Magic to Master

danyal206

Çaylak Üye
Üye
Mesaj
3
Beğeni
3
Puan
20
Yeni Açılacak Magic to master sürekli karşıma çıkıyor ve pvplerde sürekli sw değiştirmekten asırı sıkılmış biriyim oyunu gördüm baktım araştırdım özgün grafikleri hoş oyunun bir geçmişi olması benım cok hoşuma gitti sizlerin bu oyun hakkında fikri nedir arkadaşlar
 
ben merakla çıkışını bekliyorum, epey uzun zamandır geliştiriliyor. şimdiye kadar pek negatif gördüğüm bişiy yok, oynayıp görmek lazım devamını yorumlamak için
 
Saltanatmt2nin modlanmis hali gibi.
Neden saltanat dedim çünkü mantıklı efektler yok.
Trde canavara bastığında sadece yuvarlak efek çikar bu oyunda abartı bı efekt olmuş saltanat Mt2 deki gibi oyunun her yeri efekt olunca gerçeklik kayboluyor.oldscool tr farkını anlayan dediğimide anlar.
Bı örnek daha söyliyeyim oldscoolda önemli olan karakterlerin öne çıkması yani karakterlerin gözükmesi olunca rakip bilgisayar kullanıcılarıyla online savaşıyor gibi oluyorsun ama abartı efekt pet kuşak binekler oyunda olunca oyunu kaplıyor karakterler nerde göremiyorsun yani ben trdeki oyuncular olmadıkça nabim yapay zeka olan pet binek kuşak aşırı efektleri.ben oyuncuya saldırırken oyuncuyu gormuyorsam nabayim efektleri.
Ruh vuruşu gr2 anismasyonu aynı skill efekti değişmiş
Orijinal mt2de skill efekt daha iyi.

Veya video izlediğim için görüntü kalitesi iyi gelmemiş olabilir oyunda anlayabilirim.
Bı oyun motoru unreal yada unity olmadıkça grafiğinin gelişmesi çok zor ki Metin2 tr grafik anlamında önemli bı gelişme yapmamış hala aynı vaziyettedir.kutuphane güncellemeleri dışında buda sadece verimliliği arttırıyor.

Bu oyundaki oyun motoru da yıllarca grafikde geri kalacağını düşünüyorum.

Bence insanlar bu oyunu oynasa bile kısa sürede bırakacak çünkü biliyorum ki Türkiye özellik miningden sonra çok kötü bilgisayarlara sahip değil.

Adamlar bilgisayar kaldırmıyor diye Metin2 oynuyor.
Belli bi kitlede metin2ye ara verip başlıyor ama oldscool yada 104 105 seviliyor

İnsanlar saltanatmt2yi sevdikleri kadar.bu oyunu sevecekler.
Bu oyun nedir diye merak edip araştırmalar YouTube de gördüğüm kadarıyla çok az
 
Son düzenleme:
@mt2go2 açıkcası macOS da oynayabileceğim ilk metin2 tarzı bir oyun olacağı için ilgimi çekiyor benim, metin2 çok sevdiğim bir oyun değil ama arasıra canı çekiyor insanın, bu eksiği giderebilecektir bence en azından macOS kullancıları için.
 
Başta çok ilgimi çeksede videolarını görünce bir ufak hayal kırıklığına uğradım, sanki 2005'de çıkmış oyuna ışıklandırma güncellemesi yapılmış gibi absürt bir yapısı var gibi geldi. Genede başlangıçta bir şans verip deneyeceğim. :)
 
Başta çok ilgimi çeksede videolarını görünce bir ufak hayal kırıklığına uğradım, sanki 2005'de çıkmış oyuna ışıklandırma güncellemesi yapılmış gibi absürt bir yapısı var gibi geldi. Genede başlangıçta bir şans verip deneyeceğim. :)
O konuda benimde hayal kırıklıklarım var, yapım sürecindeki grafik kalitesini oyunun oynanış videolarında yakalayamadım. Biraz üzdü bu durum.
 
Saltanatmt2nin modlanmis hali gibi.
Neden saltanat dedim çünkü mantıklı efektler yok.
Trde canavara bastığında sadece yuvarlak efek çikar bu oyunda abartı bı efekt olmuş saltanat Mt2 deki gibi oyunun her yeri efekt olunca gerçeklik kayboluyor.oldscool tr farkını anlayan dediğimide anlar.
Bı örnek daha söyliyeyim oldscoolda önemli olan karakterlerin öne çıkması yani karakterlerin gözükmesi olunca rakip bilgisayar kullanıcılarıyla online savaşıyor gibi oluyorsun ama abartı efekt pet kuşak binekler oyunda olunca oyunu kaplıyor karakterler nerde göremiyorsun yani ben trdeki oyuncular olmadıkça nabim yapay zeka olan pet binek kuşak aşırı efektleri.ben oyuncuya saldırırken oyuncuyu gormuyorsam nabayim efektleri.
Ruh vuruşu gr2 anismasyonu aynı skill efekti değişmiş
Orijinal mt2de skill efekt daha iyi.

Veya video izlediğim için görüntü kalitesi iyi gelmemiş olabilir oyunda anlayabilirim.
Bı oyun motoru unreal yada unity olmadıkça grafiğinin gelişmesi çok zor ki Metin2 tr grafik anlamında önemli bı gelişme yapmamış hala aynı vaziyettedir.kutuphane güncellemeleri dışında buda sadece verimliliği arttırıyor.

