPA'den oluşan MagicTo(RE)Master oyun sunucusu pre-alpha için sanırım hazır.. :sneaky:
1652759667983.png


Normal şartlar altında bu tür kritik ve yüksek önem arz eden bir bilgiyi bu şekilde paylaşmayız/paylaşamayız, ancak bu MMOTUTKUNLARI topluluğuna gösterdiğim sevgi ve değerden kaynaklanmaktadır.
Keyifli forumlar, sanırım yakında alfa da görüşürüz. :cool:
 
Merhabalar, iyi sabahlar.
Laniatus Cloud oyun sunucusunu yazmayı sonunda tamamladık, bu süreçte gerçekten çok ama çok yorulduk. Özellikle Server Authoritative konusunda çok sorunlar yaşadık.
Elbette mutlu son ile bitirdik, ve ilk görseli sizlerle paylaşmayı uygun gördüm.

Auth, Master, Matchmaking, Game Server olmak üzere, 4 ana sunucu servisinden, 16 migrate features ve 6 özel IPA'den oluşan MagicTo
(RE)Master oyun sunucusu pre-alpha için sanırım hazır.. :sneaky:
10080 eklentisini görüntüle

Normal şartlar altında bu tür kritik ve yüksek önem arz eden bir bilgiyi bu şekilde paylaşmayız/paylaşamayız, ancak bu MMOTUTKUNLARI topluluğuna gösterdiğim sevgi ve değerden kaynaklanmaktadır.
Keyifli forumlar, sanırım yakında alfa da görüşürüz. :cool:
Çok şık ve mükemmel görünüyor helal olsun gerçekten sıfırdan metin2 yazdınız varya alfayı dört gözle bekliyorum harikasınız gerçekten harika.
 
Ekstra;
Oyun tasarımcılarımız (ana proje dışında) hoş bir görüntüyü geliştirici toplantı odasında paylaşmışlar, bende sizinle paylaşmak istedim. :cool:
1652887720472.png

1652887789636.png
 
Laniatus Games tarafından yayınlanan genel topluluk bildirisi adresi;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

(
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
resmi youtube yayın kanalları üzerinden, abonelik gerektirmeden izleyebilirsiniz)

Would you like to witness the first look of Magic To (RE)Master from the gaming world?

Well, yes this is a big moment!
Our game is not ready yet, but you know us well. We continue to keep you informed of any developments, and we will continue to do so.

So what is this?
Introducing MagicToMaster's first skeleton and first look from the game world!

What are we doing?
In this scene, we tried to ensure that even the lowest level computer users could play the game. Therefore, we have made the LOD system much more optimized compared to other games.

The highest level of polygon, vertex, shader and dynamic/static lightings are optimized for all game world scenes.
The entire configuration system of the game is tied to the LOD settings, and these settings act very logically.

For a newcomer to the game, in the (compiled and published) version, the game client automatically detects the computer hardware and level the player is participating in and optimizes the game's graphics optimization.

What catches our eye?
- At first glance, we see the warrior, one of the original characters of Magic To (RE)Master, in all his dignity.
- We see the new cooldown animation and optimizations of the warrior character.
- We are faced with a dynamic world.
- Day/Night - We witness cyclical events such as sunset and sunrise.
- We display an active chat system.
- We see that there is a special system for admins and it works.

This scene has been tested with the lowest computer in our office.
System information;
Processor: Intel Core i5 1st Gen 650 3.2Ghz 4Mb
RAM: 6GB DDR3 RAM
Video Card: NVIDIA GT650M Graphics Card


MagicTo(RE)Master'ın oyun dünyasından ilk görünümüne tanık olmak ister misiniz?

Evet, bu gerçekten çok büyük bir an!
Oyunumuz henüz hazır değil ama bizi iyi tanıyorsunuz. Her türlü gelişmeden sizleri haberdar etmeye devam ediyoruz, etmeye de devam edeceğiz. Yaklaşık 4 yıllık büyük bir çalışmanın sonunda, oyun dünyasından ilk bakış atıyoruz..

Peki bu nedir?
Karşınızda MagicToMaster'ın ilk iskeleti ve oyun dünyasından ilk bakış!

Biz ne yapıyoruz?
Bu sahnede en alt seviyedeki bilgisayar kullanıcılarının bile oyunu oynamasını sağlamaya çalıştık. Bu nedenle LOD sistemini diğer oyunlara göre çok daha optimize hale getirdik.

