Magic To Master - Türkçe oyun sunumu (kısa)

Laniatus

Laniatus Games LaniEngine
MT Üye
Mesaj
267
Çözümler
6
Beğeni
226
Puan
779
mahklcgpm84iramrn9eb.png

Magic To Master - Türkçe Oyun Sunumu

Sevgili Topluluk,



Geliştirmekte olduğumuz Magic To Master oyunumuzun Türkçe oyun sunumunu yoğun istek üzerine göstermeye çalıştık. Umarız beğenirsiniz, çok yakında daha güzel içerikler sunmayı hedefliyoruz.


Mevcut sürüm (geliştirme) sadece üç dili desteklemektedir. Yayın sürümü 25'ten fazla dil ve kültürü destekleyecektir.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Steam Haber Portalı
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Saygılarımızla..
Laniatus LLC.
 
Gelştirme aşamasından paylaşılan videolarda, kaplamalar daha kaliteliydi sanki (özellikle su), bir performans sorunu yüzünden mi değiştirdiniz?
Birde bazı bölümler ingilizce kalmış, bunlar için düzeltme yapacak mısınız?
 
Gelştirme aşamasından paylaşılan videolarda, kaplamalar daha kaliteliydi sanki (özellikle su), bir performans sorunu yüzünden mi değiştirdiniz?
Birde bazı bölümler ingilizce kalmış, bunlar için düzeltme yapacak mısınız?
Merhabalar, geliştirme sürecindeki videoları Unity oyun motoru üzerinde çekiyorduk. Oyunu orada geliştirmeye başlamıştık, 8 ay kadar bir süreyle orada devam ettikten sonra network tarafının bizim için pek uygun olmadığına karar verdik. Bu yüzden tekrar HeroEngine'e geri dönüş yaptık. Fakat bu defa oyun ile birlikte motor mimarisini de değiştirdik yani aslında çok daha fazla bir yol kat etmiş olduk. Kaplamalar, dokular ve shaderlerin kalitesi evet haliyle biraz değişti. Çünkü mevcut oyun motoru şuanda bize ait custom bir enginedir. Bu yüzden shaderV kalitesini belirlemek biraz zaman alacak. Okyanus, ve diğer su tabanlı assetler birer shader olduğundan optimizasyon ve akıcılıkta problem yaratıyor. Mevcut oyun motorunda şuan için görsel açıdan kaliteyi yükseltmeye çalışıyoruz. İngilizce kalan kısımlardan bir kaç örnek verebilirseniz mutlaka dokunuş yapacağız.
Zaten kısa süre içinde yüksek kaliteli bir oyun sunumu yapacağız.
 
oyunu metin2den çalmışsınız karakterin yürüyüşü vs. comanın gerçek mesleğini devam ettiriyorsunuz tebrikler
 
oyunu metin2den çalmışsınız karakterin yürüyüşü vs. comanın gerçek mesleğini devam ettiriyorsunuz tebrikler
Bir önceki yorumunuzu cevaplamadan önce keşke buradaki yorumunuzu okusaydım. Kesin bir hükme varmadan önce ilerisini ve gerisini hesaplamayı denemelisiniz. 'çalmışsınız' bu hem etik olmayan bir cümle, hemde bir ticari markaya ve resmi bir şirkete karşı atıfta bulunuyorsunuz. Biz bir private sunucu geliştirmiyoruz, burada yapılan işlemin eğlenceden ziyade birde özel hukuk tarafı var. Hukuksal yeterlilik ve kamusal organizasyon için yeterlilik gibi özel hususlardan bahsediyorum. Şimdi size bunu burada oturup anlatamam.

Yorumunuzu yaparken, benzetmişsiniz neden böyleyken şöyle oldu gibi sorular sorabilir fikir yürütebilirsiniz. Ancak doğrudan itham çok yanlış. Oradaki tüm animasyonlar, karakter modelleri, ve oyuna ait tüm assets özel bir şekilde en baştan metin2 oyununun oynanışı amaçlanarak tasarlanmıştır. Zira karakter seslerine kadar her şey bize aitken 'çalmışsınız' etik kalmıyor. Bu durumun hem şu an bize karşı bir hakaret, hemde atıf olduğunu bildiğim halde muhtemelen yaşınızın ve bilginizin yetersizliği diyerek bunu görmezden geleceğim ilk sefer.

Sizin atıfta bulunduğunuz bu oyun eğer söylediğiniz gibi bir I.P hakkına ait olsaydı Steam mağazası açılamazdı. Zira oyunumuzun tüm I.P hakları ve tescilleri bize aittir. Telif haklarıyla korunan bir içeriğe sahiptir. Gameforge şirketinin ürünü Metin2 için nasıl ki hukuki açıdan oyunun I.P haklarına hakaret edemiyorsanız, aynı durum Laniatus şirketinin ürünü Magic To Master içinde geçerlidir. Zira gameforge şirketi dahil resmi topluluk sunucumuzda bulunup sizin gösterdiğiniz bu davranışı gösteremezken, sizin buna bireysel olarak hakkınız dahi olamaz.

