Zırh M2M Armor Pack

Üzülüyorum gerçekten, Hasan duyarlılığın için sana gerçekten çok teşekkür ederim, bu duyarlılığı bizzat konunun sahibinden beklerdim, fakat boşver boş yere kast'a gerek yok.
Aktif şekilde oyunu zaten 3 yıldır geliştiriyoruz, oyunun tüm sunucu/kaynak motor program kodu, sanat içeriği, materyalleri, doku dosyaları, modelleri, modellerin fikirleri, IP hakları, sanatlar ve varlıklar tamamı bize ait zaten.

Söylemem o, bu içeriği (paylaşılan) kimse kullanmasın diye diretmiyorum fakat, M2M ait bu tür forum alanlarında (unpack gr2 type) paylaşılan içeriklerin neredeyse hepsi için üzecek olsada, modellerin tamamı gerçek olmayan sample modellerdir.

Nedenmi bunu söylüyorum? Gereksiz tartışma yapmadan önce aşağıyı okuyun.
  • -Modellerin dokuları sample model olanlar da herhangi bir height, topology ve alfa(nm) kanal içermez. (Solda ki sample, sağda ki release model (4K) )
1659895018373.png
1659908717036.png


- Sample modellerde vertices/tris değerleri yüksektir, orijinal üründe vertices/tris değerleri düşüktür. (Soldaki sample, sağdaki release model)


1659894927132.png
1659895169024.png


- Modellerin orijinallerinde LOD-0-1-2-3 olarak LOD vardır, sample modellerde yoktur.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.



Neden mi böyle? Çünkü modeller 2011 yılında sunulurken, istemcinin güvenliği endişesi nedeniyle Content creator tarafından iki farklı (sample oyun modelleri ve release oyun modelleri) şeklinde üretildi, işte paylaşılanların tamamı bu yüzden gerçek bir oyun sahnesinde kullanılamazlar. Ek olarak hiç bir oyun motorunda da optimizasyon ve LDS yapılamaz. Modellerin tek tek modelleme araçları ile bir 3D artist tarafından, vertic ve tris sayısının azaltılması ve LOD girişi yapılması, ve modelin yeniden dokularının en az günümüz oyunlarınca 2K formatında oluşturulması gerekir. Bu işlem, rigged edilmiş mesh, iskelet, ve animasyonlu modeller için ise çok daha karmaşık ve zordur. Animasyonların tekrar export alınması gerekiyor ki, bu işi bilenler bunun imkansıza yakın bir şey olduğunu zaten anladılar. Zira biz 4K ve 8K görüntü kullanıyoruz. Yukarıda ki örneklerde görüldüğü üzere.
Ek olarak, Laniatus'a ait release olan hiç bir modeli Metin2 oyununa ait export modeller/riggedler ile uyumlu değildir, animasyon ve mesh/skeletal dahil. İkisi de birbiri ile uyumsuzdur.
Bu nedenledir ki, gereksiz konuşmanın, tartışmanın birilerine bir şey anlatmanın, ve/veya birilerinin serzenişlerini dinlemenin hiç bir anlamı yok. Konu sahibine bir şey diyemiyorum, duyarlı bir insan sanıyordum. Akabinde kullanmak isteyenlerde kullanabilirler. Zira biz Metin2 ürünü üzerine tasarlanmış eski M2M yayınımız için artık çalışmıyoruz.
Ülkemiz fikirlere ve sanatlara saygı duymayan onlarca insandan oluşuyor. Nitekim örnekler çok fazla görüldüğü gibi. Bu yüzden polemik için söylemiyorum ancak bu oyunun etrafında halen eski sahiplerinin çalıştığını görmelerine rağmen ısrar ile izinsiz içerik paylaşımı yapmaları bunun en büyük olgusudur. Gerisi okuyan her kimse onun taktiridir.

Unutulmaması gerekir ki; Sahne bizim bu ortada zaten aktörde görüldüğü gibi çok fazla, fakat tek fark var yönetmen biziz.