En yüksek düzeyde poligon, gölgelendirici ve dinamik/statik aydınlatmalar, tüm oyun dünyası sahneleri için optimize edilmiştir.
Oyunun tüm konfigürasyon sistemi LOD ayarlarına bağlıdır ve bu ayarlar son derece akıllı bir şekilde hareket etmektedir.

Oyuna yeni başlayanlar için (derlenmiş ve yayınlanmış) sürümde, oyun istemcisi bilgisayar donanımını ve oyuncunun katıldığı seviyeyi otomatik olarak algılar ve oyunun grafik optimizasyonunu optimize eder..

Gözümüze çarpan ne?

- İlk bakış ile MagicToMaster'ın orijinal karakterlerinden olan savaşçıyı tüm ihtişamı ile görüyoruz.
- Savaşçı karakterin yeni bekleme süresi animasyonunu ve NMP optimizasyonlarını görüyoruz.
- Dinamik bir dünya ile karşı karşıyayız.
- Gündüz/Gece - Gün batımı ve gün doğumu - Kar,yağmur,fırtına gibi döngüsel olaylara tanık oluyoruz.
- Aktif bir sohbet sistemi görüyoruz.
- Yöneticiler için özel bir sistem olduğunu ve nasıl çalıştığını görüyoruz.

Bu sahne ofisimizin en düşük bilgisayarı ile test edilmiştir. (Test sahnesi, video düzenlemesi esnasında değiştirilmiştir)



Sistem bilgisi;
İşlemci
: Intel Core i5 1. Nesil 650 3.2Ghz 4Mb
RAM: 6GB DDR3 RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GT650M Grafik Kartı


Resmi yayın kanalları;
Resmi sayfa:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Video Yayın Kanalı:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Topluluk Kanalı:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Sign-Info-icon.png

Yukarı da tanımlanan resmi bağlantıların dışında farklı bir yayın organımız yoktur! Laniatus personeli, resmi yayın kanalları dışında destek vermemektedir.
Aksi belirtilmediği sürece, yukarıda yer alan sayfalar Laniatus Games Studio Inc. resmi yayın kanalı olarak kabul edilmiştir.

 
Laniatus Games tarafından yayınlanan genel topluluk bildirisi adresi;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

(
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
resmi youtube yayın kanalları üzerinden, abonelik gerektirmeden izleyebilirsiniz)

Would you like to witness the first look of Magic To (RE)Master from the gaming world?

Well, yes this is a big moment!
Our game is not ready yet, but you know us well. We continue to keep you informed of any developments, and we will continue to do so.

So what is this?
Introducing MagicToMaster's first skeleton and first look from the game world!

What are we doing?
In this scene, we tried to ensure that even the lowest level computer users could play the game. Therefore, we have made the LOD system much more optimized compared to other games.

The highest level of polygon, vertex, shader and dynamic/static lightings are optimized for all game world scenes.
The entire configuration system of the game is tied to the LOD settings, and these settings act very logically.

For a newcomer to the game, in the (compiled and published) version, the game client automatically detects the computer hardware and level the player is participating in and optimizes the game's graphics optimization.

What catches our eye?
- At first glance, we see the warrior, one of the original characters of Magic To (RE)Master, in all his dignity.
- We see the new cooldown animation and optimizations of the warrior character.
- We are faced with a dynamic world.
- Day/Night - We witness cyclical events such as sunset and sunrise.
- We display an active chat system.
- We see that there is a special system for admins and it works.

This scene has been tested with the lowest computer in our office.
System information;
Processor: Intel Core i5 1st Gen 650 3.2Ghz 4Mb
RAM: 6GB DDR3 RAM
Video Card: NVIDIA GT650M Graphics Card


MagicTo(RE)Master'ın oyun dünyasından ilk görünümüne tanık olmak ister misiniz?

Evet, bu gerçekten çok büyük bir an!
Oyunumuz henüz hazır değil ama bizi iyi tanıyorsunuz. Her türlü gelişmeden sizleri haberdar etmeye devam ediyoruz, etmeye de devam edeceğiz. Yaklaşık 4 yıllık büyük bir çalışmanın sonunda, oyun dünyasından ilk bakış atıyoruz..

Peki bu nedir?
Karşınızda MagicToMaster'ın ilk iskeleti ve oyun dünyasından ilk bakış!

Biz ne yapıyoruz?
Bu sahnede en alt seviyedeki bilgisayar kullanıcılarının bile oyunu oynamasını sağlamaya çalıştık. Bu nedenle LOD sistemini diğer oyunlara göre çok daha optimize hale getirdik.