Ayrıca
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ve bir
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ile,
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
'sı mevcuttur. Bir sonraki sefere sözlerinizi daha dikkatli seçmenizi tavsiye ederim. İyi forumlar.
 
Merhabalar, geliştirme sürecindeki videoları Unity oyun motoru üzerinde çekiyorduk. Oyunu orada geliştirmeye başlamıştık, 8 ay kadar bir süreyle orada devam ettikten sonra network tarafının bizim için pek uygun olmadığına karar verdik. Bu yüzden tekrar HeroEngine'e geri dönüş yaptık. Fakat bu defa oyun ile birlikte motor mimarisini de değiştirdik yani aslında çok daha fazla bir yol kat etmiş olduk. Kaplamalar, dokular ve shaderlerin kalitesi evet haliyle biraz değişti. Çünkü mevcut oyun motoru şuanda bize ait custom bir enginedir. Bu yüzden shaderV kalitesini belirlemek biraz zaman alacak. Okyanus, ve diğer su tabanlı assetler birer shader olduğundan optimizasyon ve akıcılıkta problem yaratıyor. Mevcut oyun motorunda şuan için görsel açıdan kaliteyi yükseltmeye çalışıyoruz. İngilizce kalan kısımlardan bir kaç örnek verebilirseniz mutlaka dokunuş yapacağız.
Zaten kısa süre içinde yüksek kaliteli bir oyun sunumu yapacağız.
Anladım,

Tabi bir kaç örnek vereyim;

Lobi penceresinde soldaki menü tamamen ingilizce, aynı pencerede sağ taraftaki menüde "Shop", aynı menüde yardım(?) sekmesinde bazı başlıklar ingilizce kalmış... Oyun modu isimlerini özel isim olarak düşünüp bu şekilde yapmış olabilirsiniz ama bence çevirilmesi gerekilen alanlar, tabi sadece benim fikrim bu yönde...
 
Anladım,

Tabi bir kaç örnek vereyim;

Lobi penceresinde soldaki menü tamamen ingilizce, aynı pencerede sağ taraftaki menüde "Shop", aynı menüde yardım(?) sekmesinde bazı başlıklar ingilizce kalmış... Oyun modu isimlerini özel isim olarak düşünüp bu şekilde yapmış olabilirsiniz ama bence çevirilmesi gerekilen alanlar, tabi sadece benim fikrim bu yönde...
Çok haklısınız, bu kısımlar tamamen gözden kaçmış düzeltilmek üzere işleme alındı. Haklısınız bu çirkin görüntü için çok üzgünüm hocam. Lobi ekranındaki DOMINATION, DEATHMATCH vb.. bunlar savaş modu isimleri olduğundan değiştirmek istememiştik, ancak değiştirilmesinin gerektiğine kanı getirdim. Çok teşekkür ederim, sizin bana bu forumda kattığınız katkının tanımı ve tarifi mümkün değil. İnsanlar kolay sanıyor ancak, geliştirme ortamında yapılan gözlem ile son kullanıcının gözlemi arasındaki fark çok farklıdır. Çok teşekkür ediyorum size.
 
Çok haklısınız, bu kısımlar tamamen gözden kaçmış düzeltilmek üzere işleme alındı. Haklısınız bu çirkin görüntü için çok üzgünüm hocam. Lobi ekranındaki DOMINATION, DEATHMATCH vb.. bunlar savaş modu isimleri olduğundan değiştirmek istememiştik, ancak değiştirilmesinin gerektiğine kanı getirdim. Çok teşekkür ederim, sizin bana bu forumda kattığınız katkının tanımı ve tarifi mümkün değil. İnsanlar kolay sanıyor ancak, geliştirme ortamında yapılan gözlem ile son kullanıcının gözlemi arasındaki fark çok farklıdır. Çok teşekkür ediyorum size.
rica ederim, yardımcı olabiliyorsam ne âla
 
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


IGDB'de resmi olarak yer alıyoruz.

IGDB'de olduğumuzu duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. :giggle:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Resmi Twitch ve YouTube oyun markamız oluşturuldu ve oyun listesine dahil edildi. Çok yakında twitch kanalımızda geliştirme ortamı içeriklerimizi yayınlamaya başlayacağız. Bize destek olmak için Magic to Master'ı twitch ve YouTube üzerinden takip edebilirsiniz.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Topluluk müdürümüz tarafından paylaşılan video yayınlandı, bunun bir çok soruya yanıt olmasını umut ediyoruz. Yoğun bir programımız olması nedeniyle çok fazla içerik sunamıyoruz. Fakat en kısa sürede genel bir topluluk açıklaması yapacağız.
Forumda hangi konu altından devam edeyim onu bende bilmesem de elimden geldiği kadarıyla denk gelen konularımın altına güncelleme notlarını atmaya çalışıyorum. Malum oldukça yoğunuz, ancak sorular olursa elimizden geldiği kadar yanıt vermeye çalışıyoruz.
Keyifli forumlar.
 
Geri
Üst