Tartışma yaratmak için bu cevabı yazmadım, içtenlik ile söylüyorum (hiç)kimse içinde bunu amaçlamıyorum. Lütfen bunun sadece bir bilgilendirme olduğunu unutmayın.
Keyifli forumlar.
 
Son düzenleme:
Üzülüyorum gerçekten, Hasan duyarlılığın için sana gerçekten çok teşekkür ederim, bu duyarlılığı bizzat konunun sahibinden beklerdim, fakat boşver boş yere kast'a gerek yok.
Aktif şekilde oyunu zaten 3 yıldır geliştiriyoruz, oyunun tüm sunucu/kaynak motor program kodu, sanat içeriği, materyalleri, doku dosyaları, modelleri, modellerin fikirleri, IP hakları, sanatlar ve varlıklar tamamı bize ait zaten.

Söylemem o, bu içeriği (paylaşılan) kimse kullanmasın diye diretmiyorum fakat, M2M ait bu tür forum alanlarında (unpack gr2 type) paylaşılan içeriklerin neredeyse hepsi için üzecek olsada, modellerin tamamı gerçek olmayan sample modellerdir.

Nedenmi bunu söylüyorum? Gereksiz tartışma yapmadan önce aşağıyı okuyun.
  • -Modellerin dokuları sample model olanlar da herhangi bir height, topology ve alfa(nm) kanal içermez. (Solda ki sample, sağda ki release model (4K) )
10560 eklentisini görüntüle10563 eklentisini görüntüle

- Sample modellerde vertices/tris değerleri yüksektir, orijinal üründe vertices/tris değerleri düşüktür. (Soldaki sample, sağdaki release model)


10559 eklentisini görüntüle10561 eklentisini görüntüle

- Modellerin orijinallerinde LOD-0-1-2-3 olarak LOD vardır, sample modellerde yoktur.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.



Neden mi böyle? Çünkü modeller 2011 yılında sunulurken, istemcinin güvenliği endişesi nedeniyle Content creator tarafından iki farklı (sample oyun modelleri ve release oyun modelleri) şeklinde üretildi, işte paylaşılanların tamamı bu yüzden gerçek bir oyun sahnesinde kullanılamazlar. Ek olarak hiç bir oyun motorunda da optimizasyon ve LDS yapılamaz. Modellerin tek tek modelleme araçları ile bir 3D artist tarafından, vertic ve tris sayısının azaltılması ve LOD girişi yapılması, ve modelin yeniden dokularının en az günümüz oyunlarınca 2K formatında oluşturulması gerekir. Bu işlem, rigged edilmiş mesh, iskelet, ve animasyonlu modeller için ise çok daha karmaşık ve zordur. Animasyonların tekrar export alınması gerekiyor ki, bu işi bilenler bunun imkansıza yakın bir şey olduğunu zaten anladılar. Zira biz 4K ve 8K görüntü kullanıyoruz. Yukarıda ki örneklerde görüldüğü üzere.
Ek olarak, Laniatus'a ait release olan hiç bir modeli Metin2 oyununa ait export modeller/riggedler ile uyumlu değildir, animasyon ve mesh/skeletal dahil. İkisi de birbiri ile uyumsuzdur.
Bu nedenledir ki, gereksiz konuşmanın, tartışmanın birilerine bir şey anlatmanın, ve/veya birilerinin serzenişlerini dinlemenin hiç bir anlamı yok. Konu sahibine bir şey diyemiyorum, duyarlı bir insan sanıyordum. Akabinde kullanmak isteyenlerde kullanabilirler. Zira biz Metin2 ürünü üzerine tasarlanmış eski M2M yayınımız için artık çalışmıyoruz.
Ülkemiz fikirlere ve sanatlara saygı duymayan onlarca insandan oluşuyor. Nitekim örnekler çok fazla görüldüğü gibi. Bu yüzden polemik için söylemiyorum ancak bu oyunun etrafında halen eski sahiplerinin çalıştığını görmelerine rağmen ısrar ile izinsiz içerik paylaşımı yapmaları bunun en büyük olgusudur. Gerisi okuyan her kimse onun taktiridir.