En yüksek düzeyde poligon, gölgelendirici ve dinamik/statik aydınlatmalar, tüm oyun dünyası sahneleri için optimize edilmiştir.
Oyunun tüm konfigürasyon sistemi LOD ayarlarına bağlıdır ve bu ayarlar son derece akıllı bir şekilde hareket etmektedir.

Oyuna yeni başlayanlar için (derlenmiş ve yayınlanmış) sürümde, oyun istemcisi bilgisayar donanımını ve oyuncunun katıldığı seviyeyi otomatik olarak algılar ve oyunun grafik optimizasyonunu optimize eder..

Gözümüze çarpan ne?

- İlk bakış ile MagicToMaster'ın orijinal karakterlerinden olan savaşçıyı tüm ihtişamı ile görüyoruz.
- Savaşçı karakterin yeni bekleme süresi animasyonunu ve NMP optimizasyonlarını görüyoruz.
- Dinamik bir dünya ile karşı karşıyayız.
- Gündüz/Gece - Gün batımı ve gün doğumu - Kar,yağmur,fırtına gibi döngüsel olaylara tanık oluyoruz.
- Aktif bir sohbet sistemi görüyoruz.
- Yöneticiler için özel bir sistem olduğunu ve nasıl çalıştığını görüyoruz.

Bu sahne ofisimizin en düşük bilgisayarı ile test edilmiştir. (Test sahnesi, video düzenlemesi esnasında değiştirilmiştir)



Sistem bilgisi;
İşlemci
: Intel Core i5 1. Nesil 650 3.2Ghz 4Mb
RAM: 6GB DDR3 RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GT650M Grafik Kartı


Resmi yayın kanalları;
Resmi sayfa:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Video Yayın Kanalı:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Topluluk Kanalı:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.




o kadar güzel görünüyor ki inanılmaz bu kadar kısa sürede bu kadar bir şey başarmanız Hakikaten inanılmaz
Videoyu defalarca izledim ve aşağıdaki gözlemleri yapmak istiyorum.
Ortam gerçekten inanılmaz görünüyor. Gece gündüz döngüsü oyuna odaklanmak için çok güzel.
Monoton oyunlara göre çimlerin, bulutların ve hatta güneşten süzülen ışığın hareketleri oyunu durgunluktan kurtarmış.
Oyunun grafik yapısının düşük sistemler için düzenlenmiş olması gerçekten oyuncu dostu olduğunu gösteriyor. Ayrıca oyunun profesyonel oyuncular arasında akıcı olduğundan da şüphem yok.

Takımın bu kadar kısa sürede buraya gelmesi gerçekten inanılmaz. Yorumsuz bir başarı bu.
 
o kadar güzel görünüyor ki inanılmaz bu kadar kısa sürede bu kadar bir şey başarmanız Hakikaten inanılmaz
Videoyu defalarca izledim ve aşağıdaki gözlemleri yapmak istiyorum.
Ortam gerçekten inanılmaz görünüyor. Gece gündüz döngüsü oyuna odaklanmak için çok güzel.
Monoton oyunlara göre çimlerin, bulutların ve hatta güneşten süzülen ışığın hareketleri oyunu durgunluktan kurtarmış.
Oyunun grafik yapısının düşük sistemler için düzenlenmiş olması gerçekten oyuncu dostu olduğunu gösteriyor. Ayrıca oyunun profesyonel oyuncular arasında akıcı olduğundan da şüphem yok.

Takımın bu kadar kısa sürede buraya gelmesi gerçekten inanılmaz. Yorumsuz bir başarı bu.
Merhaba, değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.
Gözlemleriniz oldukça etkileyici diyebilirim, tam olarak amacımız görsel oyun şöleni hazırlamak olmadığından tüm oyuncuların aktif ve sorunsuz bir oyun deneyimi yaşayabilmesi aynı zaman da en düşük sistemlere sahip oyuncuların bile oyuna rahatlık ile katılabilmesi en büyük amaçlarımızdan birisidir.
Şu an için en düşük donanım gereksinimi;
İşlemci: Intel Core i5 1. Nesil 650 3.2Ghz 4Mb RAM: 6GB DDR3 RAM Ekran Kartı: NVIDIA GT650M olarak belirlendi, ancak daha kötü durum senaryoları için daha düşük donanımlarda testlerimiz devam etmekte.
Katılımınız ve değerlendirmeniz için teşekkürler. Laniatus erken erişim katılımcısı olmayı unutmayın ;)
Keyifli forumlar.