Bu oyundaki oyun motoru da yıllarca grafikde geri kalacağını düşünüyorum.

Bence insanlar bu oyunu oynasa bile kısa sürede bırakacak çünkü biliyorum ki Türkiye özellik miningden sonra çok kötü bilgisayarlara sahip değil.

Adamlar bilgisayar kaldırmıyor diye Metin2 oynuyor.
Belli bi kitlede metin2ye ara verip başlıyor ama oldscool yada 104 105 seviliyor

İnsanlar saltanatmt2yi sevdikleri kadar.bu oyunu sevecekler.
Bu oyun nedir diye merak edip araştırmalar YouTube de gördüğüm kadarıyla çok az
Selamlar, değerlendirmeniz için teşekkürler. Yine de deneyimi alfaya saklamanızı tavsiye ederim. Zira GR2 (granny) desteğimiz yok. Kendi grafik API'miz ile çalışıyoruz ve modellerimiz, animasyonlarımız düşündüğünüz gibi aynı değiller. Sadece benziyorlar, zaten benzemesi amaçlandı.
Burada ki videoda (eski de olsa) oyun datamızın Metin2 assetleri ile karşılaştırıldığı videoyu bırakıyorum izlemeniz için. Fikir sahibi olmanızı sağlar. Ayrıca oyunumuzun telif hakkı var ve bunu her yerde kullanabiliyoruz. Aşağıda ki listeden bunu örnek olarak görebilirsiniz. Neyse incelediğiniz zaman fikirlerinizi beyan edersiniz.



Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


@mt2go2 açıkcası macOS da oynayabileceğim ilk metin2 tarzı bir oyun olacağı için ilgimi çekiyor benim, metin2 çok sevdiğim bir oyun değil ama arasıra canı çekiyor insanın, bu eksiği giderebilecektir bence en azından macOS kullancıları için.
O konuda benimde hayal kırıklıklarım var, yapım sürecindeki grafik kalitesini oyunun oynanış videolarında yakalayamadım. Biraz üzdü bu durum.
Başta çok ilgimi çeksede videolarını görünce bir ufak hayal kırıklığına uğradım, sanki 2005'de çıkmış oyuna ışıklandırma güncellemesi yapılmış gibi absürt bir yapısı var gibi geldi. Genede başlangıçta bir şans verip deneyeceğim. :)
Selamlar, toplu bir yanıt vermek istedim. Platform desteği konusunda çok fazla çalışıyoruz. Özellikle oyun motorumuzda mimari değişikliği çok büyük bir sorundur. Mac kullanıcıları için elimizden geleni yapıyoruz ancak player_client'de ciddi uyumsuzluk sorunları doğuyor. Üstesinden gelmeye çalışıyoruz çünkü sizin gibi mac desteği bekleyen oldukça fazla kullanıcımız var.

Grafik konusunda eleştirilerinize katılıyorum, fakat videolarda kullanılan bilgisayarlar gerçekten iyi bilgisayarlar değil. Bu yüzden tam grafik kalitesini 2D ortamda yansıtmıyor. Çünkü motor gerçek zamanlı renderer olduğundan yalnızca çalışma zamanında performans gösterir. Ancak bilmenizi istediğim şey kullandığımız mimari
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Grafik ve render olarak gözünüze kötü görünmesinin nedeni aslında tam olarak budur.

Elbette 2023 yılında olduğumuz için, her açıdan çok büyük bir güncelleme yapacağız, ancak bu haliyle çok büyük bir finansal destek gerektiriyor. Çünkü Sapphire'den sonra çıkan tam iki büyük güncelleme şubesi var.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
, ancak bunun motor mimarisinde çok ileri düzeyde bir kod değişikliği yapması gerekiyor. Sapphire sürümünden yükseltmek... Bunu yapacak mühendisi nerde bulacağız aslında soru tam olarak bu :) Elbette yükseltme ve mimari de Quartz ile sınırlı değil, çünkü Quartz'ın bir çok
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Burada bilmenizi istediğim şey aslında tam olarak şu, Quartz sürümüne geçmekle son mimariye geçmiş olmuyoruz. Bunun yanı sıra, hem istemciyi hem de sunucuyu Amethyst TBA yükseltmemiz gerekiyor. Bunu yapmak içinde önce Sapphire'den Quartz'a ve revizyon farklılıklarına daha sonra da Amethyst'e geçmek zorundayız. Eğer Mimariyi Amethyst'e taşıyabilirsek, DX11/DX12 Vulkan OpenGL, Threaded renderer, ve x64 native desteği ile birlikte müthiş bir optimizasyon dengelemesini de getirmiş olacağız. Bu aslında şu ana kadar yapılmış en büyük güncelleme olarak tarihin sayfalarına girecek kadar büyüktür. Çünkü SWTOR dahi Amethyst güncellemesini mimari bazında yapamadı. Fakat biz bunu yapmaya hazırlanıyoruz tüm şubeleri taşımayı başardık. Çok yakında devasa bir güncelleme ile yapıyı taşımayı düşünüyoruz. Ancak bu taşımanın alfadan önce ve hatta betadan önce olması mümkün değil. Çünkü yatırım anlaşmalarımız var ve şirket olarak çok büyük zorlukların üstesinden gelmeye çalışıyoruz.

Sapphire 1.8'den 2.0 geçişimizin değişikliğini görmeniz için size bu videoyu yükledim. Amethyst sürümüne geçtiğimizde artık tahminlerinize bırakıyorum :)


Teşekkürler, zaman ayırdığınız için.
 
Geri
Üst