Unutulmaması gerekir ki; Sahne bizim bu ortada zaten aktörde görüldüğü gibi çok fazla, fakat tek fark var yönetmen biziz.



Tartışma yaratmak için bu cevabı yazmadım, içtenlik ile söylüyorum (hiç)kimse içinde bunu amaçlamıyorum. Lütfen bunun sadece bir bilgilendirme olduğunu unutmayın.
Keyifli forumlar.
Amaç ne onu anlayamadım M2M sahibi sizmisiniz?
 
Bir amaç yok sadece bilgilendirme, ve evet oyunun sahibi biz oluyoruz. Yazdığım mesajda zaten oyunu geliştirdiğimiz dev-log konusu mevcut.
Paylaşımım daha önce yabancı bir forumda paylaşıldı ve bende forumda ki arkadaşlar da faydalansın diye buraya taşıdım sunucunun türk olduğundan bile haberim yoktur.

Elinize sağlık güzel içerikler çıkarmışsınız. Sizler sayesinde bazı kişiler 5 kuruş para vermeden böyle güzel içeriklere sahip oluyor. sonra işi bitince baltalamaya çalışıyor. iyi forumlar.​

 
Paylaşımım daha önce yabancı bir forumda paylaşıldı ve bende forumda ki arkadaşlar da faydalansın diye buraya taşıdım sunucunun türk olduğundan bile haberim yoktur.

Elinize sağlık güzel içerikler çıkarmışsınız. Sizler sayesinde bazı kişiler 5 kuruş para vermeden böyle güzel içeriklere sahip oluyor. sonra işi bitince baltalamaya çalışıyor. iyi forumlar.​

Teşekkür ederim, beklediğim duyarlılık bu davranışınızdı zaten. Kimse kullanmasın, konu silinsin gibi çocukça bir art niyet içinde değilim. Biliyorum bir çok topluluk içerisinde paylaşıyorlar, bu çok saygısızca fakat sample modeller olduğu için bizi çok etkilemiyor. Zira bir Metin2 sunucusu değiliz, onun kısmen benzeri bir 3D Massively MMORPG oyunuyuz. Magic To Master (M2M) Custom bir cloud engine'de yaratılmış özel bir oyundur.
Ülkemiz işi bitince, güzellikleri baltalamayı seven insanlarla doludur hocam, ne de olsa iyi insanlar herkes için bir nimettir. İyi niyetleri kötüye kullanmak çirkin bir ahlaki özelliktir.
Sevgiler, esen kalın
Keyifli forumlar.
 
Paylaşımım daha önce yabancı bir forumda paylaşıldı ve bende forumda ki arkadaşlar da faydalansın diye buraya taşıdım sunucunun türk olduğundan bile haberim yoktur.

Elinize sağlık güzel içerikler çıkarmışsınız. Sizler sayesinde bazı kişiler 5 kuruş para vermeden böyle güzel içeriklere sahip oluyor. sonra işi bitince baltalamaya çalışıyor. iyi forumlar.​

umarım lafın bana değildir ne modelleri kullanırım ne de başka bir şey. şuan files bile yapmıyorum. sadece tayfun abi tanıdığım biri olduğu için etiketleme gereksiniminde bulundum. amacım baltalamak felan değildi yani.
 
Konunun kendisi zırh paylaşımı olduğundan ötürü bazı yorumlarda yapılan tartışma veya amacından saptıranların bedeli konu sahibine ödettirilemez. Eğer konunun kendisi tartışmaya sebep olabilecek bir başlık olsaydı kilitlenebilirdi. Yazılan yorumlara bakıldığında şu ana kadar bir problem yok ancak devamında tatsızlık çıkacağı belliydi. Bu ihtimali göz önünde bulundurursak ekip arkadaşımızın aldığı karar bu süreç için uygundur.

Modellerin sahibinin izin verdiği göz önünde bulundurarak konuyu tekrar açıyoruz. Ancak kural ihlali derecesinde tartışma seviyesiz yerlere çekilirse konudan banlanma yaptırımı uygulanacaktır. Lütfen içerikleri amacından saptırmayalım (y)
 
Geri
Üst