Laniatus Games tarafından yayınlanan genel topluluk bildirisi adresi;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

(
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
resmi youtube yayın kanalları üzerinden, abonelik gerektirmeden izleyebilirsiniz)

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Dear community,
In this shoot, we tried to show you some of the unique and new character animations created by the Laniatus Teams.
We showed the new attack animations of the warrior character, both before and after, with both one-handed swords and two-handed swords.
Do not hesitate to make positive/negative criticisms about this subject.
To inform; What you see here may not reflect the final result you will see in the game world!

Our only difference is our unique original style..
Değerli topluluk,
Bu paylaşım içerisinde sizlere Laniatus Ekipleri tarafından hazırlanmış benzersiz ve yeni karakter animasyonlarından bazılarını göstermeye çalıştık.
Savaşçı karakterinin önceki ve sonraki olmak üzere yeni atak animasyonlarını hem tek el kılıç hem de çift-el kılıç ile birlikte gösterdik.
Sizlerde bu konu hakkında olumlu/olumsuz eleştirilerinizi yapmaktan çekinmeyin.
Bilgilendirme; Burada gördükleriniz, oyun dünyasında göreceğiniz nihai sonucu yansıtmayabilir!
 
Sevgili topluluğumuz,
Alfa öncesi erken oyun erişimi ve test için oluşturduğumuz WEB API sisteminin oyunu ve sistemlerimizi desteklemediğine dair son aşamalarda üzücü bir hata ile karşılaştık.

Bu nedenle
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
olarak başlattığımız ve inşa ettiğimiz Substance API sisteminde çekirdek tabanını değiştirdik. Özel bir proxy sunucusu ile etkileşim ve otomasyon kuracak durumdayız.
Yeni arayüzü yakında tanıtacağız ancak tüm kullanıcı veritabanını sıfırlamak zorunda kaldık.


Açıklama : Bu bir WEB API sorunudur. Oyun dünyası ile ilgili bir gecikme veya sorun değildir. Bu nedenle erken erişim aboneliklerini yeniden oluşturmanız ve Discord hesabınızla sisteme yeniden bağlanmanız gerekecektir. Roadmap'de planlanmayan bu sorun ve gecikme için özür dileriz, sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.

Saygılarımızla..

Laniatus Games

Dear community,

We encountered a sad error that the WEB API system we created for pre-alpha, early game access and testing did not support the game and our systems.
Therefore, we changed the Substance API system that we started as
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
We will introduce the new interface soon, but we had to reset the entire user database.


Disclosure: This is a WEB API problem. It is not a lag or problem related to the game world. For this reason, you will need to re-create early access subscriptions and re-connect to the system with your Discord account. We apologize for this unplanned issue and delay, we will keep you informed.

Regards..

Laniatus Games
 
Değerli topluluğumuz,
Alfa öncesi erken oyun erişimi ve test için oluşturduğumuz WEB API sisteminin oyunu ve sistemlerimizi desteklemediğine dair son aşamalarda üzücü bir hata ile karşılaşmıştık.

Bu nedenle
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
olarak başlattığımız ve inşa ettiğimiz Substance API sisteminde çekirdek tabanını değiştirdik. Özel bir proxy sistemiyle yeniden hizmete aldık. Veritabanı sistemlerini değiştirdiğimizden, sisteme yeniden abone olmanız gerekmektedir. Erken erişim oyuncularımızın hesaplarında bulunan L.P (Laniatus Points) revize edilecektir.

Saygılarımızla..

Laniatus Games

Dear, community,
We encountered a sad error in the last stages that the WEB API system we created for pre-alpha early game access and testing did not support the game and our systems.

That's why we changed the core base in the Substance API system we started and built as
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
We put it back into service with a special proxy system. Since we changed database systems, you need to resubscribe to the system. L.P (Laniatus Points) in the accounts of our early access players will be revised.

Regards..

Laniatus Games
 
Son düzenleme:
Önceki site zaten bir garipti yenisi daha hoş görünüyor ama öncekinde videolara üye olmayanda yazabiliyordu falan ve tema kayıktı
 
Önceki site zaten bir garipti yenisi daha hoş görünüyor ama öncekinde videolara üye olmayanda yazabiliyordu falan ve tema kayıktı
Merhaba, report için teşekkürler.
Bu bir sorun değil aslında, visitor yorumlarını açıp kapatabilmek mümkündür. Fakat temelde core'nin değiştirilme nedeni oyun sistemleri ile otomasyon hatası yaşatması olmuştu. Ancak şu an hem sürüm daha yüksek, hem de potansiyel açıdan sorunların tamamı giderildi. Tekrar katılmayı ve erken erişim katılımcısı olmayı unutmayınız. Sistemler en güncel şekilde çalışmaktadır.
 
V1.1.8.2 - Son-Ek Geliştirme Detayları (Jun 2, 2022)
Server & Network Version: v100.2p
Client Version: a1.1.5

- Sunucu ve istemci arasındaki paket cevapları ve dönüş çağrıları tamamlandı.
(1.1.9 Geliştirme notunu kısa süre içinde paylaşacağız, oldukça uzun işlem içermektedir.)


 
Son düzenleme:
güncellemeler için teşekkürler. ilgi ile takip ediyorum. unrealden unitye geçmenizdeki sebepler nelerdi?
 
güncellemeler için teşekkürler. ilgi ile takip ediyorum. unrealden unitye geçmenizdeki sebepler nelerdi?
Merhabalar, ilginiz için teşekkürler. Sorunuza yanıt vermekten mutlu olurum.

MagicToMaster Remastered 2021 - (First Look)
Bu bağlantıda zaten geliştirme sürecini son derece detaylı anlatmıştık, son derece kapsamlıdır ve neden unreal engine'den vazgeçtiğimizi detaylı şekilde açıkladık.
Tekrar göz atmanızı tavsiye ediyorum, zira ben kısa bir kesitini burada paylaşayım tekrar.


2. Deneme; (
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
)
Bu oturumda,
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ile Verileri Dışa Aktarmak için Hero Cloud MagicToMaster Export Data'i kullanmaya karar verdik, sonuç olarak mağazada her ay ücretsiz bir varlık da veriliyor ve milyonlarca yeni varlık (ücretli/ücretsiz) kullanıma hazırdı. Elbette çok daha iyisi, motorun kaynak kodu mevcuttu ve istediğimiz gibi yapılandırabiliyorduk. Yaklaşık 4 aylık çalışma ve konfigürasyondan sonra motorun çekirdeğini ve paketleme yapısını kendimize göre özelleştirdik. Ardından MMO çalışmalarına başladık ve oyunu %12 oranında iyileştirdik. Ağ tabanını oluşturmaya gelince, aslında önceki Hero Engineden çok daha büyük bir sorunla karşılaştık. Öncelikle sorunu kendi bünyemizde çözmeye çalıştık ve bu süreçte varlık deposunda Varest ve TCP Socket Plugin ile şansımızı denedik. Ne yazık ki bu yeterli değildi çünkü ağ çözümü çok oyunculu bir oyun için uygundu, ancak bir MMORPG için uygun değildi. Bunu neden söylüyoruz? Varest, sunucu arka uç yapısı, ağ çoğaltma, karakter hareketi çoğaltma ve REST gibi gereksinimler için yeterli bir çözüm sağlamadı. Elbette bu bağlamda alternatif çözümler de vardı ancak bu çözümler tek bir devasa çok oyunculu mmorpg oyunu oluşturmaya yetmedi. Elbette
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
4 ile gelen ağ çözümünü özelleştirmek için uzun bir zaman (6 ay) harcadık, ancak listen tabanlı bir sunucu sistemi olması nedeniyle devasa bir çok oyunculu MMORPG için yeterli değildi. Bununla da sınırlı kalmayıp kapasitelerini belirlediğimiz oyun projemiz hakkında Epic Games'in ileri düzey mühendisleri ile çok uzun ve detaylı yüz yüze görüşmeler gerçekleştirdik. Maalesef
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ile MMORPG yapmanın küçük bütçeli ekipler için uygun olmayacağını da bize söylediler.
 
V1.1.8.3 - Son-Ek Geliştirme Detayları (Jun 6, 2022)
Server & Network Version: v100.2p
Client Version: a1.1.6

Merhabalar, uzun süredir bir güncelleme yayınlayamıyoruz. Çok yoğun bir sürecimiz var, ancak ara ara kesitler paylaşmaya devam edeceğiz.

- 1.1.9 Geliştirme Notları gerçekten beklediğimizden çok daha büyük, bu yüzden kısa zaman içinde en şeffaf şekilde paylaşmayı planlıyoruz.


Uzun süredir, faction sistemiyle alakalı bir çalışma içerisindeyiz. Geldiğimiz son noktayı sizlerle paylaşmak istedik.



Fikirlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin lütfen, sahne ve faction features hala optimizasyon ve düzenleme içerisindedir. Bu nedenle nihai sonucu yansıtmamaktadır.

Keyifli forumlar.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst